Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 2883
Lurer på om det er mange som skal ligge i kø til Ringenes herre : Atter en konge.. ? jeg skal legge meg den 19 oktober når bilettene blir lagt ut den 27, ikke så altfor lenge men lenge nokk til meg, mange som har samme tanken ? evt hvor lenge skal dere ligge ?
Personlig skal jeg nok ligge i SENGEN min HJEMME og vente til jeg får billett!

Ute er det KALDT, og du får jo sett den en eller annen gang uansett. Det er jo bare et skrik om oppmerksomhet dette her!
Ja, hva er vitsen? Du får jo sett den uansett.
krissern's Avatar
Trådstarter
92 0
Nei ? så klart kan jeg ligge hjemme å vente til jeg får billett dagen etter din sopp! men da er du heller ikke skikkelig lord of thr ring fan, btw : spurte ikke om di mening så....
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Jo, du spurte om blant annes hans mening, gjorde du ikke?

"mange som har samme tanken ? evt hvor lenge skal dere ligge ?"

Svar, med begrunnelse.
Du spurte hvor lenge jeg skulle ligge. Og jeg foretrekker å sove i sengen min helt til jeg får billettene. Der har du min mening på ditt spørsmål som gikk ut til alle brukerne på forumet!
krissern's Avatar
Trådstarter
92 0
Jeg spurte ikke etter meninge om at dem skal ligge hjemme, spurte etter om noen skulle ligge ute i kø!
Du presiserte ikke at spørsmålet utelukkende KUN var for de som skulle ligge ute!
krissern's Avatar
Trådstarter
92 0
NEI men jeg postet ikke denne posten for at du skal disse om jeg skal ligge i kø dermed få noen påster din sopp
One of the good guys
2rs1's Avatar
Hadde sikkert vært artig det, men hadde det ikke vært sånn at:
1. Jeg går på skole
2. Jeg bor i Fredrikstad hvor man ifjor kunne kjøpe billetter så si samme dag som forestillingen.
3. Broren til en kammerat av meg skaffer meg billett

Edit:
Gjør litt ut av det, som dem jeg så på tv ifjor. Lå der med kostymer, sverd, osv. Det måtte vært drit kult og hatt en sverd-kamp utenfor Colosseum midt i folkemengden.
Sist endret av 2rs1; 12. oktober 2003 kl. 21:55.
Smak litt på ordet diskusjonsforum.
Hvis du absolutt må ha positiv respons så får du vel poste dette på ett eller annet Ringenes herre forum?

Kan du heller ikke ta til deg kritikk og svare for deg?
krissern's Avatar
Trådstarter
92 0
nei til deg conjo, tåler ikke slike drittunger som deg....
Maddy : Jeg skal mest ligge i kø for at jeg for solgt hver billett for 1000 kr per stk har logge i kø hvert år til hver ringenes herre film no.. synes det er artig å det er veldig sosialt, treffer mange nye venner og det er artig å finne på mye rart i køa...
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Someone, call spellingnazicrew2k3!

krissern: Prøv å tenke litt mer før du skriver.
Du må også tolerere at ikke alle syns at det er like tøft å ligge ute i 8 dager for å få KJØPE en kinobillett.
Helt greit at du, og mange andre syns det er en fin ting, men jeg regner med at de fleste syns det er unødvendig.

Jaja.. Jeg skal ikke sove ute, og tviler på at jeg gidder å se filmen på kino i det hele tatt. "To Tårn" ble vist på SVCD i stua, med TV og et vanlig stereoanlegg. En så lang film er god å se i en god soffa, spesiellt når man ikke er spesiellt LOTR-interessert fra før

Opprinnelig postet av krissern
nei til deg conjo, tåler ikke slike drittunger som deg....
Vis hele sitatet...
Hvem er drittungen?
Sist endret av KaldBlod; 12. oktober 2003 kl. 21:57.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av KaldBlod
En så lang film er god å se i en god soffa, spesiellt når man ikke er spesiellt LOTR-interessert fra før
Vis hele sitatet...
Bare setene på Fredrikstad kino er verdt billettprisen vetdu.
krissern's Avatar
Trådstarter
92 0
har aldri vært på kino i fredrikstad så jeg kan ikke komentere noe på det fornøyd med setene på Nova kino i Trondheim jeg
eg skal mest ligge i kø for at jeg for solgt hver billett for 1000 kr per stk
Vis hele sitatet...
du sier at de som bare sløver hjemme og "driter" i om de ser den premieredagen ikke er skikkelige fans, samtidig som du kommer med dette utspillet? steike ass..

