Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 852
Hei.

En venn her prøver å laste ned MSN, men problemet er at MSN ikke starter når hu klikker på ikonet. Hva kan feilen være? Ja, vi har prøvd å re-innstalere.
prøv med en anne version
Har prøvd, men funket heller ikke.
du har da prøvd 2 versjoner av msn og ingen funket ?
da funker vell ikke windows messenger heller ?
har maskina funket med msn før ? noe nytt med den kansje ?

Edit: kansje litt for dumt og spørre men har du restarta maskina ?
funker så og si vær gang for meg når det er slike små buggs
Sist endret av Holmen; 13. august 2008 kl. 01:13.
Ja, den har funket med MSN før. Du for innstalert og alt, men når du klikker på ikonet, tenker den litt og ingen ting annet skjer.
ctrl + shift + esc
(Oppgavebehandling)

> Får du den opp ?
- Hvis nei: Noe blokkerer det meste, vil nok vurdere å sjekke for virus evt. spam/mallware/spyware
- Hvis ja: Se hva som i det heletatt kjøres.

Hvis du vil ha noe mer anbefalt til oppgavebehandling, prøv "process explorer".
Prøv å trykk ctr-alt-delete, også ser du på programmene som kjøres på maskina, viss det er flere som heter MSN messenger så avslutter du alle og prøver på nytt.Har hadd samme problemet på min pc.
Nei, ingen ting funket. Har søkt igjennom for virus og alt sånn.
Trur dere Systemgjenoppretting vil funke? MSN funket jo for bare 3 - 4 timer siden.
Er verd ett forsøk Last ned MSN 7.5 å se om den funker, den jeg bruker nå.
Husk at du må se etter "msnmsgr.exe" inne på prosesser når du har oppgavebehandlingen oppe
Sist endret av potetsaus; 13. august 2008 kl. 03:07.
Prøvde MSN 7.0 men det funket heller ikke. Prøver systemgjenoppretting først.

Sitat av potetsaus
Husk at du må se etter "msnmsgr.exe" inne på prosesser når du har oppgavebehandlingen oppe
Vis hele sitatet...
Ja, det vi gjorde. Den kjørte veldig mange ganger.. Men jeg fikk ikke avsluttet prosessen heller.
ctrl + shift + esc -- fungerer på samme måte som ctrl + alt + delete. Men hvis man har windows-sikker pålogging på, så vil man nå et sikkerhetsvindu ved ctrl + alt + del. Derfor ctrl + shift + esc...


Jahm.


Process Explorer for n-te gang!
Bare å klikke ut av det på "prosesser" mange ganger så blir det bra til slutt !
Hvis det er en "hun" og programmet ikke starter når hun trykker på det, prøv å få henne til å dobbeltklikke? (haaa haaa)

Du har ikke MSN Discovery eller noe installert? Det har gjort at MSN ikke funka på min gamle PC...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av stian3108
Prøvde MSN 7.0 men det funket heller ikke. Prøver systemgjenoppretting først.


Ja, det vi gjorde. Den kjørte veldig mange ganger.. Men jeg fikk ikke avsluttet prosessen heller.
Vis hele sitatet...
Ja, hvorfor restarte maskinen når du kan kødde med systemgjenoppretting.
Problemene kom etter at hun avinnstalerte noen programmer... Pcen vil heller ikke skru seg av. den bare står på "Logger av". Skal vi satse på en full gjennoppretting av hele pcen og systemet? Og hvordan gjør man det i Vista?
jeg fikk ikke opp messenger fordi IE sto på "arbeid frakoblet." skjekk det.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Du kan skru av datamaskinen ved å trekke ut strømmen. Tror det er hakket enklere enn "full gjennoppretting av hele pcen og systemet", hva nå enn det betyr.
Sitat av Graapho
Du kan skru av datamaskinen ved å trekke ut strømmen. Tror det er hakket enklere enn "full gjennoppretting av hele pcen og systemet", hva nå enn det betyr.
Vis hele sitatet...
Legge inn hele Vista på nytt da.. "Restore" hele pcen.

Sitat av St.Vitus
Du har latt en kvinne sitte ved din computer. Det er det eneste problemet jeg ser.
Vis hele sitatet...
Vel.. Heldigvis er det ikke min pc det er noe feil med. Det er hennes egen pc som har fucka seg opp.
Sist endret av stian3108; 13. august 2008 kl. 22:13.