Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1014
Jeg holdt på litt i PhotoShop i dag og laga et litt kult bilde.
http://www.goldenempire.asesino.org/images/back.jpg
Nå, hva syns dere?
Slett ikke verst. Brukte du lang tid?
Opprinnelig postet av Sui
Slett ikke verst. Brukte du lang tid?
Vis hele sitatet...
Ja, brukte da noen timer pån
Kjempe fint...
ganske så stilig, men likte ikke halv delen fra midten og ned, - ble liksom litt utydelig og for mange sånn kutt i bildet, ellers helt konge! skriv en tutorial!
Huh? jeg ser ikke noen bilde?
ser ikke no bilde eg ):
Det er fordi serveren som bildet ligger på er nede. Alle trenger ikke poste at de ikke ser et bilde, kan hende serveren kommer opp igjen, da kan dere heller kommentere bildet, istedetfor å kommentere fraværet av bildet.
Svarte altså! Den jævla servern går ned hele tida! Må få tak i en paid host snart! (han jeg hoster hos nå er litt wierd...)
Hvis bildet er så lite, kan du jo bare legge det til threaden som et vedlegg, prøv det du.
Opprinnelig postet av morten
Hvis bildet er så lite, kan du jo bare legge det til threaden som et vedlegg, prøv det du.
Vis hele sitatet...
Den er opp igjen nå
firekantene oppe til venstre burde fortsette under golden empire. Ellers meget bra
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mekka enda ett bilde (vel... egentlig en hel side )
Inni den lyse boksen skal det være en iframe med litt info og sånn
Hva syns dere?
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
nice =)
Du er min venn
niigu's Avatar
Fet nok!

Men var litt for "toturial aktig" på en måte, litt typisk!