Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 963
Har kjøpt noe hasj nå, som skal være pollen. Noen som kan forklare meg hva dette er? Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe..
Du sier du har søkt ja?

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=pollen

Ikke så alt for mye bra info da, men litt
Jeg har også hørt om dette. Vet ikke hvordan man skal forklare hva det er, men den jeg prøvde var lysebrun, og ikke så veldig kompakt. En til ting jeg kan si er at det funket som f...
Trådstarter
hmm. søkte faktisk i stad, tror det er noe ganske galt med søke greia mi. Får ikke opp noe når jeg søker på hasj heller.

Den jeg har er lysebrun den også, ganske myk og lett og brekke. Får håpe det er bra shit Hørt at det er bra =) Bare lurte litt på hva som ble ment med pollen :P
har hatt masse av pollen i det siste som altid har vært helt lys. Nesten gul/lysebrun.
Den siste smuldra opp når vi knadde på den uten å varme den. kvaliteten har vært go.
Ikke veldi go, men langt fra dårlig. Bilde

Edit: la til et bilde som viser sånn ca hva folk her har kalt pollen
Sist endret av plater; 7. mars 2007 kl. 16:46.
"Pollen" (Polm eller pollem heter det) er maroc av god kvalitet. Det folk kaller pollen her til lands er sjelden det. Det som egentlig er polm er god, mørk maroc som er over standardkvalitet.

Men for alle praktiske formål: Jeg tviler på at vi får alle nordmenn til å bruke riktig uttrykk på riktig ting. Så bruk forklaringene du har fått hittil du.
Sist endret av xtapolapocetl; 7. mars 2007 kl. 16:16. Grunn: La til link til polm-bilde
har hvert en god ladning med pollen her i en 2 ukers tid! fenger bra men blir fort innrøyka!
Trådstarter
Er masse pollen her også nå, vært det i 2 uker og ser ikke ut til og ha blitt noe mindre:P men nå har ikke jeg røyka på 6 mnd så tar nok litt tid før jeg blir innrøyka:P