Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 5383
Sitat av naxoz Vis innlegg
Hørte på P3 i morrest at det var en ny tjeneste, hvor man kunne ringen inn hvis man fikk parkerings bot, så skulle den bli slettet. Selfølgelig var det jo flere som ringte og kom på radio:P


Vi hadde skidag på skolen idag. Vi måtte kjøre med buss i ca. 1 time for og komme til bakken. Når vi skulle hjem, tok alle buss. Alle lærerne satt i en egen minibuss. Etter en liten stund etter at vi hadde kjørt, ringte jeg til læreren vår. Jeg spurte, hvor er dere? Han svarer, vi er i misvær (15 min unna). JEG: *litt forfjamsa*, ojja, ja men æ e i bakken ennu. Han: ojja, du e det? *han roper til sjoføren* Svein, Svein! Vi må snu, vi har glømt nånn "HÆ ka du sei?" vi må snu, vi har glømt en kar. Han sier til meg, ja men vi kommer å heinta dæ. Jeg: Ja fint, men du Hans, hvilken dato er det idag? "Hele bussen med lærere flirer i bakgrunnen" :P

Veldig rotete skrevet, men dere forstår det sikkert
Vis hele sitatet...
Nice den derre der va genial
Eg høyrte faktisk på P4 på jobb idag, og da hadde dei sagt at det var ein ny lov på fly. Personvekt og bagasje skulle ikkje overstiga 100kg samla. Så kunne folk ringa inn å sei kva dei syns om saken Syns den var ganske så genial eg da men
Sitat av slashdot Vis innlegg
Aprilspøken vår er at vi ikkje har en.
Vis hele sitatet...
så da er det en altså?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
NRK1 hadde nettopp en reportasje hvor samferdselsminister Navarsete har fremmet et forslag om å øke promillegrensen for å kjøre el-bil, i et forsøk på å øke salg av slike biler.
Sist endret av ticks; 1. april 2009 kl. 19:22.
Ble nok en aprilsnarr på meg idag også.
Jeg og fire andre kamerater er på harrytur til Sverrige for å handle snus, brus og godteri til årets TG. Naturligvis er et tollkontroll inn til Sverrige. Han svenske tolleren spørr om hva vi skal i landet, hvor vi skal, og hvor lenge vi skal være der. Sier til han at vi skal til Svinesund og shoppe. Han svarer bestemt at Svinesund er stengt idag under karantene, og at ingen andre enn Svensker med pass slipper inn. Alle mulige tanker spretter igjennom hodet, det er tross alt en halvannens time kjøretur frem dit. Og mens vi diskuterer om vi skal dra til Strømstad holder tolleren på å le seg ihjel - og forteller oss at det var en aprilsnarr.

Vel, egentlig veldig merkelig at vi ikke skjønnte dette tidligere - og jeg er bombesikker på at vi ikke ble plukket tilfeldig ut, ettersom vi var totalt fem ungdommer på 18 år Uansett: morsomt var det. Hehe.
Sist endret av Restyle; 1. april 2009 kl. 21:19.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Ble nok en aprilsnarr på meg idag også.
Jeg og fire andre kamerater er på harrytur til Sverrige for å handle snus, brus og godteri til årets TG. Naturligvis er et tollkontroll inn til Sverrige. Han svenske tolleren spørr om hva vi skal i landet, hvor vi skal, og hvor lenge vi skal være der. Sier til han at vi skal til Svinesund og shoppe. Han svarer bestemt at Svinesund er stengt idag under karantene, og at ingen andre enn Svensker med pass slipper inn. Alle mulige tanker spretter igjennom hodet, det er tross alt en halvannens time kjøretur frem dit. Og mens vi diskuterer om vi skal dra til Strømstad holder tolleren på å le seg ihjel - og forteller oss at det var en aprilsnarr.

Vel, egentlig veldig merkelig at vi ikke skjønnte dette tidligere - og jeg er bombesikker på at vi ikke ble plukket tilfeldig ut, ettersom vi var totalt fem ungdommer på 18 år Uansett: morsomt var det. Hehe.
Vis hele sitatet...
Hahahaha! Så fantastisk bra! Genialt med tollere som faktisk har humor ;-)
Jeg tror flestparten hadde gått på den der, man forventer overhodet ikke en slik spøk fra en toller.
Lagde en cola-mentos felle for muttern i dag. Alltid like moro!
Dette var dagens beste: Nytt album fra NIN! Tracklista er fantastisk, og en åpenbar parodi på Chris Cornells siste (grusomme) album.

http://www.nin.com/strobelight/