Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  111 35753
Sjekk denne: https://www.kyani.net/public/eu/en/products/nitro
Og denne: http://www.thetenthparadigm.org/

Altså, Kyäni NitroFX "contains an extremely potent extract from the noni fruit which has been found to increase the body’s production of Nitric Oxide".

Mens Martin L. Pall, en nøytral vitenskapsmann uten pengeinteresser, sier: "My answer to that question is that nitric oxide (NO), acting primarily through its oxidant product peroxynitrite, initiates a biochemical vicious cycle that is responsible, in turn, for the chronic illness." Han mener overproduksjon av NO er årsaken til sykdommer som kronisk utmattelsessyndrom, fibromyalgi, whiplash, post-traumatisk stress-syndrom, tinnitus, multippel sklerose, osv, osv...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Kråkelefse
[...] Martin L. Pall, en nøytral vitenskapsmann uten pengeinteresser, sier: [...]
Vis hele sitatet...
Kjekt å se at han har en mening om noe. Hva èn random vitenskapsmann mener om noe har derimot lite med bevisbasert vitenskap å gjøre.
Sist endret av nso; 17. august 2012 kl. 10:22.
Samme som NUSKIN dette altså. Skjønner.
MLM må jo nødvendigvis ha produkter som lokker folk til å tro at de blir yngre, penere og frisk(ere)
Sitat av Kråkelefse Vis innlegg
Han mener overproduksjon av NO er årsaken til sykdommer som kronisk utmattelsessyndrom, fibromyalgi, whiplash, post-traumatisk stress-syndrom, tinnitus, multippel sklerose, osv, osv...
Vis hele sitatet...
Årsaken til whiplash og tinnitus er hva for noe, sa du?
Sitat av Scampi Vis innlegg
Årsaken til whiplash og tinnitus er hva for noe, sa du?
Vis hele sitatet...
Det finnes et utall forskjellige årsaker til tinnitus, noen er objektivt påvisbare og andre ikke. Senskader etter whiplash er også typisk ikke objektivt påvisbare. Det jeg linket til var en løs spekulasjon om at en ond sirkel med blant annet overproduksjon av nitrogenoksid kan være ansvarlig for noen av de tilfellene som ikke kan påvises objektivt idag.

Hvordan klarte dere å henge dere opp i dette? Jeg ville bare belyse at det er uenighet om den (ifølge produsenten) fabelaktige helseeffekten i dette produktet de kaller "Kyäni NitroFX".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Kråkelefse Vis innlegg
Sjekk denne: https://www.kyani.net/public/eu/en/products/nitro
Og denne: http://www.thetenthparadigm.org/

Altså, Kyäni NitroFX "contains an extremely potent extract from the noni fruit which has been found to increase the body’s production of Nitric Oxide".

Mens Martin L. Pall, en nøytral vitenskapsmann uten pengeinteresser, sier: "My answer to that question is that nitric oxide (NO), acting primarily through its oxidant product peroxynitrite, initiates a biochemical vicious cycle that is responsible, in turn, for the chronic illness." Han mener overproduksjon av NO er årsaken til sykdommer som kronisk utmattelsessyndrom, fibromyalgi, whiplash, post-traumatisk stress-syndrom, tinnitus, multippel sklerose, osv, osv...
Vis hele sitatet...
Du representerer, og forsøker å reklamere for, et produkt som påstås å øke nivået av nitrogenmonoksid i kroppen, og du siterer da en person som påstår at dette er direkte skadelig og kan forårsake en rekke spesifikke alvorlige sykdommer som ME og fibromyalgi? Enten er det noe jeg har misforstått, eller så må du jo være historiens største idiot.

