Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2618
hei er ny her men sett endel rundt en stund nå, men har et spørsmål, har noen tatoveringer men som dere vet gjør det helvetes vondt siste jeg tok satt jeg i 5 timer å "koste" meg. dette hørers veldig dumt og sinsykt pysete ut men funker det å kjøre pepper før man skal graveres, for demping av smerte. det strider mot reglene deres men men. noen som vet
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvis du først skal bruke tyngre stoffer for å dempe smerte vil opiater være mye mer effektivt enn amfetamin her. Kan hende muskelavslappende eller lignende er et bedre valg?
Ta en anastetisk dose med ketamin, eller kork over på GHB. Seriøst mann, å putte i seg noe som helst av droger før du skal utsette deg for smerte er ingen god idé. Det kan hende det rabler helt for deg og det er aldeles ikke gøy om tatoveringsutstyret glipper nedover armen/ryggen/whatever. Skal du ta tatovering får du tåle smerten. Det virker ikke som om folk har tatt skade av det før.
Halve morroa med å en tattovering er nå faktisk å ta den mener nå jeg, men det er min mening da hehe.

Men tilbake til det du spør om, du kan jo evt røyke deg en joint før du setter deg i stolen, vil tro det blir litt bedre da, uten å si det alt for sikkert.

Mvh
BoinTjau
vondt og vondt. synes ikke det var noe ille at at. satt selv i 4 timer x 2. Klart det er individuelt
Sist endret av prick; 16. august 2007 kl. 20:31.
Trådstarter
5 0
har en kompis som var nede i sunny beach i sommer, og han hadde fått i seg kokain blanda med amf. og han var "lur" nok til å tatovere seg der nede i rusa tilstand, han sa at han ikke merka en dritt.
Pepper funker fint som smertedempende, men er jo klart andre droger som funker bedre.
Skal ta tatto selv snart. Da skal jeg snorte subutex(gjør det aldri prøvd 2 ganger) , spise 5 valium, ta 4 tette å drikke ett par pils eller 6 å sette meg i stolen. Er pingle for smerte så må bli sjikkelig downs før jeg går i stolen. Men kork med ghb?? Ketamin!!???

Men sovemedisin?? Bare sove under hele akten? God ide? Ja det syns jeg
Sist endret av (-(-_(-_-)_-)-); 16. august 2007 kl. 23:43.
Alkohol?

Ikke så mye at du blir drita, bare brisen...
alkohol tynner blodet som ikke er veldig gunstig når man skal skyte blekk under huden..
Gjør som meg og ta det som en mann, det skal kjennes å ta tatovering.
Har selv 4 stk, og blir flere.
Det eneste jeg har å si til dette er at feighet blir din undergang, ditt usle krek. Ditt motbydelige utedass.
makka er bra som smertedempene!! makka e bra ta det !!!
eller kansje lage en salve av kokain?
er ihverfall veldig sentralbedøvende (kansje ikke det billigste)
▼ ... flere år senere ... ▼
Nå låter jeg krass, men tåler du ikke smertene fra nåla, kanskje du ikke skal tatovere de.