Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1796
Har 0,15g av noe middels bra shit liggende, er relativt innrøyka, men bruker fortsatt som regel 02 ish per j, det jeg egt lurer på er hvordan jeg får mest effekt ut av det lille jeg har, kan bare hive d i en j ellers så har jeg en pipe jeg kan røyke fra, evt lage bong, men jeg tenkte at 015 var for lite til det.
Noen tanker?
Takk for svar
Lag flaske bong enten med en pipe eller folie
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Evt kan du bruke nål og viskelær metoden. Sett nålen i viskelæret i 90 grader og fyr på beisen. Når dette tar fyr så legger du ett glass på hodet over og lar flammen kvele seg selv i glasset før du suger inn røyken med ett sugerør f eks.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Evt kan du bruke nål og viskelær metoden. Sett nålen i viskelæret i 90 grader og fyr på beisen. Når dette tar fyr så legger du ett glass på hodet over og lar flammen kvele seg selv i glasset før du suger inn røyken med ett sugerør f eks.
Vis hele sitatet...
Absolutt beste metoden for å få mest valuta for pengene. Med god røykings og en bit på størrelse med et riskorn kan man bli ubehagelig fjern.

Eneste negative er at metoden trenger litt øvelse for å mestres, hvis biten ramler av eller lighteren tuller kan man ende opp med at hele trekket skjærer seg, kjipt å kaste bort siste flisa på et uhell!
0.15 er jo mye. Så mitt råd for det er; skaff bedre tjall
Anonym bruker
"Fortrolig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyr der på bøtte
Waterfall, 100% garantert! Mekk med litt under en halv sigg så har du kanskje 2 store trekk.

Ta 1 1.5l flaske, brenn hull nesten i bunn, fyll opp flaska med vann mens du holder for hullet. Så setter du flaska i vasken eller ute hvis du skal trekke ute, setter loomet på toppen å slipper opp tommelen fra hullet mens du lar flaska fylles med røyk. Trekk av loom og inhaler kjapt & hardt. Boom have fun.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler å ta en tolerance break. Vent en uke eller to, også fyrer du opp? Da vil du vell teknisk sett få mer igjen for pengene uansett hvilken metode du bruker.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Waterfall, 100% garantert! Mekk med litt under en halv sigg så har du kanskje 2 store trekk.

Ta 1 1.5l flaske, brenn hull nesten i bunn, fyll opp flaska med vann mens du holder for hullet. Så setter du flaska i vasken eller ute hvis du skal trekke ute, setter loomet på toppen å slipper opp tommelen fra hullet mens du lar flaska fylles med røyk. Trekk av loom og inhaler kjapt & hardt. Boom have fun.
Vis hele sitatet...
Hadde store problemer med å dra ned 1,5L røyk, men om jeg kuttet av hele bunnen og brukte bøtte, slik at røyken bare dyttes i meg, gikk det fint.
Ble grønn som faen første gang.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nevnt i tråden, så er nok bøtte den beste fattigmans røykemetoden. Jeg vil anta at det i dagens samfunn ikke er så hipt som den jointen, men i mine yngre dager var dette populært. Flere av mine venner ble veldig psykisk avhengige av måten et bøttetrekk gikk rett i knollen og parkerte dem i sofaen. Det er hasjrøykernes måte "å skyte" cannabis rett i blodet på.


https://www.youtube.com/watch?v=Ld1tg0bkkFA
Del klumpen i 3-4 og bong.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kort joint, danske