Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1361
Etter kjæresten min satt å surfa på H&M sine nettsider (det er fakta, ikke noe unnskyldning for egen nettsurfing på H&M sine nettsider), så hørte jeg en beroligende melodi. Test den ut! Den fungerte veldig bra for meg som surfemusikk. Jeg fikk ro i sjelen.

Den passer til dem som liker litt rolig musikk som virker behagelig og avslappende på kroppen

http://www.hm.com/no/#/mw2/

Det er ikke den første låten som kommer frem. Du må gå ned og trykke der som det kommer "View Womens Collection" over pilen din. Da kommer låten for sjelen.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dere syntes selv. Fungerte den bra for deg? Fungerte den ikke?
Hørtes ut som en stilart som beherskes best av Jean Michel Jarre....

HM-musikken var litt for ensformig for min del.

Men jeg hører gjerne på denne typen musikk hvis jeg skal konsentrere meg om noe.
det der var jo direkte vondt å høre på :P
Hva skjer med ørene deres? De trenger en real vask. Dette var jo herlig å høre på, hatt den på en time nå og er ikke lei enda. Takk skal du ha tagefo!
tagefo's Avatar
Trådstarter
Delte meninger er bra! Flott melodien falt i smak yellowpillow! Sjekket ut Jean Michel Jarre. Av det jeg hørte var det spennende musikk
Blir pisse stressa av slikt, høres ut som Loading musikk på et playstationspill for barn. Sitter bare å venter på at den skal bli borte asap. Ganske motbydelig igrunn
Jean Michel Jarre har konsert i Spektrum nå på onsdag hvis det er av interesse for noen...
Et øyeblikk trodde jeg at jeg var på hawai
Grusomt etter min mening. Høres ut som noe jeg kunne laget selv med http://lab.andre-michelle.com/tonematrix

Tonematrix er forresten noe dere burde prøve, utrolig morsomt

Edit:
"Simple sinewave synthesizer triggered by an ordinary 16step sequencer. Each triggered step causes a force on the underlaying wave-map, which makes it more cute.
Sist endret av otimate; 8. mai 2009 kl. 14:46.
uhm..blei stressa jeg :P tror heller jeg holder meg til min egen musikk jeg når jeg surfer

Edit: Er enig med Rakkern ang. loade lyd
Sist endret av Asoke; 8. mai 2009 kl. 14:52.
Sitat av tagefo Vis innlegg
Delte meninger er bra! Flott melodien falt i smak yellowpillow! Sjekket ut Jean Michel Jarre. Av det jeg hørte var det spennende musikk
Vis hele sitatet...
Beklager offtopic, men her har du en fin liten samling: http://open.spotify.com/user/marken/...fctjkcCqq9hrfw
Sangen er OK den, men det er samme 32 sekundene med 16kbit/s som looper i det evige, noe som blir litt irriterende.
Her er sangen ektrahert fra flashen.
Sist endret av plohg; 8. mai 2009 kl. 15:25.
Sjekk ut "68 state" av Gorillaz, er litt i samme gata, ellers er det mye mer behagelig musikk på det samme albumet (D-sides)
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Nei .. Ble for enkelt etter min smak.

Pink Floyd er nerde musikk Spesielt sent på natt som nå!
tagefo's Avatar
Trådstarter
Sitat av plohg Vis innlegg
Sangen er OK den, men det er samme 32 sekundene med 16kbit/s som looper i det evige, noe som blir litt irriterende.
Her er sangen ektrahert fra flashen.
Vis hele sitatet...
Takker for linken. Midt i blinken, hehe. Har sjekket ut de bandene dere nevner, og Gorillaz har jo noen godbiter, det visste jeg jo også fra før av. Denne låten gor jo bare omigjen og omigjen, men det var litt avslappende for min hjerne i allefall.

Men det er jo artig å se hvor forskjellig folk reagerer på samme låt! Spennende egentlig