Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1172
Så en reklame her om dagen om en sånn chatte greie på sms.
Så kunne jenter sende "Girl power" så kunne de skrive gratis.
Jenter klager uansett hvis noe er feil ifølge likestillingen, og her syns jeg gutta skal ta et tak Ikke det at jeg har tenkt å chatte der, men syns det er helt mongo at jenter kan chatte gratis!
La oss gå til sak! (ok..kanskje ikke så drastisk)

Men blir litt sur når jeg ser sånt
Just for the record: jeg og noen kamerater testa det det, fordi vi også var litt sinna. vi prøvde vel 3 ganger i løpet av 2 dagere, men alle gangene fikk vi som svar: Denne tjenesten er ute av drift pga tekniske problemer, men du kan alltid bruke "det som ikke var gratis, men kostet 10 kr per melding"(husker ikke hva tjenesten het).
Hvis det er slik som jeg tror, så er det der bare en svindel for å lokke alle til tjenesten.
egentlig burde noen saksøkt de både for svindel og for diskriminering!'

ps. grunnen til dette stuntet var sikkert at de eneste som gidder sende til slike chat opplegg er kåte menn/gutter, derfor må de bruke ordet gratis for å få jenter dit.

og til sist. noen som vet om det finnes lover mot slikt?? i så fall burde noen anmelde det.
jeg har sinnsykt lyst til å gå til avisa eller noe med det.
Spille litt ekstra da seff, og si at vi føler oss diskriminert osv.
Ha et stort bildet med at vi sitter med mobilen i hånda, og ser skikkelig lei/sinte ut

Var jo i avisa for ei stund sia om ei jente som hadde skrevet noe sånt, men det funka ikke, (men det fikk ikke ho beskjed om) så hadde 300 kroner i minus på kortet pga det.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
http://totto.starthotel.dk/happymoment.jpg

Foreslår at du gjør det jeg, så ser vi om du blir stempla som tvilsom etterpå....
offtopic: kan man lage noen regler for de f*** bildene her på forumet? selv om noen er litt morsomme, så kommer de til å ta helt av...
glem avisene, den der har allerede vært på tv... så det er en "grunn" til at tjenesten er nede. besides, det er ingen måte å sjekke om det virkelig er gutter eller jenter som sender meldingene... den infoen har ikke den chattetjenesten tilgang til.

og, de har fått kjeft av forbrukerombudet

offtopic: vel, liker du ikke bildet, bruke "Rapporter denne posten til crew" linken nede i høyre hjørne på posten. da kommer det noen med motorsag og fjerner bildet. (hvis det er en grunn til det)

mm
offtopic: Geir&Dangerous: lager du nye tråder til -alt- som går igjennom hodet ditt? "Nei herregid brakk en negl, *poste på nff*"

Hvorfor sutre over noe som det der, hvis du ikke en gang ville brukt tjenesten selv?
Hvis du først MÅ klage på jentene, kan du heller klage på noe litt mer verdig. Som f.eks. at de slipper militæret, mens gutter MÅ. Skulle sett feministene kjempe for at kvinnfolk også skal inn i militæret/gjøre siviltjeneste.
Opprinnelig postet av Thyph
Hvorfor sutre over noe som det der, hvis du ikke en gang ville brukt tjenesten selv?
Hvis du først MÅ klage på jentene, kan du heller klage på noe litt mer verdig. Som f.eks. at de slipper militæret, mens gutter MÅ. Skulle sett feministene kjempe for at kvinnfolk også skal inn i militæret/gjøre siviltjeneste.
Vis hele sitatet...
Du ser altså ikke sammenhengen? Tsk tsk.

Dessuten så er det få feminister som ville kjempet for verneplikt for begge kjønnene, de fleste (afaik) dreier nok mer i retning av opphevelse av verneplikten for _begge kjønn.

_Det er likestilling spør du meg.
Opprinnelig postet av meitemark
glem avisene, den der har allerede vært på tv... så det er en "grunn" til at tjenesten er nede. besides, det er ingen måte å sjekke om det virkelig er gutter eller jenter som sender meldingene... den infoen har ikke den chattetjenesten tilgang til.
mm
Vis hele sitatet...
Er ikke det slik at de mld som jenter sender inn kommer til gutter og de mld gutter sender inn kommer til jenter? I såfall er det ganske kjipt om en småkåt gutt prøver seg på å sende girlpower og sitter og chatter over en time med en annen småkåt kiis... Har sett slike reklamer på mtv også, bare på svensk. Killer ring til oss tjejer på 02000.... Også står det nederst: tjejer ringer gratis på tlf **** Da blir det bare dumt å være gutt å ringe på det gratisnr for jentene, for da snakker du bare med gutter...
Men som dere har sagt. Dette er diskriminering! Så absolutt!
det var på tv for en stund siden. selskapet fikk ikke lov til å ha det slikt. å det var ikke gratis..
Latterlig! Neste stopp: Avisa! :P

[OFFTOPIC]Og Typh: Mensen idag? For det høres faen meg slik ut!
oooog, End Of Shit