Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 5038
Hva heter denne pistolen i virkeligheten?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Ser ut som en random Glock kopi.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Mix mellom Walther p99 og Glock?
Ligner på en Glock 19

Som Tomacco sier. Så ser det ut som en mix av noe slag
Sist endret av Zohan; 18. juni 2010 kl. 18:13.
Trådstarter
OK. Da er det vel ikke noen "replica" pistol da?
Ser ut som en blanding av en Glock og en Beretta. Tror nok heller bare det er en dårlig Beretta kopi.
HøyRisiko Psykopat
syns det lignet meir på en USP :P
Dette her er ikke noen ordentlig pistol hva meg bekjent i alle fall. Ser ut som den har grepet til en Glock, sleida fra ymse andre fabrikanter, en slags blanding av Mk.23, P99 og CZ-97B

Og hva er greia med å feste en bajonett på et håndvåpen?
Sist endret av Molykun; 18. juni 2010 kl. 19:30.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Molykun Vis innlegg
Og hva er greia med å feste en bajonett på et håndvåpen?
Vis hele sitatet...
Hva hvis man går tok for ammo når fienden er 1 meter unna?, da er det jo flott å bare 'nife han...
[/COD Nerd]
Sitat av Waver Vis innlegg
Hva hvis man går tok for ammo når fienden er 1 meter unna?, da er det jo flott å bare 'nife han...
[/COD Nerd]
Vis hele sitatet...
Da har man tactical knife da, ikke en jævla basjonett på gunnern
Dere har tydeligvis aldri sett Blade II.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Dice Vis innlegg
Da har man tactical knife da, ikke en jævla basjonett på gunnern
Vis hele sitatet...
Pøhh, Bajonett er jo mye mer handy
USP var det første jeg tenkte på :P

Sitat av Molykun Vis innlegg
Og hva er greia med å feste en bajonett på et håndvåpen?
Vis hele sitatet...
En bajonett er da myye større.
Sist endret av Eplekjekk; 18. juni 2010 kl. 19:36.
Walter P99 var det første som falt meg inn og, men litt kraftigere "fingerspor" i skjeftet.

Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
En bajonett er da myye større.
Vis hele sitatet...
Definisjonen på en bajonett er stikkvåpen som kan festes til gevær. Lengden på bladet er irrellevant..
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
En bajonett er da myye større.
Vis hele sitatet...
Ehm, så en bajonett må da være fra første verdenskrig hvor de var en halvmeter lange for å regnes som en bajonett? Dette er med andre ord bare en vanlig kniv som er skrudd fast på en AKM?

Herre for et dusteobjekt. Bajonett, lyddemper, rødpunkt og torch? Lykke til å holde den stabil i kampens hete dersom dette hadde vært the real thing!

Hva har Call of duty gjort med verden?
Sist endret av Molykun; 18. juni 2010 kl. 19:48.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Det er hvertfall ingenting i nærheten av en Glock. Ser mer ut so men kopi av Walter P99, men på grunn av lisenser så skriver de aldri navnet og lager den litt annerledes.

Annet enn det kan jeg si deg at denne pistolen garantert er søppel. Det ser ut som en "springer" og alt er lagd i plast. Hold deg unnav!
Sist endret av Deezire; 18. juni 2010 kl. 19:50.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det der en en miks av noe, vedder på dem som designa den hadde det nokså morro
Om du er ute etter gode airsoft pistoler, så kjøp av Tokyo Marui, Echo 1, Classic Army, Jing Gong (JG), ICS, UTG eller KJW.

Da har du god kvalitet, som oftest av full-metall med masse utsyr
Den er like mye ekte som at det kommer laser ut av kikkertsiktet.
Det er IKKE noen kopi av Glock, og heller ikke noen P99.
Som en annen nevnte, så synes jeg den minner mest om H&K USP, men det er ikke en replika. Det er heller en dårlig etterligning.
Syns det ligner på en mk23.
Sitat av Herremann Vis innlegg
Syns det ligner på en mk23.
Vis hele sitatet...
Ja, det ligner på en MK23/Mark23/UPS, siden de er tilnærmet de samme våpen.
Men den LIGNER, den er ingen replika.

Men hva F skal egentlig folk med noe som ligner på et våpen da? Tøffe seg foran speilet?
Må vel være mer moro å kjøpe seg en ordentlig sak når man først skal ha et våpen?
Trådstarter
Sitat av Deezire Vis innlegg
Det er hvertfall ingenting i nærheten av en Glock. Ser mer ut so men kopi av Walter P99, men på grunn av lisenser så skriver de aldri navnet og lager den litt annerledes.