Ah, nå forstår jeg! Jeg trodde du var noen andre. Beklager.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heisann.
Hvorfor er dette scam?
Er bare lese historie om Nuskin, Herbalife, Marykay med flere.
Alle disse selskapene er store og ordentlige selskap, med en flott historie bak seg. Er vi nordmenn som lever mere etter Janteloven og kan ikke se at andre lykkes i noe ikke selv trur på. Det latterlige er at vi burde være mere open minded på nye utfordringer. Jo det finnes ett hav av useriøse firmaer i verden, men alle er ikke useriøse. Sjekk bakgrunnen av de 3 familiene som grunnla Kyani, der vil dere se at de er med i toppen av de mest seriøse og vellykkede forretnings familier i USA. De investerte 100millioner dollar for å skape Kyani, og dem vil vel ikke kaste pengene ut av vinduet. Nitro produktet til Kyani er laget etter Nobelpris vinnende forskning ifra 1998, så tviler neppe på at dette ernoe scam. Statistisk sett så kommer det slike seriøse selskap ca.hvert 25-30 år, om Kyani er ett slikt selskap vil tiden vise. Finnes mange konkurrenter rundt omkring som vil sette kjepper i hjulene for slike seriøse selskap, deriblant lage forum og slenge drit rundt seg. Business verden er ganske rå til tider.
Kan avslutte med at jeg har hatt atopisk eksem ca.16 år, men nå er dette problemet heldigvis mye mye bedre. Slipper å bruke ca.1800,- hver mnd på kremer og annerledes vaskepulver. Bruker heller 468,50 pr.mnd på dette.
Lykke til videre folkens........
Det er vel ganse tydelig, i alle fall i mine øyne, at Kyani ikke kurerer dårskap, dumhet og andre naive folkesykdommer.
Sitat av bo72 Vis innlegg
Heisann.
Hvorfor er dette scam?
Er bare lese historie om Nuskin, Herbalife, Marykay med flere.
Alle disse selskapene er store og ordentlige selskap, med en flott historie bak seg. Er vi nordmenn som lever mere etter Janteloven og kan ikke se at andre lykkes i noe ikke selv trur på. Det latterlige er at vi burde være mere open minded på nye utfordringer. Jo det finnes ett hav av useriøse firmaer i verden, men alle er ikke useriøse. Sjekk bakgrunnen av de 3 familiene som grunnla Kyani, der vil dere se at de er med i toppen av de mest seriøse og vellykkede forretnings familier i USA. De investerte 100millioner dollar for å skape Kyani, og dem vil vel ikke kaste pengene ut av vinduet. Nitro produktet til Kyani er laget etter Nobelpris vinnende forskning ifra 1998, så tviler neppe på at dette ernoe scam. Statistisk sett så kommer det slike seriøse selskap ca.hvert 25-30 år, om Kyani er ett slikt selskap vil tiden vise. Finnes mange konkurrenter rundt omkring som vil sette kjepper i hjulene for slike seriøse selskap, deriblant lage forum og slenge drit rundt seg. Business verden er ganske rå til tider.
Kan avslutte med at jeg har hatt atopisk eksem ca.16 år, men nå er dette problemet heldigvis mye mye bedre. Slipper å bruke ca.1800,- hver mnd på kremer og annerledes vaskepulver. Bruker heller 468,50 pr.mnd på dette.
Lykke til videre folkens........
Vis hele sitatet...
Jeg gir langt faen i hvor kjente og rike investorene er. Det er folk som blir rike på å selge Twinkies også..
når jeg dro til et stevne i sverige så var det en mann som solgte kyani greiene ved inveinga (jeg går på bryting). en liten sånn nitro greie kostet 200 sek
Sist endret av ismakill; 16. november 2012 kl. 15:25.
Sitat av bo72 Vis innlegg
Heisann.
Hvorfor er dette scam?
Er bare lese historie om Nuskin, Herbalife, Marykay med flere.
Alle disse selskapene er store og ordentlige selskap, med en flott historie bak seg. Er vi nordmenn som lever mere etter Janteloven og kan ikke se at andre lykkes i noe ikke selv trur på. Det latterlige er at vi burde være mere open minded på nye utfordringer. Jo det finnes ett hav av useriøse firmaer i verden, men alle er ikke useriøse. Sjekk bakgrunnen av de 3 familiene som grunnla Kyani, der vil dere se at de er med i toppen av de mest seriøse og vellykkede forretnings familier i USA. De investerte 100millioner dollar for å skape Kyani, og dem vil vel ikke kaste pengene ut av vinduet. Nitro produktet til Kyani er laget etter Nobelpris vinnende forskning ifra 1998, så tviler neppe på at dette ernoe scam. Statistisk sett så kommer det slike seriøse selskap ca.hvert 25-30 år, om Kyani er ett slikt selskap vil tiden vise. Finnes mange konkurrenter rundt omkring som vil sette kjepper i hjulene for slike seriøse selskap, deriblant lage forum og slenge drit rundt seg. Business verden er ganske rå til tider.
Kan avslutte med at jeg har hatt atopisk eksem ca.16 år, men nå er dette problemet heldigvis mye mye bedre. Slipper å bruke ca.1800,- hver mnd på kremer og annerledes vaskepulver. Bruker heller 468,50 pr.mnd på dette.
Lykke til videre folkens........
Vis hele sitatet...
Du henviser til en god del "vitenskapelig ditt og datt" her, både i forhold til påstand om Nobelprisvinnende forskning og statistikker og tall og summer og det som er. Har du noe som kan backe dette opp, utenom det som måtte stå på sidene til Kyäni? Finnes det reel dokumentasjon som bekrefte at det du sier ikke bare er masseprodusert spam og propaganda som er kopipasta fra hjemmesidene deres?

Seriøse businesfamilier sier du? Vet du hva store pengesummer tjenes på i dagens verden? Suckers som biter blindt på noe det øyeblikket man vifter fancy navn og store pengesummer i fjeset.

Kyäni er bygd på akkurat samme metode som samtlige pyramidespill opp igjennom historien, og de som driver dette vet hvordan de skal overbevise en stakkars jævel om at akkurat de er the real deal, at akkurat e er verdt de surt oppsparte pengene dine, og når man kommer så godt inn i troa på dette er ikke placeboeffekten langt unna... Men bra for deg og eksemen din. Lykke til videre.
Det skal jeg fortelle det, JÆVLA DRITT, det er det, det er.