Sitat av Paniel
Ja, men det ser ut til at du ikkje prioritera likt som meg.
ta for eksempel førarkort på moped, ein ungdom i dag betaler 6000 kroner for å føre en moped med topphastighet på 45 km/t. før trengte ein kunn noken få 100 lapper.. typisk eksempel på staten si latterlige ulykkesforebygging som ikkje fungera i DET HEILE TATT.. det skjønner du og viss du har tatt trafikalt grunnkurs. det er og fleire mopeda med trim idag enn før.. for å ikkje snakke om kor fort dei går no i forhold til før til tross for restriksjona og holdningsbyggande kurs med prislapp på fleire tusen....
At folk faktisk vel å bryte lova vil ikkje sei at lova ikkje har ei hensikt. Vi har drap sjølv om det er forbode.
Einaste måten å løyse slike problem som umodenhet i trafikken er haldningskampanjer kombinert med straff for dei som ikkje greier å lære. Kort sagt har trafikken et pedagogisk problem: Du kan gjere en litt farlig ting, uten å få vondt. Du kan tilogmed gjere veldig farlige ting fleire ganger før du får vondt. Men når du først får vondt får du veldig vondt. Hadde du fått litt vondt kvar gang du gjorde noko litt farlig, hadde du slutta, men du lærer "det går jo aldri gale"-setninga.
Og korleis kan du hevde at kjøreopplæringa ikkje forebygger ulykker? Den er både haldningsskapande, *og* rein faktaopplæring. Faktaopplæringa er den største biten, og haldningsbiten kjem på sida av den, men er alltid til stades.
Og kostnaden er jo blitt påført gjennom traffikalt grunnkurs, som eg forsåvidt er einig i at ikkje har verdas største nytteverdi, men eit visst utbytte hadde eg frå det, mtp. informasjon om reaksjonstid og liknande. Så bortkasta var det jo ikkje.
Forøvrig så går det fint an å gjere som eg gjer: støtte generelle trekk, utan å støtte detaljar. Det går også an å vere prinsipielt for noko, sjølv om det går utover ein sjølv.
Og ja, om moped med trim er tryggere enn en uten er totalt irrelevant i denne diskusjonen.