Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3519
Heisann!

Jeg har nå kjøpt billetter til konserten, så jeg lurte på om noen viste noe om hva de skal spille den kvelden? Blir det de gamle klassikerne?
Var på sist konsert i Oslo, god blanding mellom gamle klassikere og nye låter. Forøvrig utrolig bra konsert.

Så dem også på Global Gathering i UK nå i sommer, da var det mer remixer/livemixer av sangene, ikke like bra etter min mening, men fremdeles fett.
Gleder meg som en unge!
Samme her! Har høye forventninger til denne kvelden!
Dette blir bra
Første gang jeg ser de, så gleder meg som en gris!
OHSHI-

Dette må jeg få med meg! Får finne meg fly/togbillett med en gang. Råsaker!
har også kjøpt billetter til denne konserten.. blir forhåpentligvis like bra som de to andre gangene jeg har sett dem her i norge! gutta holder fortsatt koken og er FIRE på scenen!
tidligere har det vært en god blanding av gode gamle klassikere og nye låter.
Husker spesielt sist konsert da de spilte warriors dance da den var helt ny, det var magisk.
Gleder meg noe sinnsykt til konserten!! Blir min første Prodigy-konsert Dørene åpner kl.18.30 og konserten starter kl.19.30. Noen som vet hvor lenge den varer? Hvor lenge pleier egentlig konserter på Spektrum å vare? Har aldri vært der før...
mm gleder meg!
Dette er settlista fra februar i oslo:

Intro
World's On Fire
Their Law
Breathe
Breathe Dubstep
Omen
Poison
Warrior's Dance
Firestarter
Action Radar (Link)
Run With The Wolves
Voodoo People
The Big Gun Down

Encore:

Invaders Must Die
Diesel Power
Smack My Bitch Up
Take Me To The Hospital
Your Love/Out Of Space

Fra Hove i sommer:

Intro
Worlds On Fire
Breathe
Breathe Dubstep
Omen
Their Law
Poison
Warriors Dance
Firestarter
Action Radar (Link)
Run With The Wolves
Voodoo People
The Big Gun Down

Encore:

Omen Reprise
Invaders Must Die
Diesel Power
Smack My Bitch Up
Take Me To The Hospital
Out Of Space

Konsertene varer i rundt 1 time og 30 min.
Sist endret av Beis; 20. september 2009 kl. 13:18.
Jeg har kjøpt billetter for en stund siden nå og jeg gleder meg som en drittunge.
Holdt på å gå på veggen i fjor da jeg ikke fikk billetter og hove ble litt langt for kun 1 konstert, men dette blir bra!
▼ ... over en måned senere ... ▼
The Prodigy Concert at Club Ciudad de Buenos Aires, Buenos Aires, Argentina Setlist on October 30, 2009:

1. World's On Fire
2. Breathe / Breathe (Dubstep Beats)
3. Omen
4. Poison
5. Spitfire
6. Warrior's Dance
7. Firestarter
8. Run With The Wolves
9. Voodoo People
10. Omen [Reprise]
11. Invaders Must Die
12. Diesel Power
13. Smack My Bitch Up
Encore:
14. Take Me to the Hospital
15. Out Of Space
16. Their Law
17. Stand Up (Outro)

http://www.setlist.fm/setlist/the-pr...-7bd7cef0.html
Sist endret av bdmb; 10. november 2009 kl. 22:51.
skulle gjerne vært der. sikkert kult å se dem i spektrum. de tok av på hove
Spiller de ikke Thunder live? Urfgh, bummer.
Jeg er rimelig sikker på at de spilte Thunder sist gang..
åååå fyyyy faen som jeg gleder meg til lørdag nå vet ikke hva dem skal spille, men fett blir det anyway ;D
Sitat av bdmb Vis innlegg
Jeg er rimelig sikker på at de spilte Thunder sist gang..
Vis hele sitatet...
Sist gang de var i norge spillte de på Hove festivalen. Da spillte de ikke Thunder.

Thunder er en av låtene de ikke spiller mye live. Den ble prøvd ut i USA tidligere i år + noen andre konserter, men generelt sett er den ikke i setlista.
Neida, de gjorde nok ikke det..
Håper det blir sjef!!
Klart å anskaffe meg og noen kamerater vip plasser (skryte skryte) så lørdag blir nok knall
Jaaa! Dette blir bra!

