Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 972
OK. Sikkert et dumt spørsmål det her, men jeg våger meg allikavel. Forrige uke fikk jeg Msn. Jeg ser at folk sendre meg smilyer som beveger seg. Når jeg spør hvordan de får det til så sier de: Klikk på smilyen så en firkanta sort ramme kommer frem. Så høyreklikk og velg utifra menyen hva du vil ha.

Det funker ikke hos meg. Hvorfor ikke?
Høyreklikk på smileyen, så velger du "Legg til"
Jeg får ikke frem "legg til"
hvis personen du snakker med har på en funksjon som gjør at ingen kan legge til hans smileyer vil du ikkje få frem "legg til". prøvd på flere forskjellige personer?
Har bare prøvd en person. Jeg har netopp startet med dette.

Jeg prøvde på flere nå. Det virker ikke på noen
Sist endret av catch21; 20. november 2008 kl. 10:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Ta screenshot hva du får opp da, så blir det letter for oss å se hva som er problemet
Hvordan tar man screenshot?
Tar utgangspunkt i Windows.
1. Trykk på Print Screen-knappen som er lokalisert i området oppe til høyre.
2. Åpne Paint.
3. Lim inn bildet.
4. Lagre som (velg jpg eller png)
5. Last det opp her som vedlegg eller legg det på f.eks. imageshack.us
mellom punkt 2 og 3 ( når du er inne i paint altså) trykker du ctrl+v
Kanskje verdt å nevne at smileyene som er "innebygget" i msn får du ikke lagt til.. :P
Når du ser smileyen, klikker du først på den med venstre museknapp. Da får du opp en svart liten firkant rundt den. Skjer dette?

Hvis så; høyreklikk inni den svarte firkanten. Da får du en liten meny med to eller tre alternativer. Velg "Legg til". Skjer dette?
Sitat av Starra Vis innlegg
Tar utgangspunkt i Windows.
1. Trykk på Print Screen-knappen som er lokalisert i området oppe til høyre.
2. Åpne Paint.
3. Lim inn bildet.
4. Lagre som (velg jpg eller png)
5. Last det opp her som vedlegg eller legg det på f.eks. imageshack.us
Vis hele sitatet...
På mange bærbare maskiner er Print Screen-tasten (Prt Sc) sammen med Sys Rq, da må en trykke på to knapper samtidlig for å få tatt screenshot. Ofte er denne andre tasten Fn nederst til venstre.
det som også er mulig er å lagre smileyen på maskinen sin, ved å høyreklikke å velge "lagre", også gå inn på smiley-menyen og klikke "legg til smiley" e.l.

Litt kronglete, men det funker.
altså....

viss du høyreklikker, kommer det da fram kun "kopier"?
Messenger sine innebygde smylier

ligger allerede lagra, trykk på smilyknappen over der du skriver teksten.