Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 8150
Sitat av eclipze Vis innlegg
De folka fra asus hadde jo flytende nitrogen. Så hvis det kommer flere overklokkere neste år kan man jo bare buffe litt fra dem
Vis hele sitatet...
Tror ikke det blir så vanskelig å finne flytende nitrogen hvis noen stjeler det
Heldigvis blir bevismaterialet borte i løpet av sekunder om man kvitter seg med det på et trygt sted.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vel boys, da er planen klar. Skal sette opp en burger/frites vogn!

Blir overkommelige priser og kommer bare til å ha Cola og Urge der

Skal se om jeg skal få til et system med nFF rabatt. Kommer med mer info!
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Vel boys, da er planen klar. Skal sette opp en burger/frites vogn!

Blir overkommelige priser og kommer bare til å ha Cola og Urge der

Skal se om jeg skal få til et system med nFF rabatt. Kommer med mer info!
Vis hele sitatet...
Konge!
Blir det TG-tur på meg allikevel
Sats nå gjerne også på Tine isTe (Grønnte spesielt, men gjerne også fersken)...
nydelig

jeg avlegger deg med ett besøk iallefall
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Vel boys, da er planen klar. Skal sette opp en burger/frites vogn!

Blir overkommelige priser og kommer bare til å ha Cola og Urge der

Skal se om jeg skal få til et system med nFF rabatt. Kommer med mer info!
Vis hele sitatet...
Må få ønske deg lykke til da, skal få besøk av meg hvis jeg drar på tg
Sitat av eclipze Vis innlegg
Nei, spurte på irc om jeg ikke bare kunne drifte den på PSUen til pcen men neida, ingen kjølebagger/elementer som bruker strøm, om det så var 230VAC eller 12VDC.

Hadde heller ikke vanlige kjøleelementer med meg men det var også mitt første tg så denne gangen skal jeg være forberedt
Vis hele sitatet...
Hva med å ta med ett bilbatteri til å drifte boksen? holder sikkert ikke hele tg, men noen netter burde gå greit, så er det bare å stike ut i bilen elns å bytte med neste :P
hvorfor er det ingen som tenker på muligheten for å lage en snødrevet kjøleboks?
snø i påsken?O.o

folk dauer av forurensinig siden den eneste snøen jeg så der i år var svart av all dritt folk hadde måkt
Sist endret av sengetøv; 19. desember 2009 kl. 22:13.
Sitat av sengetøv Vis innlegg
snø i påsken?O.o

folk dauer av forurensinig siden den eneste snøen jeg så der i år var svart av all dritt folk hadde måkt
Vis hele sitatet...
jeg tar utfordringen (håper jeg da)!
fett

men snøen smelter vel fort med alle nerdene som skal åpne skapet sitt for en ny burn eller red bull hele tida?
Sitat av sengetøv Vis innlegg
fett

men snøen smelter vel fort med alle nerdene som skal åpne skapet sitt for en ny burn eller red bull hele tida?
Vis hele sitatet...
joda, må bare finne en finurlig løsning på hvordan vannet kan tappes av.

det at snøen smelter er i og for seg ikke noe problem, det er forhåpentligvis mer utenfor!
ok da

neinei, men tenk deg åssen det ser ut da 5k nerder løper rundt med bøtter og spader xD
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av sengetøv Vis innlegg
neinei, men tenk deg åssen det ser ut da 5k nerder løper rundt med bøtter og spader xD
Vis hele sitatet...
5k nerder kommer ikke til å løpe rundt med bøtter og spader
Sitat av Jonta Vis innlegg
5k nerder kommer ikke til å løpe rundt med bøtter og spader
Vis hele sitatet...
greit nok, komemr ikke til å løpe da

men åssen skal dem få snøen da ?

sende peten sin på wow til å hente litt?
Tror kjøle-elementer vil fungere bedre enn snø
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor blir denne plassert i forhold til skipet da?
Burger vognen som hele tråden handler om?
Åja.. Nei, blir nok plassert utenfor skipet
Oppfordrer alle til å gjøre som meg:
Stek masse grandis. Ta med. Varm i mikro.
Håper det står gratis frukt der i år også.
Hvor lenge har man hatt lov til å smelle opp en burgervogn på noens private eiendom?
Grunneier stiller seg nok negativ selv også, mtp. at de selv prøver å tjene penger på en konkurrerende tjeneste på samme eiendom.
Altså, "bugervogna" skal bli plassert på kommunal eiendom. Må betale avgift til dem også få lagt inn vann og strøm.

Søknaden jeg har sendt er å få den nærmest mulig vikingskipet. Venter spent på svar.

Og "Burgervogna" var faktisk et jevlig bra navn!

"BûrgErV0gn4"

Tanker til menyen ATM er:

Cheeseburger (190gr karbonade)
Hamburger (190gr karbonade)
Pommes frites
Milkshake (Sjokolade,Vanilje,Jordbær)
Brus (Urge,Cola)
Sist endret av BaJa; 28. desember 2009 kl. 02:20.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Altså, "bugervogna" skal bli plassert på kommunal eiendom. Må betale avgift til dem også få lagt inn vann og strøm.

