Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1703
Er det i det hele tatt noen som synes dette er noe bra?

Har sett litt på det, og jeg kan ikke si jeg er særlig imponert. Dette er altså da neste generasjons komikere, og jeg må si jeg har ledd mer av diverse skolerevyer.

Null intelligent humor, null særpreg og generelt veldig dårlig.

Any opinions?
Sist endret av Gamgee; 17. mai 2009 kl. 04:21.
Hold kjeft!
Lysskyen's Avatar
Har sett et par episoder, det er nesten flaut og se på de.

Forferdelig dårlig.
Merkelig program egentlig.
De retter humoren sin mot 10-12 åringer, (bæsj, tiss, promp osv.) men sender det forseint til at noen av den aldersgruppen kan få det med seg.
Har bare fått med meg disse videoblogg snuttene. Må si jeg stor koser meg der, men hvem som helst kan vell leke en fjortiss? Vi har vell alle vært en.
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Vi har vell alle vært en.
Vis hele sitatet...
Kan ikke være så sikker på det her inne lengre.
Gjør vondt å se det , trodde ikke at det var mulig å ha sånn en humor med mindre du er under 14år
Når det blir sendt så kan jo faksik alt sendes på tv .. men men forall del trykker bare over på en annen kanal så får de som vil se på.
For all del...

Torsdag Kveld fra Nydalen er noe av det mest tragiske jeg har sett på tv på LANG tid. Huff.
Jeg rett og slett hater det! De har ødelagt Ramm ( Morten). Det er helt skummelt dårlig hele greia.. Akuratt som ingenting er planlagt, og alle er halv-fulle
Programmet har dårlig og tørr humor. Nå sitter jeg ofte og ser på showet uansett.
De har noen kjempeflotte gullkorn! Bla. Bot og Bedring 2 (Se youtube)
Hvor ble det av Bård tufte johansen og Harald Eia?!?!?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
De har enkelte sketsjer som funker, men stort sett er det ganske mørke greier...

Den samme gjengen har et konsept som heter Blymandag - og så vidt jeg husker, så er det adskillelig bedre. Mulig det kommer på TV etterhvert det også.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Rart program .. 80% av et program er bare møkk, men det kan komme noen gullkorn innimellom som jeg ler meg til tårer av.

men men, smak og behag
Har sett et par innslag med "Petter Pilgaard" som gjest. Hadde en del bra poeng. http://www.youtube.com/watch?v=DCWWPMRCTy8
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Jeg rett og slett hater det! De har ødelagt Ramm ( Morten). Det er helt skummelt dårlig hele greia.. Akuratt som ingenting er planlagt, og alle er halv-fulle
Vis hele sitatet...
Enig! Morten er jo KANON på Manshow! Litt synd at han henger seg på programmer der programlederene kunne vært med fjortisene og "chillet" på Rimi. Morten Ramm på Manshow = Skål Gutta
Det er for meg som en del andre mener. De når ikke veldig høyt opp med mesteparten av det de lager, men de har en 2-3 sketsjer i hver episode som er skikkelig morsomme. Jeg liker spesielt parodien de har gjort på Arnie, og videobloggen
Er rimelig enig i alle innspill her, og gidder ikke gjenta. Men kan komme med noe jeg synes var veldig irriterende med programmet. Jeg var på russerevyen på nesodden for en stund siden, den var morsom den. Og tv2 kjøpte straks en sketsj av dem. Dere husker den sikkert fra første episode (fyren som slår opp med dama, ved hjelp av powerpoint).

Anyways; de klarte selvfølgelig å ødelegge hele sketsjen som jeg hadde ledd meg skækk av en måneds tid før. Synes det er virkelig rart at de klarer å ødelegge en sketsj utført av amatører på en russerevy, når de selv er (proffe?), og skal fremføre på riksdekkende tv.