Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3206
Hei. Lurer på hvor man får bestilt slik pepperspray som politiet bruker?
Er det slik at pepperspray er ulovlig i Norges landstrakte land eller hvordan ligger det ann?
Tror pepperspray er ulovlig i norge ja, men skal ikke si noe for sikkert da jeg ikke har kilder.
Sist endret av Eidee94; 8. november 2009 kl. 22:53.
Ja, det er ulovlig, men den litt mildere varianten "forsvarsspray", er lovlig.
Pepperspray får du kjøpt i oslo blandt annet.
Vet ikke om du kan kjøpe gjennom nettbuttikk men bare og skjekke!
Den er dog svakere enn politiets!
Man får kjøpt selvforsvars spray, sånn med farge osv uten lisens. Men tror man må ha lisens eller spesiell tillatelse for å bære pepperspray. Men er ikke helt sikker:S

Edit; Litt sein:P
Sist endret av lolb0b; 8. november 2009 kl. 23:01.
Politiet bruker CS gass..

Det er ulovlig i Norge, men kan fåes på www.security-wizard.net
Forsvarssprayen kan du få kjøpt på Clas Ohlson.
Lady guard!
"Paralyserer og identifiserer angriperen."
Først detter han skrikende i bakken, deretter printes det ut en lapp med navn, adresse og telefonnummer til angriperen.
Sitat av hedningen Vis innlegg
Forsvarssprayen kan du få kjøpt på Clas Ohlson.
Lady guard!
"Paralyserer og identifiserer angriperen."
Først detter han skrikende i bakken, deretter printes det ut en lapp med navn, adresse og telefonnummer til angriperen.
Vis hele sitatet...
Er det aldersgrense på disse?
Den "ladys guard" hadde vært kjekk å ha!
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Den "ladys guard" hadde vært kjekk å ha!
Vis hele sitatet...
Spesielt når du vet at du er på svartelista til russen

MOHAHAHA!
Sitat av AndaRockaz Vis innlegg
Spesielt når du vet at du er på svartelista til russen

MOHAHAHA!
Vis hele sitatet...


Men også etter en helt for jævlig one-night stand!

nok O-T

Kjøper man en pepperspray og ikke gjør noe spess med den med mindre man er doomed, skulle det ikke gjøre noe. men går man rundt på Karl Johan og sprayer random folk tror jeg du får 112 på nakken
men hvordan er det og bestille sånt fra utland? Sjanges for at det blir tatt i tolla eller noe ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
spyshop.no
Hvor mange slike "Scoville heat units" skal det være i en pepperspray før den er ulovlig?

Og hvis det hadde seg slik at jeg satt på noen av disse med rundt 2 millioner "Scoville heat units" hva ville cirka verdien på disse vært om jeg solgte disse ulovlig?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av sexploit Vis innlegg
spyshop.no
Vis hele sitatet...
OVERPRISET
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av hedningen Vis innlegg
Forsvarssprayen kan du få kjøpt på Clas Ohlson.
Lady guard!
"Paralyserer og identifiserer angriperen."
Først detter han skrikende i bakken, deretter printes det ut en lapp med navn, adresse og telefonnummer til angriperen.
Vis hele sitatet...
Jeg og noen venner kjøpte denne på Armyshop i Oslo.

De første vi gjorde var å teste på hverandre (uten farge). Sprayen svir såvidt litt i øynene og man føler seg nogenlunde fin igjen etter 5 minutter.

Da jeg testet den med farge på hånda, førte dette til at jeg gikk med rød hånd en uke.

Sprayen fra Clas Ohlson inneholder sikkert det samme, og har intet annet bruksomeråde enn å fargelegge den du sprayer på.
perfekt for taggere med purken i nakken
det er 18 års grense, sa dama på chlas olson.
kjøpte en, for sikkerhets skyl