Fredrikstad kino er fin den ja...så Lotr II for err...tredje gang eller noe sånt der ifjor.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Har aldri vært på kino i Fredrikstad, men setene (og det meste andre) på Nova i Trondheim er bra, ja

..nå sporer denne tråden av
hahahahah, artig post må jeg si!

btw, hvorfor i svarte er det vits å ligge ute i vinterkulden???
Jeg skal i hvertfall ikke ligge ute, ettersom at jeg allerde har billetter til førpremieren. Tok meg en halvtime i kø å få det, ikke var det så kaldt da heller. Litt dyrere var det helt klart, men tenk på all den søvnen jeg får da.
Note til alle som stusser over at noen gidder å ligge ut for skaffe seg premiere tickets; Dette er da et FREAK forum, hadde dere forventet dere noe annet?
Og offtopic:
Setene\forholdene i Molde Kino er så ræva at det er en skam å se film der
krisser, you got a attitude problem.

Jeg tror jeg skal ligge i senga/sofan heelt til en billett detter ned i fanget mitt(brodern mekker billetter), så får jeg sett premieren! kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg.. LOTR er desidert de BESTE filmene noensinne! and thats it!
Jeg skal ligge utenfor Sølvberget i Stavanger.
Tenkte oss inn 2 dager før de blir lagt ut, tror jeg.
Er det faktisk mulig?

Er det noen som frivillig gidder å ligge ute i ei uke for å få seg premierebilett?

haha!ROFLMAO<-da fikk jeg bruk for denne jeg og!
Better than thou.
Og etter neste gang du bruker den poster du ikke her lenger. Anse deg advart.

Gjør noe bra ut av denne skakkjørte tråden, ellers stenges den.
Ja Suki, det finnes noe som kalles "fans".
La oss alle sammen le av krissern fordi han vil gjøre noe som 4382942 mennesker har gjort før han!
Jeg misunner han jeg... Jeg er fan av Klovner i Kamp, men der er det aldri stress å få tak i billetter.. Vil også gjøre sånn, hadde gitt meg en god fan-feeling..
Go krissern =)
Jeg tror det i første rekke blir svcd, så ser jeg den kanskje på coloseum hvis det passer seg
Opprinnelig postet av Suki
Er det faktisk mulig?

Er det noen som frivillig gidder å ligge ute i ei uke for å få seg premierebilett?

haha!ROFLMAO<-da fikk jeg bruk for denne jeg og!
Vis hele sitatet...
Og i England griner de når hjemmelaget(fotball of course) sitt taper. Jeg vet ikke hva som er mest gale, fulle fotballfolk som maler seg i fjeset og ser ut som noen nisser enn noen som vil ligge ute et par dager for et godt samhold og oppleve et digg premiereshow?

Jeg tror jeg skal ligge ute, hvis gusto skal. Får se.


Edit: flytte til film-seksjonen?
Sist endret av tore-; 13. oktober 2003 kl. 00:48.
Jeg skal ligge ute i bergen.. Lå ute i fjor i 5 dager..Var dritgøy.. Vi ble hatet i køen tho, vi gjorde alt for å provosere erkeLOTR fansene.. :P ikke på moter som gikk på filmen, men oste over av tekniske ting som de ikke likte så godt.. :P som tv,stereoanlegg og ps2..

Jeg er klar for å ligge i 8 dager, men gidder ikke ligge alene.. får se hvor lenge kompisene mine gidder å være med.. men fra onsdagen av er vi der helt sikkert.. kaldt eller ikke kaldt; The urban shire will be back..
hahahahha....

var på kino idag (SWAT)... folk har lagt seg ut ALLEREDE utafor Colloseum, hva SKJER MED FOLK? har de IKKENO liv? synes synd på dem...
omg, ligger det folk ute i oslo allerede? oki, det er litt sykt.. :P
Opprinnelig postet av Camv
hahahahha....

