Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 4065
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Sitat av stehal Vis innlegg
De må tas fra 1 og ut. Ta med deg en notisblokk på ferden din og kos deg med tidenes spill! Dette er ikke et spill du spiller i pausene på skolen btw, velkommen til en ny verden!
Vis hele sitatet...
Serr, Notisblokk? Spiller aldri ''skikkelige'' spill i pausene. Da går d mer i Plants vs Zombies og Fancy Pants
Sist endret av Quix; 14. november 2010 kl. 21:14.
Pokémon til Nintendo Advance!
GameBoy Advance, takk

Ingenting slår Pokemon
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
GameBoy Advance, takk

Ingenting slår Pokemon
Vis hele sitatet...
Jeg tar selvkritikk og legger meg flat.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Jeg vil ha spill med ''tung'' story og mye innlevelse. Jeg likte veldig godt Amnesia, for jeg følte at storyen hadde mye innlevelse og det var spennende hver gang jeg fant et nytt dokument. Uansett kategori, bare nevn spill med en god tung story.
Vis hele sitatet...
godfather 2? ikke helt topp spill, men mere enn ok. historien derimot er utrolig bra!

edit: riktig nok på pc.
Sist endret av Since1866; 14. november 2010 kl. 21:44.
Du bør sjekke ut ArmA II - Eagle Wing. Dette er en minicampaign som ble gitt ut med 1.05-patchen (eller 1.06, husker ikke helt). Denne campaign'en er kort, men veldig bra på alle måter. Til og med en del overaskelser samt flere alternative avslutninger. Om du har spillt ArmA II campaign'en og syntes den var kjederlig så bør du prøve Eagle Wing.
Sitat av ReaXztioN Vis innlegg
Er jo ikke akkurat noe tung historie i MGS serien. Men helt fantastiske spill som burde bli spilt igjennom av den grunn; at de er fantastiske!

Stor MGS fan selv
Vis hele sitatet...
Woot? MGS er noe av de beste spillene jeg har spilt når det gjelder story. Hvis du følger med på alle filmsnutter og telefon-samtaler, så er det masse ting som henger sammen på andre måter enn du først trodde (Bl.a. Ocelots dobbeltspill, den egentlige grunnen til at Snake blir sendt inn på basen, historien til Fox og Naomi og mer). Har selv spilt mest MGS1. Syns dette og 3ern var veldig bra, men mgs2 ble litt for sært for meg, og så styrer du han stygge Raiden i stedet for Snake. (Handlingen i MGS3 foregår FØR det som skjer i MGS1, for den som ikke vet). MGS4 har jeg ikke spilt gjennom enda, men syns demoen var veldig bra.
MGS3 er det spillet jeg har mest minner fra av alle ps2 spillene, er så sykt gjennomført!
Ocelots trippeltspill blir det vel?
gothic serien er kansje verd en titt
Metro 2033 var jeg veldig glad i å spille igjennom.
Kane & Lunch 2 har også en viss... sjarm, som jeg liker.
Er det nå jeg skal nevne black ops eller?
Final Fantasy VII dyp story sikkert gøy for deg