Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1713
Hva er forskjellen bortsett fra at de i sør-amerika snakker spansk og portugisisk og dårlig engelsk. Samt at damene er mye, mye, mye, mye finere og at tilgangen på ulovlig rus er veldig mye enklere å fikse. Prisnivået på overnatting og mat er vel heller ikke dyrere. Er det noen land eller plasser i bestemte land de generelt er brukbar i engelsk?

Er søramerikanske damer like lett å få som thailandske, filippinske eller er de litt vanskelige nesten på nivå med nordiske?
Sist endret av Tynnedekk; 1 uke siden kl. 19:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Damer i fattige land eller områder er alltid lettere å få enn damer i rikere land og områder. Men det er ikke fordi de syns at du er tiltrekkende og har en fin personlighet, det er fordi de er desperate etter et bedre liv. Spørsmålet er om du er en så stor taper at du velger reisemål ut fra hvor lett det er å seksuelt utnytte og misbruke damer der?

Nordiske damer er ikke vanskelige. De nordiske damene har muligheten til å ha et fint liv uten en mann som forsørger seg pg slipper å bo på gata, i et skur på 5kvm med åtte andre og prostituere seg for å få mat på bordet så da velger de partner ut fra kjærlighet og ikke nød. Hvis du sliter med å bli avvist av nordiske damer siden du syns dem er så vanskelig så er det deg som er problemet, holdningene dine til damer som du viser her er ikke veldig attraktivt for damer.
Ville du valgt en dame som spurte om det var lettest å seksuelt misbruke fattige gutter i afrika eller india? Hva sier det om holdningene hennes til menn tenker du?
Trådstarter
Sitat av Harek Vis innlegg
Damer i fattige land eller områder er alltid lettere å få enn damer i rikere land og områder. Men det er ikke fordi de syns at du er tiltrekkende og har en fin personlighet, det er fordi de er desperate etter et bedre liv. Spørsmålet er om du er en så stor taper at du velger reisemål ut fra hvor lett det er å seksuelt utnytte og misbruke damer der?

Nordiske damer er ikke vanskelige. De nordiske damene har muligheten til å ha et fint liv uten en mann som forsørger seg pg slipper å bo på gata, i et skur på 5kvm med åtte andre og prostituere seg for å få mat på bordet så da velger de partner ut fra kjærlighet og ikke nød. Hvis du sliter med å bli avvist av nordiske damer siden du syns dem er så vanskelig så er det deg som er problemet, holdningene dine til damer som du viser her er ikke veldig attraktivt for damer.
Ville du valgt en dame som spurte om det var lettest å seksuelt misbruke fattige gutter i afrika eller india? Hva sier det om holdningene hennes til menn tenker du?
Vis hele sitatet...
For det første blir det helt feil å sammenligne damer som utnytter menn seksuelt på bakgrunn av deres fattigdom som menn som gjør det mot damer. Alltid mye værre når det er et overgrep fra mann til kvinne enn motsatt.

Fint for deg om du er Don Juan og kan ligge å slikke ei ny digg damehver helg i 69 å sprute henne fulle, men det finnes faktisk folk tro det eller ei som ikke får seg noe på byen. Å kalle folk for tapere fordi man ikke får tilfredsstilt sine kjærlighets og seksuelle behov, blir ikke annet enn tapersk. For å uttale deg så bastant om noe så bør du les seg opp hvordan verden fungerer for andre mennesker også.
Sitat av Harek Vis innlegg
Damer i fattige land eller områder er alltid lettere å få enn damer i rikere land og områder. Men det er ikke fordi de syns at du er tiltrekkende og har en fin personlighet, det er fordi de er desperate etter et bedre liv.
Vis hele sitatet...
Men de damene i fattige landa er vel dumme også? De er fattige, og føder barn inn i fattigdom og sånn går det på repeat. Det er iallefall ikke særlig smart, selvom vi mennesker er ""programmert"" til å formere oss.

Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Ikke nødvendigvis. Norske damer svermer jo rundt mørke menn. Så det er nok vinnere og tapere der også. Mange mørke menn er usedvanlig dårlige i norsk til tross for at de har bodd...
Vis hele sitatet...
Vel. Nå er det forskjell på de afrikanse mennene på 190, store muskler og store lemmer, vs de menna i søramerika som har en snitt høyde på 160 og er chubby.
Sist endret av IneartheDx; 1 uke siden kl. 09:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De norske er enklest og billigst (gratis). Som regel, det er ikke fasit

Får inntrykket av at du aldri har vært i hverkern Thailand eller søramerika. Det er ganske stor variasjon på damene der. Både utseendemessig og ellers. Passer med en ny tråd

Bli med meg ut på byen i Oslo så skal du se sjæl. Hadde det problemet før - nå er det siste bekymring i verden

Gi meg eksempler på noen (kjendiser), latinas & thaier
De damene som du ser på walking street i Patong eller Pattaya - dem er ikke representative for Thailand som helhet

Har vært sammen med damer fra Venezuela, Colombia, Brasil, Argentina, Filippinene, Thailand, Kambodsja + fler.

^mens jeg bodde i Europa/Asia

Søramerika generelt er dyrere (mat-overnatting-transport). Det er forskjell fra land til land , f.eks
fra Brasil-Ecuador eller
Japan-Kambodsja
Kan ikke sammenlignes sånn der

Kilder: X-damer og venner, reiseforum, eget liv & meg selv

Det eneste du har rett i er at det er lettere tilgang på drugs er lettere og mindre risk for å bruke drugs (som turist) - igjen, det varierer fra land til land

Det er forresten masse ladyboys i deler av søramerika også (har jeg hørt). Det er nok ikke utelukkende et asiatisk fenomen.

Ikke tro på alt dere hører på film

Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
For det første blir det helt feil å sammenligne damer som utnytter menn seksuelt på bakgrunn av deres fattigdom som menn som gjør det mot damer. Alltid mye værre når det er et overgrep fra mann til kvinne enn motsatt.

Fint for deg om du er Don Juan og kan ligge å slikke ei ny digg damehver helg i 69 å sprute henne fulle, men det finnes faktisk folk tro det eller ei som ikke får seg noe på byen. Å kalle folk for tapere fordi man ikke får tilfredsstilt sine kjærlighets og seksuelle behov, blir ikke annet enn tapersk. For å uttale deg så bastant om noe så bør du les seg opp hvordan verden fungerer for andre mennesker også.
Vis hele sitatet...

Bare overse sånne som sparker nedover. Jeg er motsatt. Man blir hata for å være ekte i disse dager. Jeg har vært der sjæl - i stor grad, sånn som du beskriver
I dag - jeg får samme oppmerksomhet fra norske damer som jeg gjorde i Asia

^Og ja, jeg var kjekk på starten da jeg bodde der - så ble jeg feit pga livsstilen, 108 kg, - nå er jeg kjekk igjen, 84 kilo

Damene i Vietnam kan være rådeilige
OBS: ikke de som er i Norge. Jeg snakker om de som du ser i Ho Chi Minh, gå langs backpackergata på kvelden, så ser du dem - usikker på om de er horer eller ikke. De som går i fine kjoler, i grupper, pene unge jenter (18+)

Ta det helt med ro, han skriver på den måten han gjør - av en grunn

exempel
Thai: Alt fra helt blek (lysere enn en nordmann) - til nesten helt svart - som en afrikaner.

Latina: Samme - det er stor variasjon. Riktignok sjelden du ser helt bleke, som i Thailand.

Og ja, jeg ble mindre populær i Asia - desto feitere jeg ble
No joke

Ps: Jeg unngikk turistfelllene, pleide ikke henge rundt andre nordmenn, befant meg nesten bare i thai-område

Har tatt noen øl i Soi buakhao og soi 4 men det var ikke en normal dag å henge der.

Var ung, tidllig 20-åra
Sist endret av WouwseP; 1 uke siden kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.