Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1021
Så på nettopp på nettbanken min at noen har brukt 7000 SEK av kontoen min på Unibet.

Hva gjør jeg? Jeg bruker Postbanken
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kontakter postbanken?
Ring postbanken og politiet, få det anmeldt.
Jeg ville også ringt Unibet, å få stengt kontoen der. Kanskje forhindre at han bruker de opp..
Selvfølgelig, ring banken og sperr kortet først osv.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
ring sperretjenesten, de sperrer kortet for deg og ordner med reklamasjon på pengene.

var å skrive på et forum virkelig det første du tenkte på?

Sitat av Volch0k Vis innlegg
Jeg ville også ringt Unibet, å få stengt kontoen der. Kanskje forhindre at han bruker de opp..
Selvfølgelig, ring banken og sperr kortet først osv.
Vis hele sitatet...
vel, han vet neppe hvilken konto det er da, med mindre de har hacket en unibet konto han allerede har.

vil heller tro at noen har fått tak i kortnummeret og registrert en konto uten at han var klar over det.
sikkert noen som har fått tak i kortet ditt i 2 min, og kopiert kortnummer,internettnummer(?) og personnummer.
og navn da selvfølgelig.
ANMELD DET!
Det du omtaler som internettnummer er er sikkerhetskode www2
Sitat av www2 Vis innlegg
sikkert noen som har fått tak i kortet ditt i 2 min, og kopiert kortnummer,internettnummer(?) og personnummer.
og navn da selvfølgelig.
ANMELD DET!
Vis hele sitatet...
Internettnummer = CVC nummer
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av inzane1891 Vis innlegg
Internettnummer = CVC nummer
Vis hele sitatet...
CVV2 brukes mest nå for tiden.