Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2096
Jeg har hørt at når du knasker e'r første gang er det 50/50 for og overleve.?!?
Kan noen bekrefte det eller?
Hehe, det må være det drøyeste jeg har hørt i dag.
Hmm... Såvidt jeg vet er det kun 2 ecstacy-relaterte dødsfall i norge pr dags dato. Litt enkel matematikk sier meg da at det kun er 4 personer i Norge som noensinne har prøvd det? Nice, skjønner ikke hvorfor folk mener ecstacy isåfall utgjør et problem...
Trådstarter
20 0
phew da kan jeg trygt spise noen da?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ja helvete, ta 4 for good measure
Re-member
Drix's Avatar
Heh.. eller prøv med en og se hvordan det funker.
Kanskje det han mente var at det er 50/50 sjanse for å bli forandra for livet...? Det er jo ikke så ille
ikke ille? hør på dere selv...
Dere er dumme barn som aner fred og ingen fare..
Ta turen til Sandviken i Bergen.

Mitt råd er å holde dere jævlig godt unna alt det dritet.
OOOOO kick.. ja hva så... er det så sinnsykt bra kick at man risikerer å fucke hodet for resten av livet.. skremmende å se hva dere har skrevet... Håper dere kødder..
Samme mening som Perkele! Indeed!
Kjenner en som tok en E, Ble helt mongo i hodet etterpå, nå flere år etter ser han fortsatt "monster på veggen"
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg kjenner en fyr som ligger på sandviken etter at han spiste syre. Han tror han er en appelsin. Og han frykter folk fordi han tror de skal skrelle han. Noen andre som kjenner denne fyren. Han holder til i ditt lokale sinnsykehjem!
Opprinnelig postet av Schizoma
Jeg kjenner en fyr som ligger på sandviken etter at han spiste syre. Han tror han er en appelsin. Og han frykter folk fordi han tror de skal skrelle han. Noen andre som kjenner denne fyren. Han holder til i ditt lokale sinnsykehjem!
Vis hele sitatet...
Jeg skjenner han også! Helt psykt
Opprinnelig postet av Schizoma
Jeg kjenner en fyr som ligger på sandviken etter at han spiste syre. Han tror han er en appelsin. Og han frykter folk fordi han tror de skal skrelle han. Noen andre som kjenner denne fyren. Han holder til i ditt lokale sinnsykehjem!
Vis hele sitatet...
Nei, jeg kjenner han ikke, men det gjør mora til en fyr jeg vet hvem er (vil ikke si jeg kjenner han, for han er en idiot). Men han bodde i Harstad, og hadde ikke tatt syre, bare røyka hasj en gang.
De fleste som prøver ecstacy, har vel prøvd et eller annet, annet før :P

Mulig det er 50/50 sjangse for å overleve hvis du døtter e'r i en 10 år gammel gutt som aldri har hatt noe annet enn mat og drikke ned i kroppen

Tror også det varierer veldig fra person til person.
Opprinnelig postet av Lee
Nei, jeg kjenner han ikke, men det gjør mora til en fyr jeg vet hvem er (vil ikke si jeg kjenner han, for han er en idiot). Men han bodde i Harstad, og hadde ikke tatt syre, bare røyka hasj en gang.
Vis hele sitatet...
Så, moren kan aldri ha sagt dette for å holde ham unna hasj? Har mine tvil på at noe så svakt som hasj kan gjøre dette.
Forøvrig, til tema. Jeg ville aldri tatt e, men så lenge du skjønner at det er en potensiell risiko ved det, og tar konsekvensene av det nå de kommer (hvis de er , worst case scenario, døden, så har du valgt det.). Hvem du velger å tro på angående denne risikoen er vel heller en annen sak, men jeg ville hørt på stormen, han har faktisk prøvd sakene.
Hadde jeg vært deg, da ville jeg holdt meg langt unna den dritten!

Ikke hør på folk som sier at det er helt digg!!
Bare taper aktig og drive med slikt slum dritt..

Hadde jeg ranger folk etter hva de drev med, da ville de som bruker/"prøver" eller har prøvd dette LAAAAANGT ned!
har ikke så mye jeg skulle sagt npr det kommer til dette da jeg ikke har brukt noen ander "rusmidler" en alkohol da, MEN:

min egen mening er at man ikke rører slike midler da det bestandig er en høyere sjanse for at du får et oppfuckt hode av det. samme går for alkohol men risken er mindre der..
Tror enkelte her ikke skjønner hva rusmiddelforumet var tenkt til.