Annet enn det kan jeg si deg at denne pistolen garantert er søppel. Det ser ut som en "springer" og alt er lagd i plast. Hold deg unnav!
Vis hele sitatet...
Men på denne pistolen står det jo navnet på den pistolen som den etterligner.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Skjønner ikke at noen mener at den første likner på en USP! Ligner jo nesten ikke i det hele tatt...

Er vel bare folk som har spilt for mye COD
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Skjønner ikke at noen mener at den første likner på en USP! Ligner jo nesten ikke i det hele tatt...

Er vel bare folk som har spilt for mye COD
Vis hele sitatet...
Det finnes flere en en versjon av en USP, de ser ikke lik ut. Jeg er enig at det ligner en USP, men det er ikke noe god etterligning.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
So? Det finnes fler versjoner av både Glock og Walther x99. De ser også litt forskjellige ut
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
De har den ikke lenger, men på en knivside jeg er mye innom hadde de en stund en bajonete til pistoler, med feste til vanlig rail...
Er det så jævlig viktig hvem modell pistolen er? Det er en fattig airsoft til sikkert 100 lappen - Den er lagd for å se bra ut, og er sikkert miksa sammen av flere modeller, ettersom den har trekk til mange forskjellige type pistoler.
Sitat av Sawyer Vis innlegg
Men på denne pistolen står det jo navnet på den pistolen som den etterligner.
Vis hele sitatet...
Den der står det jo faktisk USP på da :P
Ser ut som det står S&M, Smith & Wesson på sliden.
Tenkte Walter P, men en gang jeg så den, krysset med enten Beretta eller Colt.

Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Den der står det jo faktisk USP på da :P
Vis hele sitatet...
Fortell meg hvor du ser det er du vennelig.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hekler & Koch?

Clicky Bilder
Står vitterlig USP Compact på sleiden:



H&K USP Compact

Sist endret av Fleff; 19. juni 2010 kl. 00:41.
usp, p99 og mk. 23 i ett, litt for grov i kantane til å være five seven. Hværtfall ikke glock, da hadde ikke sleiden gåt bak håndtaket
Sitat av Fleff Vis innlegg
Hekler & Koch?

Clicky Bilder
Står vitterlig USP Compact på sleiden:



H&K USP Compact

Vis hele sitatet...
Dette er ikke den samme trådstarter viste frem. Likner kanskje litt da..
Trådstarter
Begge disse pistolene er fra pentagon.no
USP pistolen er jo veldig lik da.
Vel, konklusjonen er: Den er satt sammen av mange forskjellige håndvåpen, og er ingen kopi av noenting, men har "stjålet" noen kjennemerker. Som sagt er det en dritt softgun, tror jeg hadde en sånn når jeg var 14 som jeg kjøpe i en sånn "pakkis-bod" som vi så fint kaller det herover.
Ser btw ikke hvor folk får USP fra, minner mest om P99 syns jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Trenger litt hjelp med å identifisere denne startpistolen. Jeg lastet opp to bilder
Sist endret av Sawyer; 26. juni 2010 kl. 14:39.
Står det ikke ''EKOL SAVA MAGNUM'' klart og tydelig på glidekassa?
Av og til er enkle ofte det beste.

Det er bare ein heilt random fantsi gun, er bare softgun da...

Kan faktisk montere på ein kniv på ein softgun. :P
Trådstarter
Eaan: Hvilken pistol skal det forestille?

Fyllingz: Dette er en startpistol.
Trådstarter
Den første er FN Five-seveN
Ikke sjans i verden at førstnevnte ligner på Five-SeveN. Siste kunne minne om en spansk Astra eller Star, men tviler på at den er basert på kun en modell den og. Når det faktisk står et merkenavn på sleida er det vel enklere å ta et googlesøk, og finne ut at "Ekol" er et firma som produserer startpistoler?
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Jeg tror nok heller vi ser på en custom startpistol. Du kan nok også se ganske godt bort ifra FN Five-seven, den har et helt annet kaliber, gir ikke mening å bygge om en slik pistol til startpistol.
Trådstarter
Jeg mente at den første softgun pistolen som jeg posta her var en kopi av FN Five-seven
Sitat av Dice Vis innlegg
Da har man tactical knife da, ikke en jævla basjonett på gunnern
Vis hele sitatet...
Pistolbajonett OG tactical knife

Det er nok en mix av forskjellige våpen som alle sier, selv om jeg ikke kan alt mulig om våpen.
Slår meg enig med slutten her, en random softgun som ikke er en spesiell kopi av et ekte våpen. Min mening, en blanding av CP99 og Beretta M92.
▼ ... over et år senere ... ▼
Det er en Nighthawk..
På klassisk kinesisk vis har de tatt litt av alt og mekka sammen noe de ikke kan bli saksøkt for. Dette er en "alt-i-ett" ting.

ville heller satsa på en gass pistol som man bruker i airsoft.
Kul softgun men er ikke sikker på hva den heter