Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297870
Sitat av Kulefanger Vis innlegg
Er det noen som drar BF3 på high+ som kan gi meg specs på pcen dems? Skal kjøpe meg ny pc til jul og er veldig interessert i hva jeg trenger for å kjøre god grafikk smooth!
Vis hele sitatet...
Intel i7 860 @ 3,00GHz, 8,00GB RAM, ATI Radeon HD 5970.
Kjører på en mellomting av ultra og high med et gjennomsnitt av rundt 70 fps.
Forresten, spillet crasher for meg hver eneste gang serveren skifter map.
Nå istad ble jeg også kicka fra serveren etter få minutter hele tiden, uten error fra pb.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 27. oktober 2011 kl. 21:47.
Fått aktivert spillet nå og holder på å innstalere det Jeg hadde disc, og måtte bare vente, 5 min mellom hver sånn load som kommer når man skal aktivere....
Haha, er glad jeg aktiverte spillet "ulovlig" før den 27. ^^ Ser så mange som har problemer med aktiveringen.

Etter 1 dag med et rent helvette med masse problemer (med å få joinet servere, skjermkort-drivere osv), klarte jeg endelig å få kommet meg inn å spilt spillet skikkelig.

Jeg har bare et ord, RÅTT! Det er uten tvil tidenes beste multiplayer-spill!

Når jeg fikk oppdatert driveren til laptopen min kunne jeg kjøre alt på High og er en nydelig grafikk!
Spillet i seg selv er bare fantastisk bra rett og slett! Gled dere!
Sist endret av Vitex; 27. oktober 2011 kl. 21:59.
Da har jeg fått begynt og laste ned!
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Noen ting som plaga oss i starten som kanskje er til hjelp for andre.

Problem: Du blir disconnected konstant. Klarer å spille i 1min max 2.
Løsning: Du valgte ikke å installere med punkbuster. Legg in på nytt å sjekk att det ligger en mappe som heter "PB" i rota.

Problem: Du blir "kicked" eller "discconnected" av og til.
Løsning: Du kan ha for høg ping, eller det er reserved slots til admin de "1-2 siste". Noen har kicka deg. Eller random disconnects skjer også litt for ofte.

Problem: Battlelog siden vises ikke skikkelig.
Løsning: Har komt en update på tileggsprogrammet som kjører på nettsiden. Kjør denne og det skal gå bra. Prøv evt med Internet Explorer / Chrome eller Firefox.

Problem: Spille starter ikke.
Løsning: Last ned nyste driveren til skjermkortet ditt ATI eller nVidia

Problem: Får ikke aktiver spillet.
Løsning: Vente på att aktivering serverene fungerer igjen.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Etter jeg åpner spillet får jeg opp denne feilen:


Jeg har prøv "Enter Product Key" men da forblir den bare som på bildet under. Lot den stå sånn i 20+ min en av gangene. Har også prøvd å logge inn med en annen bruker for så å bruke Originbrukeren min. No luck.



Har så lyst til å spille. Noen som har noen tips?
Vis hele sitatet...
Samme problem.

http://battlelog.battlefield.com/bf3...3975869869/84/

All there is to it (:
Sitat av thomas012 Vis innlegg
Fått aktivert spillet nå og holder på å innstalere det Jeg hadde disc, og måtte bare vente, 5 min mellom hver sånn load som kommer når man skal aktivere....
Vis hele sitatet...
Må nok skuffe deg, jeg fikk også installert spillet, og aktiveringen gikk fint, det er først etter spillet er ferdig nedlastet og du skal launche problemet kommer.
Ser ikke ut som det blir no gaming ikveld nei...
Origin har tatt betalt to ganger for pre order. Noen som har samme problem?
Sitat av Kalender Vis innlegg
Origin har tatt betalt to ganger for pre order. Noen som har samme problem?
Vis hele sitatet...
Leste nettopp en tweet fra en person som hadde blitt trekt 3 ganger for pre-order-bestillingen.
Svaret han fikk var å ta kontakt med kundesupport.
Gjelder dette alle spill? Laster ned bf2 nå fra Orgin på madammen sin laptop as we speak.
lurer bare på et par ting til :P

1: På orderen min står det "Verifying". Jeg har ordna det med telefon greia, er det sånn at selve betalingen skal verifiseres?
2: Det står at jeg har 2 ordere, ene står det "Verifying", det er den jeg tror er den "onklie" orderen. På den andre står det "pending" skal jeg bare slette denne?

