Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 5386
jeg er kul, og skal sannsynligvis på tg =]
Sorry, men du er ikke kul før du har sittet på nff-rekka minst to ganger før.
Sitat av ivioyner
Til de som bryr seg så tror jeg at jeg dropper TG i år. Litt egosentrisk å poste det her, for jeg tviler på at noen vurderer TG ene og alene på grunn av meg, men nå er det sagt
Vis hele sitatet...
NEEEEEEI! Der røyk jammen meg turen til lillehammer for min del
Sitat av nikita
NEEEEEEI! Der røyk jammen meg turen til lillehammer for min del
Vis hele sitatet...
TG holdes i vikingskipet i HAMAR, bare så du veit det
Tg hadde vært rått, blir ikke TG på meg, jeg får sitte her hjemme med en kopp kaffe, litt cola og en stor kebab rundt meg menst jeg ser dere sitte og spille og ha det morro. Er en del av dere som har *cs aimen inne* hehe. digg og se på folk som faktisk er skikkeligt god i spillet. Blir vel vist litt på nrk neste år og *Glede seg* Tror faktisk ikke jeg hadde fått lov og godt av mine foreldre, kanskje visst jeg hadde tatt med meg 5 venner, men hadde sikkert vært 2-3 stk som ville gått på TG. Men til dere som skal der, så får dere ha det koseligt og hyggeligt, kanskje dere møter noen nye koselige venner, ja, kanskje en jente på deres alder? Som i tilleg er DATA-intrisert. Det måtte vært mitt i blinken! Hehe:P
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av vidder
Sorry, men du er ikke kul før du har sittet på nff-rekka minst to ganger før.
Vis hele sitatet...
Done that

Men for min del tror jeg at jeg skipper TG i år... Er tross alt russ i år, samt jeg skal til London og slikt. Ikke råd :P

Anyway: Til dere som lurer på om dere skal reise: Hvis du har lyst på ei uke i svett nerdekroppslukt, og en hygiene tilsvarende den du finner i Sudan, er TG the place to be!

Neida... Kan absolutt anbefales. Underholdning neste hele tiden rundt forbi i skipet. Når det kommer til soving og sånt, er det fine tribuner å sove på. Bare ta med liggeunderlag, med mindre du har lyst på ryggproblemer for resten av livet.

Reise er faktisk heller ikke dyrt. 400 kr tur-retur til Hamar med tog er nesten gratis.

Hater du trance og techno slik jeg gjør, burde du ta med deg et godt og lydisolerende headset... på TG06 gikk faktisk Boten Anna _hele_ tiden 3 steder samtidig på annlegg som folk hadde med. Det var det eneste som faktisk var jævlig med TG.
Jeg tenker også på TG, men gidder neppe hvis jeg må stresse med tog og faenskap.. Får jeg ikke skyss gidder jeg ikke. Kan også ta med anlegg. Ikke mer enn et par V10-F og en 320BEE, men har full forsikring Hos meg går det mest i 80-talls metall ala Metallica, Pantera, Megadeth etc, men spiller GJERNE Ole Ivars og DDE! Hvorfor ikke slenge på litt Basshunter også? Hrmf.. Over My Dead body!
Sist endret av hedningen; 28. november 2006 kl. 23:13.
Lydtette hodetelefoner notert.
Noen som har erfaring med hvor fort bilettene blir utsolgt foresten?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Dark
Altså, noen drar den for langt. Jeg husker meget godt fra i fjor, hvor en ellerannen sossete ekkel kar spilte fjortistrance ala Dj Mangoo absolutt konstant, senv om han lå å sov sto annlegget på fullt. De som måtte høre på dette snakka med security mange ganger, men det hjalp ikke.
Til slutt ble det på mistenkelig vis stille hos han, hehe.
Vis hele sitatet...
Om vi snakker om samme fyren så var det vi som tok strømmen hans ;D
Mener han satt rundt 45/46 og helt ytterst mot midtgangen.
De pleier å bli utsolgt på et par dager, men ettersom jeg har fått med meg er det alltid ledige billetter når TG starter. Dette er grunnet at folk sier fra seg billettene. Det negative med dette er at de noen ganger ikke får lagt dem ut for salg igjen før TG, men det er sikkert bare et fåtall av billettene.
Sist endret av kosepaa; 28. november 2006 kl. 23:41.
Er det mange digge damer der?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Du trenger ikke PTN card. De 2 siste årene jeg har vært på TG har jeg aldri brukt disse. Er ikke nødvendig. Men om du vil starte å planlegge nå, begynn å tenke på plassen din, hvordan du skal sitte, hvem du drar med, hotell osv. Det er ting som kan være greit...
Har ikke noe fremkomstmiddel helt til Hamar, er jo kjempelangt fra her jeg bor.
Blir nok ikke før jeg har bil lappen (TG09)
Jeg blir 18 bare noen dager etter TG08 er slutt.
Hva om vi organiserer kjøring fra landsdelene til tg?
Jeg har f.eks setfikat men ikke bil.(som er stor nok)
Da går det ann å dele på kjøringen og få med folk som ikke orker å ta tog og ikke har setfikat.
Er jo begrenset hvor mye datautstyr og folk man får inn i en bil men kanskje 3-4 stykker?

