Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 11702
Sitat av vikingbong Vis innlegg
For et saklig innlegg.
Bare fordi det finnes mennesker som bruker mer hasj i mekket enn deg betyr det da ikke at kvaliteten er dårlig?

Søk opp urbangrower på youtube og du vil mest sannsynlig få sjokk, han røyker nemlig 2-3 gram i en joint med sykt bra saker. Er vel som å røyke en oter det også?
Vis hele sitatet...
Å røyke større mengder med cannabis av god kvalitet, blir i mine øyne å waste god hasj/pot. Sist jeg røykte mer enn 1g med ok pot klarte jeg knapt å flytte meg 10 meter før jeg sank sammen og satt der i flere timer. At mange røyker toleransen sin til himmels er heller ingen måte å retfrediggjøre dette på, da de rett og slett trenger mer for å bli steine som fjell.
Sist endret av DfenZ; 26. juni 2010 kl. 04:06. Grunn: adda litt
Ja, mens vi er inne på det der, er det en måte å bli kvitt den toleransen, utenom å vente? :P Å bli kvitt den fort liksom?
Begynner å gå lei av å "sløse" pengene på å ikke bli fjern lenger..

edit: og nå angrer jeg på at jeg har røyket for mye de siste åra.. for det er egentlig ikkenoegøy i det hele tatt når det skjer.
men en piffer varierer vell fra person til person, jeg og en kamerat satt å tok noen trekk sammen her om dagen, han tok 4-5trekk og var kake-ferdig,mens jeg fortsatte på 8-9-10, uten å blisåveldig fornøyd. Så ..spørs velpå person til person
Sist endret av KakeFrans; 26. juni 2010 kl. 09:47.
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Ja, mens vi er inne på det der, er det en måte å bli kvitt den toleransen, utenom å vente? :P Å bli kvitt den fort liksom?
Begynner å gå lei av å "sløse" pengene på å ikke bli fjern lenger..
Vis hele sitatet...
Nei. .
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Å røyke større mengder med cannabis av god kvalitet, blir i mine øyne å waste god hasj/pot. Sist jeg røykte mer enn 1g med ok pot klarte jeg knapt å flytte meg 10 meter før jeg sank sammen og satt der i flere timer. At mange røyker toleransen sin til himmels er heller ingen måte å retfrediggjøre dette på, da de rett og slett trenger mer for å bli steine som fjell.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg at det er bortkastet å røyke så store mengder. Men tenker litt mer på "blandings forholdene" til noen av personene her inne, synes 0,2 på en hel sigarett ødelegger litt poenget, da det kun smaker tobakk.
Noe av nytelsen er jo også å røyke den.. men jaja, hver sin smak
▼ ... over en uke senere ... ▼
1 bønne på 1 sigg
Nytt begrep for meg, men til bongen tar jeg en sigg på et gram, og om det e juan tar jeg mellom 0,4 og 0,7 alt etter hvor power den skal være..
hvis du røyker for mye sovner du
▼ ... noen uker senere ... ▼
Takk for alle svar!

Ang. "brukerdoser", som det så fint heter på godt norsk, er det en sak om personlige preferanser. Jeg bruker ca 0.5-0.6 i hvert mekk (1 sigg), men røyker som regel 0.3 om jeg kun har 1 gram, eller mindre igjen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ordet piffer blir vel ofte brukt i nord. Trur jeg. En piffer tilsvarer etter min mening et stapp, ca 0,2 - 0,4-.
0,3-0,6 per.
Får jeg et lite piff hos deg? Har du et piff? Innholdet er ubetydelig, det er bare slang får å få seg et trekk hos noen.
Piff blir mest brukt av arbeidsledige snyltere som aldri har råd til å kjøpe sin egen tjall.
Come on få nu et piff hos dæ! Bare et lite piff?? får ikke trygda før i morra.
det ville vel bli en 0,2-0,3 for meg.
må være kjipt å trenge en ener for å bli skakk. det kan umulig være gode greier da.

bruker som regel selv aldri mer enn 0,5-0,6 maks og da snakker vi om en stor en.

må si at blandeforholdet mitt er vel 1/10 eller noe med tobakk og ofte rent

en sig kan ofte holde til en 5er for meg. hater tobakk, noe dritt som jeg bruker så lite som mulig av.

når det er sakt er det annerledes med kif, hvor jeg er nøden til å bruke mer.. men så lite som mulig.
Er det ikke bedre og spise det? Har hørt at det virker lengre enn når du røyker det? Nå røyker ikke jeg, har klart og slutte med det. Men vist jeg har noe weed så hiver jeg noe av det oppi en omelett og ja det virker. :-)
Men jeg har ikke prøvet og hive det oppi en kopp med The f.eks?
Vet ikke om det vil virke? Har noen andre prøvet dette?