Takker for hjelpen
Sitat av s1gh Vis innlegg
Leste nettopp en tweet fra en person som hadde blitt trekt 3 ganger for pre-order-bestillingen.
Svaret han fikk var å ta kontakt med kundesupport.
Vis hele sitatet...
Da er jeg nødt til å ringe dem... Finner ikke en mail noe sted...
Sitat av weed911 Vis innlegg
Må nok skuffe deg, jeg fikk også installert spillet, og aktiveringen gikk fint, det er først etter spillet er ferdig nedlastet og du skal launche problemet kommer.
Ser ikke ut som det blir no gaming ikveld nei...
Vis hele sitatet...
okey da skjønner jeg
Sitat av stagg Vis innlegg
Gjelder dette alle spill? Laster ned bf2 nå fra Orgin på madammen sin laptop as we speak.
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig siden aktiveringsserveren til Origin er nede.
Dere med Radeon grafikkort; last ned denne driveren for å få spillet til å kjøre. Den er visstnok laget spesielt for BF3.
Jeg hadde problemer med å joine servere, og i tillegg til at bakken var helt svart, men når jeg innstallerte den drivern ble alt fikset.

http://support.amd.com/us/kbarticles...eDriverV3.aspx
Sist endret av Vitex; 27. oktober 2011 kl. 22:12.
Sitat av Vitex Vis innlegg
Dere med Radeon grafikkort; last ned denne driveren for å få spillet til å kjøre. Den er visstnok laget spesielt for BF3.

http://support.amd.com/us/kbarticles...eDriverV3.aspx
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å bruke dette verktøyet for å få den beste og nyeste driveren?
Sitat av thomas012 Vis innlegg
Er det ikke bare å bruke dette verktøyet for å få den beste og nyeste driveren?
Vis hele sitatet...
Svaret er..NEI. Jeg prøvde det tidligere idag og det funket svært dårlig.
Har googlet dette lenge nå, men får ikke noe godt svar.

Jeg kjøpte BF3 key fra offgamers, activerte uten stress og skal nå laste ned spillet. Men alt er på russisk?
Har fått russisk Extended Edition, kan jeg bytte til engelsk språk på noen lett/vanskelig måte?

Ikke faen at jeg spiller på russisk!
Sitat av Vitex Vis innlegg
Svaret er..NEI. Jeg prøvde det tidligere idag og det funket svært dårlig.
Vis hele sitatet...
Okey, da innstalerer jeg helelr den driveren du linker til
Den funker vel med Ati Radeon HD 5700 Series?
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Har googlet dette lenge nå, men får ikke noe godt svar.

Jeg kjøpte BF3 key fra offgamers, activerte uten stress og skal nå laste ned spillet. Men alt er på russisk?
Har fått russisk Extended Edition, kan jeg bytte til engelsk språk på noen lett/vanskelig måte?

Ikke faen at jeg spiller på russisk!
Vis hele sitatet...
Thank you for shopping with us at OffGamers. We would like to inform you that the key is ready to be delivered now. However, we would like to inform you that the source of the code that we have delivered, are from our Russian suppliers. So you might encounter issues whereby the default language of the game client is being set in Russian.

However, rest assured as we have an alternative way of resolving the issue by following the instructions below:

STEP 1:
Download the BF3 Language pack file (1 out of 2) from one of the below links:

English Language Files: http://www.multiupload.com/0MI8HNWMTY'
Spanish Language Files: http://www.fileserve.com/file/mtKjASR/Spanish.rar
German Language Files: http://www.multiupload.com/1195ZO2DD4
French Language Files: http://www.fileserve.com/file/PMeFXnP/French.Update.rar
Italian Language Files: http://www.fileserve.com/file/pAhQWd4/Italian.rar
Japanese Language Files: http://www.fileserve.com/file/vjnRcrQ/Japanese.rar

You must place both of the downloaded files into the following directory:
CProgram Files (x86)\\Origin Games\ BATTLEFIELD 3 \Data\Win32\Loc

STEP 2:
Download the second BF3 English Language pack file from one of the below links:
Direct Download:

Battlefield 3 English Language pack file 2/2 : http://www.cjs-cdkeys.com/battlefiel.../update-en.zip

You must place both of the downloaded files into the following directory:
CProgram Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Update\Patch\Data\Win32\Loc

STEP 3:
Once you've put the english language packs inside the installation folder, you can run our language changer, (http://www.cjs-cdkeys.com/battlefiel...in/bf3lang.zip) click 'activate english' and the game will function perfectly in english. Or, you can follow the alternative method as shown in the attachment after you finished Step 2.

Reference Website :
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefiel...n/bf3lang.html

Do not hesitate to contact us via Live Support if you have any further question.

For any enquiries or assistance, you may use our Online Live Support service or e-mail your enquiries to . Please remember to include your Order Number when contacting us to expedite the process. Thanks again for shopping at OffGamers.


