Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 644
Greit nok, men går nok ikke viralt, lite fengende syns personlig jeg, men jeg har rar musikk smak
Minner litt om masete russebussmusikk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sjangeren er typ russemusikk, sjæl syntes jeg hooket er ganske catchy (ikke jeg som er på vokal tho, så er ikke biased».

Hva mer/evnt hva bør endres for at dette blir bra i deres ører?
Er vel bra for sin sjanger
Du har rett når du sier den er catchy. Den har et fengende preg.
Men et par ting.
Teksten. Foreksempel har du et ord som rimer på samme ordet. "Og jeg er ikke keen på deg, men jeg har en ting som jeg må fortelle deg". Ikke sant? Ikke et digert no no, egentlig. Men, ja. Det er ikke alltid lett akkurat å få absolut allt til 100%.
Også forsto jeg ikke all teksten.
Refrenget er veldig bra. Hvis jeg hadde hørt det refrenget på radioen foreksempel ville det for meg passe rett inn med en del musikk derfra. Men jeg tror noe av teksten i verset ville forhindre låten å bli spillt på radio.
Liker måten den skifter fra rolig til fort. Det er bra. Og den har som sagt et bra sving over hele.
Soloen i midten er også bra.
Hva bruker du av utstyr og programmer for å lage dette?