var på kino idag (SWAT)... folk har lagt seg ut ALLEREDE utafor Colloseum, hva SKJER MED FOLK? har de IKKENO liv? synes synd på dem...
Vis hele sitatet...
Der har du faktisk folk som sliter, som tar seg fri fra jobben sin (eller har ingen, LOSERS!) for å ligge ute for en enkel film. Et par dager går greit, men uker? FFS!
Noen som har vært på kino i bergen i dag? lurer på om folk har begynt her og.. selv om det faktisk er ganske sykt.. :S
Kan du være så snill å droppe å si "sånne folk har ikke liv" og "synes synd på sånne..."
Provoserer meg så jævlig når dere sier sånt...
Håper du ikke refererte til meg? For jeg har ikke det synet på de som ligger i kø, jeg er jo en av de selv..
Nix, refererte ikke til deg, mer Camv.. Men nok om det...
Som sagt så har jeg lyst til å ligge i kø til noe jeg er virkelig fan av, men som sagt der og, så er det aldri stress å få tak i billetter.. :/ Faen og..
Men en venn av meg overnatta for å få tak i Metallica-billetter =) Det digga han.. Sa at det var kjempesosialt, og de som er lissom "10 første i køen" fikk et eget forhold til hverandre.. Han fikk en del nye venner der =)
Kan være fett det ja
Det beviser bare at 4382942 mennesker godt kan ta feil!
Hm. Tror jeg skal stikke forbi kinoen (bergen) når jeg går til skolen de neste dagene fremover. Kan bli morsomt å se hvordan den øker.

Skulle hatt dig. kamera og laget en "dagbok" fra en 'ikke_kø_ligger' point of view
jeg var den tredje som kjøpte billet på verdenspremieren på to tårn, og jeg satt i kø i ca 2 timer :P
Har vi ikke noe leak av den filmen enda?
Screeneren ble laget 8 August 2003.

Dette er svakt, eller har dem som får screenere blitt forr flinke til å holde på dem?

Vet dere hvordan man skriver NDAer som får folk til å faktisk holde kjeft?
Skal sitte akuratt her jeg sitter og vente til den kommer på nettet til download Norgespremieren kan jeg reservere på e-post, verre der det ikke. Dessuten haster det ikke, kan se den i romjula og.
Opprinnelig postet av Camv
hahahahha....

var på kino idag (SWAT)... folk har lagt seg ut ALLEREDE utafor Colloseum, hva SKJER MED FOLK? har de IKKENO liv? synes synd på dem...
Vis hele sitatet...

De som har satt seg til utenfor Colluseum har allerede ligget der i over en uke, og det er 14 dager igjen.. Synes 3 uker er litt mye å fryse for 1 kinobilett..
LOTR er bare en film. Alle får se den.
Personlig gir jeg blanke faen i om jeg ser den premieredatoen eller dagen etter. 10dager etter er også greit nok.

LOTR-fans er oppmerksomhetssyke tosker.
Livet handler om mer en ville buskmenn og dverger iført bunad.
Opprinnelig postet av Cazl
De som har satt seg til utenfor Colluseum har allerede ligget der i over en uke, og det er 14 dager igjen.. Synes 3 uker er litt mye å fryse for 1 kinobilett..
Vis hele sitatet...
Kødder du eller?
Opprinnelig postet av Sméagol
Kødder du eller?
Vis hele sitatet...
Nei, bare gå å se selv..
Jeg skjønner ikke helt hva dere blir så sure for.
Jeg skal ligge godt plantet i sengen min, undrendes på hvorfor noe gidder å fryse rompa av seg i flere dager for noen usle billetter?

Godt jeg ikke skal på premiæren. Hadde sikkert lukta dritt i hele salen av svette, udusja, hardbarka LOTR fans..usj!
Billettene legges vel ut noen dager før premieren ?
ja,27 okt sa jo krissern.da har de nesten 1 mnd på seg til å rekke å dusje
Filmen ser jo jævla bra ut, men ville aldri overnatta i kø selv
Nyeste trailern ligger på http://home.no.net/thyph
DET ER EN FILM, FOLKENS!

asså... hvis noen kan gi meg en jævla god grunn til at det er sååå MYE bedre å se en film et par dager før flesteparten mot at du fryser rævva av deg i over ei uke, så hadde det vært flott.
Jeg bor i en så fredelig by at jeg kan vel bare ta meg en tur ned en uke før premieredagen å kjøpe, går fint her.

Offtopic:
Opprinnelig postet av krissern
fornøyd med setene på Nova kino i Trondheim jeg
Vis hele sitatet...
For Nova er jo så kult, de har så jævlig høy lyd, skal vel skryte litt av lydanlegget sitt sikkert. Jeg går på Prinsen når jeg er i tr.heim med venner. (fy faen så deilige seter).

Jeg skal mest ligge i kø for at jeg for solgt hver billett for 1000 kr per stk
Vis hele sitatet...
Var ingen bombe at det kom fra deg nei.

edit: Vidde, saken er at han ikke er fan, det som er så fantastisk patetisk, han skal bare selge. Han syter tom om andre folk som ikke er "ordentlige fans".
Sist endret av klarhimmel1234; 13. oktober 2003 kl. 16:15.