Best Regards,
OffGamers Team.
Håper virkelig EA gir oss noe ekstra, som plaster på såret....
Sendte mail til dem og fikk det ordnet drit bra kunde service der! Billig og <3
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Sendte mail til dem og fikk det ordnet drit bra kunde service der! Billig og <3
Vis hele sitatet...
Sendte mail til dem om hva?

Update:
JEg tror det fungerer nå...?
Noen som er flinke til å fly jets som vil gi noen råd og tips? Hvordan liker dere å fly: mus, tastatur, joypad, joystick?

Hvordan "sikre" at man alltid kommer bakerst i en dog-fight? Prøver dere å ta tanks og bakkepersonell, eller kun helikopter og fly? Og hvordan tar man egentlig tanks? Med maskingevær? Kan man bruke heat-seekers på tanks?

Etc.
hvis du logger deg inn på battlelog så er det en gul kolonne helt til venstre, hvis du trykker på den så kan du trykke på live chat, tok meg 20min og komme i kontakt med dem når jeg skulle rapportere en som cheatet.
Veldig fornøyd med BF3, etter mye feilsøking pga av jeg ikke fikk startet spille eller noe, så var customer service til veldig god hjelp! Ta en chat med dem hvis det er noe du sliter med, de fikser alt !
HVirker som det fungerer nå, blir linket til battlelog når jeg starter spillet, og fra den sisden kan man starte spillet, slik som det funket i beta utgaven....

Men jeg har da et problm, skjermen er bare svart...
har du installert siste versjon skjermkort driver?
Sitat av super Vis innlegg
har du installert siste versjon skjermkort driver?
Vis hele sitatet...
Funket faktisk nå, bare prøvde å gå inn på en annen server :P Hehe
Sitat av bronze Vis innlegg
Noen som er flinke til å fly jets som vil gi noen råd og tips? Hvordan liker dere å fly: mus, tastatur, joypad, joystick?

Hvordan "sikre" at man alltid kommer bakerst i en dog-fight? Prøver dere å ta tanks og bakkepersonell, eller kun helikopter og fly? Og hvordan tar man egentlig tanks? Med maskingevær? Kan man bruke heat-seekers på tanks?

Etc.
Vis hele sitatet...
Noen tips:
  • Brems opp når du svinger, da blir svingradiusen mindre.
  • Med kanon mot tanks lønner det seg å posisjonere seg godt med en angrepsvinkel på kanskje 45 grader, og ikke vær så overivrig som meg, da klarer du ikke hente deg opp igjen og ender opp som skrapmetall.
  • Om du lurer deg innpå et fiendtlig jagerfly; vent med å bytte til
    heatseekers til du har en god posisjon for avfyring. Med en gang du skifter til heatseekers går lock-on lyden, og dette kan skremme bort "byttet" før du får kjørt missiler opp i ræva på'n.
  • En god pilot går ned med flyet sitt, ikke vær feig og bail
Sist endret av Flexxnes; 28. oktober 2011 kl. 00:50.
Sitat av bronze Vis innlegg
Noen som er flinke til å fly jets som vil gi noen råd og tips? Hvordan liker dere å fly: mus, tastatur, joypad, joystick?

Hvordan "sikre" at man alltid kommer bakerst i en dog-fight? Prøver dere å ta tanks og bakkepersonell, eller kun helikopter og fly? Og hvordan tar man egentlig tanks? Med maskingevær? Kan man bruke heat-seekers på tanks?

Etc.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke flink. Men bruker en gammel joystick. Helikopter bruker jeg mus, er litt flinkere med heli. Men det hjelper lite når co-piloten ikke kan fly\skyte...
Har ikke noen oppgraderinger til fly enda, rekner med det hjelper en del.
For øyeblikket er det stress nok og greie og treffe det jeg sikter på, men det ender fort opp med at samme fiende ender opp bak meg og dreper med lett som F. Var btw ganske flink og fly i bf2, litt annen feeling i dette spillet..

