Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 38456
Sitat av thomasf
Etter russedåpen vår var det en kompis av meg som knabba med seg ei flaske musserende vin. Om jeg ikke husker feil var det ei stor flaske som het Opera-ett-eller-annet. Syns å huske den var billig også. Så om jeg husker rett kan man ta en titt på denne. Jeg hadde ikke brukt den som krabbeagn engang, men det er ganske mye alkohol for lav pris.

Skulle gjerne lagt til favorittvinen min til 98,- som er helt fenomenal. Det er en Riesling, men jeg husker jaggu ikke hva den heter. Er bilde av et hus på etiketten. Et slags stort plantasjehus. Veldig god til stort sett alt.
Vis hele sitatet...
hmm, liker den riesling vinen(tror det er risling ihvertfal) som har sånt bilde bak i flaksa, er ett blankt felt foran på flaska og inni er det ett bilde... den er smooth til å være vin, men foretrekker sprit
Dersom det er stupfylla du er ute etter så blir kalinka 22 valget, men lurere å lære seg litt alkoholkultur -den lette summetonen osv.
her vil jeg anbefale god rødvin. En verden av smaker og nyanser. Merkelig nok blir en også fornøyd med lavere promille når en drikker god vin.
hadde det ikke vært ulovlig ville jeg ha anbefalt ei god bønne i tillegg - gir en god flyt sammen med litt alkohol.
stupfylla er noe dritt - sjuk blir du og
Sitat av PocketRocket
Ein må vise legitimasjon når varene vert levert om ein bestillar på nettet.
Vis hele sitatet...
Det måtte ikke jeg når jeg hentet mobilen til moren min. De ba om underskrift, men det var alt. Om jeg hadde tenkt meg litt om der, kunne jeg ha skrevet under med "Donald Duck" og fått mamma til å ringe til netcom etter en måneds tid og fått tilsendt en ny mobil..

Vet ikke hvordan det er med levering av drikkevarer, men går vel for det samme siden det blir levert på samme postkontor
Sitat av Remien
Det måtte ikke jeg når jeg hentet mobilen til moren min. De ba om underskrift, men det var alt. Om jeg hadde tenkt meg litt om der, kunne jeg ha skrevet under med "Donald Duck" og fått mamma til å ringe til netcom etter en måneds tid og fått tilsendt en ny mobil..

Vet ikke hvordan det er med levering av drikkevarer, men går vel for det samme siden det blir levert på samme postkontor
Vis hele sitatet...
hvis det de sender er rekomandert må du vel vise leg, måtte ut med pass jeg når jeg skulle hente ett brev..
Sist endret av <33; 3. oktober 2007 kl. 14:07.
Sitat av Remien
Det måtte ikke jeg når jeg hentet mobilen til moren min. De ba om underskrift, men det var alt. Om jeg hadde tenkt meg litt om der, kunne jeg ha skrevet under med "Donald Duck" og fått mamma til å ringe til netcom etter en måneds tid og fått tilsendt en ny mobil..

Vet ikke hvordan det er med levering av drikkevarer, men går vel for det samme siden det blir levert på samme postkontor
Vis hele sitatet...
Tror du ikke vinmonpolet tenker på det? Selvfølgelig må du vise leg.