Bumper spørsmålet til marleyy: Hvor lenge varer konserten sånn ca.?
ca 1 time og 30 min
OOh, SNART KONSERT.
Har et par dillemaer dog.
Første er om jeg skal kjøre eller ta toget, siste tog går hjem klokken 23:59 og konserten begynner kl8 hvis jeg ikke husker helt feil.
Det jeg er redd for er forsinkelser som gjør at jeg må gå tidligere fra konserten for å rekke toget!

Og en ting til. Er det steder på spektrum hvor man kan henge av seg jakker og gensere? Har kun vært på spektrum på sommertid og da var ikke det et problem, men på vintertid er det jo svinkaldt ute og regner med det blir ganske hett inne, spesielt siden jeg har planer om å brøyte meg vei og stå helt foran
The countdown has started!
Sitat av Raymond Vis innlegg
OOh, SNART KONSERT.
Har et par dillemaer dog.
Første er om jeg skal kjøre eller ta toget, siste tog går hjem klokken 23:59 og konserten begynner kl8 hvis jeg ikke husker helt feil.
Det jeg er redd for er forsinkelser som gjør at jeg må gå tidligere fra konserten for å rekke toget!

Og en ting til. Er det steder på spektrum hvor man kan henge av seg jakker og gensere? Har kun vært på spektrum på sommertid og da var ikke det et problem, men på vintertid er det jo svinkaldt ute og regner med det blir ganske hett inne, spesielt siden jeg har planer om å brøyte meg vei og stå helt foran
Vis hele sitatet...
Jeg hadde tatt bilen i ditt tilfelle, tar ofte litt tid å komme seg ut derifra, men på den andre siden vet jeg ikke hvorvidt det er kult å kjøre bil med tinitus og nakkesleng

I spektrum er det ingen steder å henge av seg gensere og jakker, i værste fall får du legge det på gulvet ved der du står, og det er voldsomt varmt i spektrum så jeg hadde tatt på meg minst mulig klær til å overleve uti kulda, dessuten tar du tog eller kjører bil er du ikke spess mye ute, utenom i køen da, men når du kommer ut er du som regel voldsomt varm, gira og svett så kulden er ikke et problem da
Når tror folk de kommer på?
Svarte f... for en konsert. Har så vondt i nakken nå =)
Klarer ikke helt å peke ut en favoritt, men Omen tok av. Og Their Law...
WOAH! kom nettopp hjem... sykeste konserten! folk tokk av! Smack my bitch up og spitfire er favoritter her^^

Kankje det er noen her som fikk glow stics av meg?:P delte ut til alle som spurte
Dette tok av som bare fanden! Kjente huden ble til gås når Omen startet. En fantastisk opplevelse.
For en fantastisk konsert. Beste jeg har vært på noensinne.
Har nakkesleng til tusen.
Sto omtrent helt foran. Ordna seg med jakkestyret, bare skjøv det under trappene

Alle sangene var sykt bra, men må nesten si at Poison var min favoritt. Bare elsker den låta, er så knallklassiker!
Noen her som fikk tatt noen bilder? Glemte jo selvfølgelig kameraet mitt hjemme...
Sitat av Beis Vis innlegg
Noen her som fikk tatt noen bilder? Glemte jo selvfølgelig kameraet mitt hjemme...
Vis hele sitatet...
Kjæresten min fikk tatt noen bilder : D kan se om jeg får skaffet dem i nærmeste framtid. Men dette var det sykeste jeg har vært med på! Jeg sto helt forran på midten, og etter at omen var ferdig var jeg så mørbanka at jeg ikke kunne stå der mer! kjæresten ble også løfta over gjerdet av vaktene og tatt inn på sykestua!

Men favoritten var Smack My Bitch Up, når alle var nede på gulvet og fløy opp samtidig! Første men helt klart ikke siste Prodigy konsert : )

Fant også en video ifra i går http://www.youtube.com/watch?v=Mufd9...layer_embedded
▼ ... mange måneder senere ... ▼
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Vet noen når neste gang de kommer til Norge er?