Jeg er selv motstander av rusmidler, og har ikke prøvd så mye som hasj, men å argumentere mot det her inne er virkelig å pisse i motvind, da kan man like godt fjerne dette forumet.
Opprinnelig postet av IvIoyner
Så, moren kan aldri ha sagt dette for å holde ham unna hasj?
Vis hele sitatet...
Muligens, muligens.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Men det er også tåpelig å tro at det ikke er "farlig" å bruke ecstasy. En veldig hyppig bivirkning er at serotoninet i hjernen tømmes og man blir deprimert og melakonisk(eller ka det heter) alt blir likegyldig.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er veldig få som dør av e, 1-2 per 100 000. De er alergisk eller hypersensetive mot stoffet, og reagerer derfor mye sterkere en det vanlige folk gjør.

Jeg mener at så lenge man klarer å se ting på avstand så er alt helt greit. Det er jo det som er problemet, uansett hvilket rusmiddel man bruker. Moderasjon. Er man opplyst nok til å se når du spiser for mye e, røyker for mye hasj eller drikker for mye alkohol så ser jeg ingen grunn til at folk ikke skal få lov til å drive på med de rusmidlene de har lyst til.
Så ikke kom her med noe bullshit-propaganda, når dere ikke engang vet å gjenkjenne en urban myth når noen prakker den på dere.
Vis hele sitatet...
Det at en fyr som har tatt syre tror han er en appelsin er en gammel historie ja, så jeg tviler på at noen av dere kjenner noen med dette problemet. Men det Aces-HigH sier stemmer faktisk (mer eller mindre). Uansett så er jeg enig i at hvis du vet hva du driver med, og er forsiktig, er det neppe så farlig med ecstasy og syre som noen skal ha det til.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Men er det så mange som er klar over ka de driver med? Ungdommer er som oftest trangsynt når det gjelder narkotiske stoffer. Når man har tatt E 1 gang er det lett å bli så forelsket i rusen at det frister til gjentakelse.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av e_roevik


Hadde jeg ranger folk etter hva de drev med, da ville de som bruker/"prøver" eller har prøvd dette LAAAAANGT ned!
Vis hele sitatet...
Hadde jeg rangert folk etter hva de sa her på forumet, så hadde folk som er så trangsynte og valgerd i skallen som deg havnet laaaangt ned.



Gyllen regel ved bruk av droger er jo, at hvis du er litt psykisk ustabil fra før, så bør du holde deg unna, for ikke å sette opp galskapen noen ekstra gir. Det er gjerne disse folka det tipper overfor, og som havner opp som apelsin-skrell eksempelet (som vi forøvrig visstnok har en av i fredrikstad også )

ellers så burde man ikke bli for innvolvert i rusmidler i ung alder(særlig ikke i 14-alderen), det har en tendens til å gå litt over styr da, hvilket jo egentlig er logisk. Mange av de som starter i denne alderen er rett og slett ikke modne nok til å se konsekvensen av det de gjør. måtehold og slikt noget har jo en tendens til å komme litt mer opp i åra.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
jeg spiste 21 stk av typen -grønn blackjack- (21) sto det på de. jeg måtte teste 21 siden det sto 21 på dem.. heh.. lite smart.. uansett jeg lever..
Om jeg hadde talt hvor mange e'r jeg har spist hadde jeg kommet over x000 ..

Anbefaller ikke å spise hvis du ikke har prøvd før..man gjør det da LETT igjen..det er drit kult,dog farlig gøyt.. kommer hele tiden nye "fristende" merker på markede..

Spis mat før du spiser dem, drikk vann, ikke slit deg FOR mye ut, tenk kroppen har tross alt en grense.. så går ALT fint!

INGEN har dødd av èn knips..
Stormen: Er denne rusen verd sjansen for å fucke hodet?

Tenk følelsen av å ikke vite hvem man er..
Til dere som poster anti-dop propaganda her nå:
Hvordan føles det å være en komplett idiot?

Dette er en tråd, hvor en bruker spør om et spm, og venter et svar på om det er trygt eller ikke, ikke løse historier om hvor galt det kan gå. Dette er et subforum hvor rusmidler diskuteres, med andre ord: hvis dere har noe imot det som postes, gi faen i å lese postene. Dette burde flesteparten vite nå.

Selv om brukeren som startet tråden kunne lært seg å poste med litt bedre subjekt. Flott
morten: tosk

Sry ass.. men du er bare dum..
rekylvinyl.no
fint at vi forsøker å holde konstruktiviteten oppe.