Hva tror dere?

Grantax, hvor bor du foresten?
God ide Henriken. Jeg skal ikke der men syns det er bra at Nff'ere støtter hverandre! hehe
TG hadde vært fett det. Kunne tenkt meg å dra et år, å sjekke hvordan stemninga er der og sånt, men tviler sterkt på at det hadde blitt noe av :P hele fjortiss-trance greia skremmer meg vekk!
Tg06 var drit rått da.
Jeg er fra Rogaland.
Jeg tror jeg må komme meg til TG i år også, for å tilbe Nichotin. Vi må finne på noe awsum til årets TG.
Jeg melder meg som seater til årets TG, siden ingen andre allerede har gjort det. Om noen andre mener de bør være det er det bare å si ifra.
Hva er seater?
Og må man være tidlig ute for å få plass på sitterekka?
Som sagt så kommer jeg nok ikke før TG09.
Sitat av ProZhen
Jeg tror jeg må komme meg til TG i år også, for å tilbe Nichotin. Vi må finne på noe awsum til årets TG.
Vis hele sitatet...

Takk, men jeg kan dessverre ikke komme på TG07...

Nå har heldigvis voldern tatt initiativ som seater, men skulle han dø eller på mystisk vis forsvinne skal det vel gå at jeg seater folk denne gang og.
nichotin var jo seater i fjor? Han gjorde et bra arbeid ^^
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Glennj
nichotin var jo seater i fjor? Han gjorde et bra arbeid ^^
Vis hele sitatet...
Les over. Nicho skal ikkje, og voldern greier sikkert å gjere heilt utmerka arbeid med å seate folk.
Sitat av vidarlo
Les over. Nicho skal ikkje, og voldern greier sikkert å gjere heilt utmerka arbeid med å seate folk.
Vis hele sitatet...
Les over igjen, hvis Voldern blir dævv el sjuk så kunne nicho ta over.... Har ikke sagt at Voldern ikke kan gjøre no godt arbeid? ..
Glennj: Var du på TG i fjor med nff?
Jau, det var jo kombinert rekke med Mac1 folka, så ja, jeg var der med nff Og skal det i år også!
Sist endret av Glennj; 3. desember 2006 kl. 23:05.
voldern: Count me in, er bare 1500 i køen foran meg jeg må kjempe meg gjennom Og siden jeg var for sen med kebab-bribe for Nicho i fjor, er det mulig for å få en litt mer sentrert plassering i år, det trakk noe fælt helt ute på hjørnet, og var ice cold
Har bare et spørsmål. Hvordan ser veteranene her på at ikke fullt så aktive og nykommere sett i forhold til dere, sitter seg på nFF rekken? Er det greit for dere? Hvordan blir man behandlet?

På andre LAN jeg har deltatt på virker det som det er lett å fall utenfor i slike sammenhenger, at man bare blir.. hva skal jeg si.. en rævadilter? :P

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor vidt jeg hadde likt at medlemmer som ikke bidrar noe særlig til felleskapet hadde blitt med og nytt godene av medlemskapet, godt mulig dere ser annerledes på saken...?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Da var billetten til TG kjøpt
Hvor ca. kommer rekka til å sitte?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av nikita
Har bare et spørsmål. Hvordan ser veteranene her på at ikke fullt så aktive og nykommere sett i forhold til dere, sitter seg på nFF rekken? Er det greit for dere? Hvordan blir man behandlet?

På andre LAN jeg har deltatt på virker det som det er lett å fall utenfor i slike sammenhenger, at man bare blir.. hva skal jeg si.. en rævadilter? :P

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor vidt jeg hadde likt at medlemmer som ikke bidrar noe særlig til felleskapet hadde blitt med og nytt godene av medlemskapet, godt mulig dere ser annerledes på saken...?
Vis hele sitatet...
Tja det er jo selvsagt en problemstilling, ingen liker søppelnerder, men man trenger jo ikke være en søppelnerd selv om man ikke har mange poster. Så for min del har antall poster på forumet veldig lite å si. Om man er kjent via #nff@efnet har mye mer å si.

