Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1324
Har fyrt i meg 12g muskat nå, tygget dem og spist de, kjenner ingenting..
Har 2g grønt liggende, vurderer å bare fyre det. Men er det en dårlig idé å blande, eller hvordan funker dette her?? Bør jeg vente?
Sist endret av mentalmelt; 17. januar 2008 kl. 22:46. Grunn: grammatikk
vent i noen timer etter muskat inntaket.
Ja, du BØR vente. Uansett hvordan du snur på det ville jeg ikke hivd i meg noe grønt vis du ikke vet hvordan du reagerer på muskat. Noen kan få STERK diare ved så store inntak av muskat
Sist endret av Volch0k; 17. januar 2008 kl. 22:27.
nismo252's Avatar
Trådstarter
40 3
ja nei har laaang erfaring med bde grønnt og brunt liksom.. men tenkt på den muskaten
mn akk for svar.. vennter noen timer å ser ha som skjer, er det dødt fremdeles tar jeg meg noen bøtter liksom xD
Sist endret av nismo252; 17. januar 2008 kl. 22:42.
Det er en type "nøtt" av noe slag om jeg ikke er helt på jordet.
Forresten har maange fått heftige sideeffekter ved inntak av muskatt,
så ville ikke kjørt på med noe mer enda, nei.

Off topic; Så mye skrivefeil du har må du nesten ha fått noen effekt?
Sist endret av Restyle; 17. januar 2008 kl. 22:36.
Sitat av nismo252
ja nie har laaang erfaring med bde grønnt og brunt liksom.. men tenkt på den muskaten
mn akk for svar.. vennter noen timer å ser ha som skjer, er det dødt fremdeles tar jeg meg nen bøtter liksom xD
Vis hele sitatet...
innlegget mitt ble veldig rotete. Det jeg mente var erfarning med muskat, at du kan får sterkt diare av det!
Heiv i meg tre hele nøtter og en 10g pose en gang. Hadde lite erfaring med rus annet en canabinoler før det. Det funka på meg først når jeg hadde sovna (var våken i 4 timer etter inntak). Men når jeg sto opp var jeg fubar, ingen oppå, ingen ved siden. Ble sendt il sykehus og ble ikke pumpet fordi jeg spydde i sjukebil på vei dit.

Moral: for all del. La muskaten ta sin tid.
nismo252:
Les gjennom innleggene dine ihvertfal én gang før du poster dem så grammatikken ikke flyter helt ut her. Takk..

Skjønner forøvrig ikke hvorfor folk prøver å ruse seg på muskat, men siden du først gjør dette i kveld så synes jeg du bør spare weeden til en annen dag. Det skader ikke å ha litt sunne rusholdninger..
nismo252's Avatar
Trådstarter
40 3
ja ble en del skrivefeil, men det er tastaturet mitt som er dårlig..
men takker for svar.. da tar jeg å venter litt da, hopper ikke i bøtten med en gang
Av egne erfaringer og alle jeg kjenner som har spist muskat, så er det "etter-effektene" som kan kalles rus. Hvorfor det er sånn, vet vet jeg ikke. Men det er hvertfall sånn, at hvis du spiser muskat på kvelden, blir du i beste fall litt småsløv. Dagen derpå derimot, så vil du våkne til den merkeligste formen av bakskakkhet du kan tenke deg.

Det er sn slags pågående eufori som veksler mellom å være behaglig, til å være intens, kvalmende og direkte ubehagelig. Sånn går hele dagen, mens du på toppen av det hele føler deg trøtt og uggen. Ikke noe prima rus. Evt.t så burde du spare weed'n til dagen etterpå for å drepe kvalmen og få et større utbytte av den euforien du kan oppnå av muskat.