Søknaden jeg har sendt er å få den nærmest mulig vikingskipet. Venter spent på svar.

Og "Burgervogna" var faktisk et jevlig bra navn!

"BûrgErV0gn4"
Vis hele sitatet...
Får jeg en gratis burger nå siden jeg fant opp et bra navn?
Sitat av fomox Vis innlegg
Får jeg en gratis burger nå siden jeg fant opp et bra navn?
Vis hele sitatet...
Du kan få en gratis pommes frites
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Du kan få en gratis pommes frites
Vis hele sitatet...
Off topic:
Deal!
får vel flere enn bare en pomme fri?

On topic:
Legger du ut her når du vet hvor den blir stående?
Sitat av fomox Vis innlegg
Off topic:
Deal!
får vel flere enn bare en pomme fri?

On topic:
Legger du ut her når du vet hvor den blir stående?
Vis hele sitatet...
Legger ut info her, må få mattilsynet til å godkjenne prosjektet. Så får se hvordan dette går!
Håper du har noen som kan avløse deg, ellers så blir det fryktelig tungt. )
Sitat av Skrufsnus Vis innlegg
Håper du har noen som kan avløse deg, ellers så blir det fryktelig tungt. )
Vis hele sitatet...
Han må ikke nødvendigvis ha åpent 24/7
Sitat av fomox Vis innlegg
Han må ikke nødvendigvis ha åpent 24/7
Vis hele sitatet...
Nerder er våkne 24/7, så i teorien jo.

Ingenting slår mat klokken 3 på natten, og 8 om mårningen (middag og kvelds)
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nerder er våkne 24/7, så i teorien jo.

Ingenting slår mat klokken 3 på natten, og 8 om mårningen (middag og kvelds)
Vis hele sitatet...
Han bestemmer jo selv hvem han vil selge til, og når han vil selge. Han kan godt si at han ikke vil selge til deg for du har så stor nese. Så lenge du ikke diskrimminerer på grunnlag av kjønn, likning og etnisitet er nok x3m187 safe.
(Om du er jøde kan jo dette gi komplikasjoner, men drit i det, point made)
Sier bare at for å dekke behovet kundene har, så vil det være lurt å ha det åpent hele tiden.
Er jo speisielt på natten at behovet er der, siden det er fint få andre plasser som selger mat. Og så lenge han er nærmere enn bensinstasjonen så vil kundemassen være til stede.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Sier bare at for å dekke behovet kundene har, så vil det være lurt å ha det åpent hele tiden.
Er jo speisielt på natten at behovet er der, siden det er fint få andre plasser som selger mat. Og så lenge han er nærmere enn bensinstasjonen så vil kundemassen være til stede.
Vis hele sitatet...
Dolly Dimple's som holdt til på TG i fjor hadde begrensede åpningstider, men gjorde det likevel relativt bra. Er greit å få litt tid på å vaske over tilberedningsutstyret, hente forsyninger og sove litt. Så får kundene heller vurdere om de er sultne nok til å kjøpe en burger før det stenger, eller om de kan vente til det åpner igjen dagen etterpå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
noe nytt om mat på tg?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av sengetøv Vis innlegg
noe nytt om mat på tg?
Vis hele sitatet...
Er i snakk med kommunen om plass. Jeg får ikke plass så nær TG som jeg vil. Venter på svar fra kommunen enda
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oppdatering:


MISSION FAIL
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
grunnen er at det er HOA som har enerett på å selge mat i hallen, men dem har tydeligvis fått opp et samarbeid med dolly simples ()

jeg tror eneste grunnen til at dolly dimples (som forøvrig er godt i forhold til HOA-burgere), er det at HOA ikke har sjans til å møte etterspørselen som deltakerne skaper
Vis hele sitatet...
Jeg jobbet på Dolly Dimple's på Hamar under TG 09. Og jeg var med på å bake alle pizzane som gikk med i løpet av uken. (1900stk) Disse ble bakt i restauranten, og så kjørt bort til vikingskipet.
Det ble ikke solgt pizza døgnet rundt fordi Dolly Dimple's ikke ville levere døgnet rundt. Da måtte vi som bakte pizzane jobbet på skift, dag og natt, og det ville vært svært lite lønnsomt for Dolly som bedrift. Det koster og ha 4 mann gående hele natten

Eieren av Dolly Dimple's -Hamar solgte hver pizza for 120kr,- til HOA, som deretter solgte de for 200kr,- om jeg ikke husker helt feil.

Dolly er tilbake neste runde også!

Så jeg tviler sterkt på at får tillatelse til å selge mat under TG uten at HOA tjener gode penger på det.
Sist endret av SveinKB; 3. mars 2010 kl. 05:18.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Oppdatering:


MISSION FAIL
Vis hele sitatet...
Så trist. Jeg gledet meg til gode burgere til en rimelig penge.