Noen som vet om bra serverer?
Sist endret av sneipen; 28. oktober 2011 kl. 00:52.
D-TEAM1Thomas hvis noen trenger noen å spille med som har mic
Er denne joysticken noe å satse på, eventuelt noe annet som er bra? http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2483260
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bruker mus og tastatur jeg I 3 runder idag på forskjellige servere holdt jeg meg i lufta hele tiden, har vell skutt 9 til 13.fly circa.idag. Noe sånt. Er nesten.over halveis til unlocks på fly jeg Ikke no behov for joystick her.
7 tråder med BF3 som tema på toppen her nå :S
Sist endret av Kognito; 28. oktober 2011 kl. 10:31.
Har sittet og prøvd å få dette faenskapet til å virke i 1 time nå -.- På mp er det black screen hele tiden men jeg kan høre bomber og skyte lyder. På co-op er det black screen med lyder i 1 min, og så kan jeg spille, men det er ikke noe hud, jeg kan ikke åpne menyen, og grafikken er på det laveste (kan ikke ha høyere uansett) Så, hva gjør jeg?
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Har sittet og prøvd å få dette faenskapet til å virke i 1 time nå -.- På mp er det black screen hele tiden men jeg kan høre bomber og skyte lyder. På co-op er det black screen med lyder i 1 min, og så kan jeg spille, men det er ikke noe hud, jeg kan ikke åpne menyen, og grafikken er på det laveste (kan ikke ha høyere uansett) Så, hva gjør jeg?
Vis hele sitatet...
Oppgraderer pc'en din.
Sist endret av phideph; 28. oktober 2011 kl. 13:49.
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Har sittet og prøvd å få dette faenskapet til å virke i 1 time nå -.- På mp er det black screen hele tiden men jeg kan høre bomber og skyte lyder. På co-op er det black screen med lyder i 1 min, og så kan jeg spille, men det er ikke noe hud, jeg kan ikke åpne menyen, og grafikken er på det laveste (kan ikke ha høyere uansett) Så, hva gjør jeg?
Vis hele sitatet...
Hadde et lignende problem på MP-betaen. Ikke sikkert det virker, men du kan jo prøve... Når lydene og den svarte skjermen kommer opp, går du tilbake til game manager i nettleseren din og trykker "Go to game". Virket for meg på betaen. Uansett lykke til
Sist endret av sondrebot; 28. oktober 2011 kl. 13:53.
Er det flere enn bare jeg som virkelig har problemer med å komme seg inn på servere med squads?
(Dette er i allefall et stort problem på 360)

Kommer inn, får spilt et eller to maps og blir kicka ut uten grunn. (Kanskje fordi vi er så ekstremt pro i spillet? hehe)
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Er denne joysticken noe å satse på, eventuelt noe annet som er bra? http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q=p:2483260
Vis hele sitatet...
Den har jeg! Funker bra den!

Nå har ikke jeg testa noe annet, men denna syntes jeg er bra
Hvor er det man kan skaffe spillet til en billig penge? Kan gjerne kjøpe på nett
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvor er det man kan skaffe spillet til en billig penge? Kan gjerne kjøpe på nett
Vis hele sitatet...
offgamers.com - 170 kr og 270 for limited edition
Sitat av Spirituell Vis innlegg
offgamers.com - 170 kr og 270 for limited edition
Vis hele sitatet...
..for Russisk versjon, så du må laste ned engelsk språkpakke for og skjønne noe.
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
spillet crasher for meg hver eneste gang serveren skifter map.
Nå istad ble jeg også kicka fra serveren etter få minutter hele tiden, uten error fra pb.
Vis hele sitatet...
Last ned punkbuster manuellt, oppdater det og legg til battlefield 3 i listen. da skal det funke knall igjen.

edit: dette hjelper bare på at du blir kicket etter noen minutter
Sist endret av eazypeez; 28. oktober 2011 kl. 16:22.
fikk det til å funke ordna bare de språk greiene :P men nå crasher spillet hver gang rett før jeg skal spille faen så masse problemer jeg skulle få :/
Klarer ikkje å logge inn på Battlelog! Andre som har same problem?
"Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ."
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hvis noen har lyst til å spille sammen add meg gjerne: n00de (det er med nuller og ikke o'er =))
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Klarer ikkje å logge inn på Battlelog! Andre som har same problem?
"Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ."
Vis hele sitatet...
Kommer inn uten problemer eg. Prøvd med en annen nettleser?

Btw, om noen skulle være interessert i noe taktisk spill, så kan dere adde med på Battlelog, JVMyhre heter eg der også.
Samtidig kan dere logge på TS3'en til Battle.no som er speak.battle.no, og lete etter meg der, står vel som {HX} JVMyhre der inne.
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Klarer ikkje å logge inn på Battlelog! Andre som har same problem?
"Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ."
Vis hele sitatet...
Har du faktisk kjøpt spillet, og aktivert det på riktig konto?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Kommer inn uten problemer eg. Prøvd med en annen nettleser?

Btw, om noen skulle være interessert i noe taktisk spill, så kan dere adde med på Battlelog, JVMyhre heter eg der også.
Samtidig kan dere logge på TS3'en til Battle.no som er speak.battle.no, og lete etter meg der, står vel som {HX} JVMyhre der inne.
Vis hele sitatet...
Er inne på samme teamspeakserver hele tiden, men du er alltid i clan corner. Jeg er forsåvidt det selv også, men.