Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 4360
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Nei, denne tråden, og hendelsen i det hele tatt hadde jeg nesten glemt.

Det er en ting jeg ikke har fortalt. Vi var på vei til fest for noen uker siden da vi møtte denne karen igjen. Nå var vi omtrent 5 stykker og han var alene, så jeg håpet nesten på at han skulle kjenne meg igjen og gjøre noe, men det gjorde han ikke. Jeg valgte å ikke slenge med leppa eller noe sånt, så det skjedde ingen ting. Han ene som var med oss visste hvem junkien var og sa at han en gang hadde prøvd å selge en scooter på shell (Lijordet), da han plutselig hadde klikka og slått en fyr i magen. (Jeg var ikke der da dette skjedde). Han som jobbet på shell den dagen ringte politiet og de arresterte junkien.. Senere pratet jeg med han på shell og han sa at de første dagene etter hendelesen, var han så redd at han hadde med golfkølle i bilen.
Jeg hadde gjort det samme hadde jeg vært deg. Jeg tåler ikke å se sånne ting. Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn. Men når jeg ser urettferdighet,mellom mennesker, å spesielt på den måten at det er en mann som f.eks ja står å dytter ei dame inn i vegg, så svartner det.
- Men selvfølgelig har dama fucka det til sjøl så er det jo en annen sak, ikke det at du ikke skal gjøre noe da heller. (Men da blir det en helt annen sak hvis du skjønner.)

Jeg synes du gjorde det riktige med å be junkien pelle seg vekk. Det var kanskje heller ikke feigt å løpe heller, med tanke på at du har dårlig erfaring med slosskamper og at junkien kunne hatt stikkvåpen eller lignende på seg.(kniv,sprøytespisser etc.) Det er ikke alle som hadde gjort det.

Dette var egentlig en sak du ikke hadde noe med, å du visste heller ikke årsaken til at junkien sto å dytta dama i veggen. Men uansett tror jeg neppe at du kommer til å bli anmeldt pga dette av en junkie. Han husker vel ikke en gang åssen du ser ut med det første. Og hadde ikke du slått han ned så hadde du antaglig fått juling selv.

Det som fikk deg til å slå tilbake var nok ganske enkelt at du var redd, du mistet kontrollen litt og tenkte du var "dømt" til å bli banka av junkien. Så i ren uvitenhet dro til han så det susa to ganger så han ikke skulle plage deg mer. Alle reagerer ulikt i en slik situasjon, noen slår mens andre skriker om hjelp. Så egentlig så må jeg si siden du har dårlig erfaring med slosskamper, og du fikk deg et slag midt i trynet først, så er det ganske bra, at du faktisk slo ned junkien. Med tanke på at mange andre ville ha fått et lite sjokk, å bare stått der- uten en anelse om hva man skal gjøre- å så pang pang så ligger man der selv. Så en liten herodisk innsats må jeg si det var. - Det er bare min mening da..=) Men bare chill'n , du kommer nok ikke til å få noe problemer med det her.
Sist endret av iNter^; 25. november 2006 kl. 23:07.
Tviler VELDIG sterkt på at en dame-bankende junkie anmelder deg...
Jeg ville si at du hadde all rett til å forsvare deg, Godt gjort