Jeg vil forøvrig ikke være i landet under arrangementet. En uke i Hurghada (egypt) for å avklimatisere meg før 2uker "liveaboard" dykketur sør i Rødehavet setter en effektiv stopper for alle TG planer. Ha det morro her nord i isøde

Insha Allah!
Sist endret av sptz; 3. desember 2006 kl. 23:36.
Regner med min bror skal kjøre.
Visst ikke hadde det vær ufattlig morsomt visst det var noen rundt Bergen som har bil og plass til en ekstra fyr? =) (Jeg sover sikkert hele veien så blir ikke mye pes med pratinga mi)
Men, det blir første TG på meg og håper på å bli tatt imot med åpne armer av dere nff veteraner!
Gleder meg allerede!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av nikita
Har bare et spørsmål. Hvordan ser veteranene her på at ikke fullt så aktive og nykommere sett i forhold til dere, sitter seg på nFF rekken? Er det greit for dere? Hvordan blir man behandlet?

På andre LAN jeg har deltatt på virker det som det er lett å fall utenfor i slike sammenhenger, at man bare blir.. hva skal jeg si.. en rævadilter? :P

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor vidt jeg hadde likt at medlemmer som ikke bidrar noe særlig til felleskapet hadde blitt med og nytt godene av medlemskapet, godt mulig dere ser annerledes på saken...?
Vis hele sitatet...
Tjah, av erfaring har da dette gått temmelig bra
De fleste av de som sitter på nFF-rekka på TG er der for å ha det moro og omgås med folk man kjenner fra nett.
Finnes nok folk som kan svare på dette bedre enn meg. (epinosa, voldern, dcfitjar, osv?)
Sitat av nikita
Har bare et spørsmål. Hvordan ser veteranene her på at ikke fullt så aktive og nykommere sett i forhold til dere, sitter seg på nFF rekken? Er det greit for dere? Hvordan blir man behandlet?

På andre LAN jeg har deltatt på virker det som det er lett å fall utenfor i slike sammenhenger, at man bare blir.. hva skal jeg si.. en rævadilter? :P

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor vidt jeg hadde likt at medlemmer som ikke bidrar noe særlig til felleskapet hadde blitt med og nytt godene av medlemskapet, godt mulig dere ser annerledes på saken...?
Vis hele sitatet...
Sist gang var min første gang på TG, jeg kan ikke si noe annet en at alle folkene på rekka var knall mennesker. Tar man litt iniativ til å starte samtaler selv å bli med på det som foregår osv, tror jeg man kommer til å bli kjent med masse nye mennesker og ha en knall tid under datapartyet.
Opprinnelig skrevet av nikita
Har bare et spørsmål. Hvordan ser veteranene her på at ikke fullt så aktive og nykommere sett i forhold til dere, sitter seg på nFF rekken? Er det greit for dere? Hvordan blir man behandlet?

På andre LAN jeg har deltatt på virker det som det er lett å fall utenfor i slike sammenhenger, at man bare blir.. hva skal jeg si.. en rævadilter? :P

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor vidt jeg hadde likt at medlemmer som ikke bidrar noe særlig til felleskapet hadde blitt med og nytt godene av medlemskapet, godt mulig dere ser annerledes på saken...?
Vis hele sitatet...
Noen er mer sosial en andre. Det skal respekteres. Ikke sanksjoneres.
er enig i det voldern sier. Nå hang ikke jeg så veldig mye med nFF-gjengen, selv om jeg satt på rekken og det var min første gang. Men jeg var med å jobbe i rasterbation-gruppen, og da møtte jeg bare hyggelige folk, enn hvor trøtt og lei Nicho og bakkus var Så anbefaler det på det sterkeste, om du snakker med folk eller spør om noen, er det ingen som "unnskyld, har du under 500 poster?" som svar - alle er der for å ha det gøy.
Jeg bare lurte, hvor kan man se en oversikt over hvor mange billetter det er igjen?
http://techserver.gathering.org/tickets





blir rundt 7 stk fra vennegjengen som drar
Sitat av nikita
Har bare et spørsmål. Hvordan ser veteranene her på at ikke fullt så aktive og nykommere sett i forhold til dere, sitter seg på nFF rekken? Er det greit for dere? Hvordan blir man behandlet?

På andre LAN jeg har deltatt på virker det som det er lett å fall utenfor i slike sammenhenger, at man bare blir.. hva skal jeg si.. en rævadilter? :P

For å være helt ærlig vet jeg ikke hvor vidt jeg hadde likt at medlemmer som ikke bidrar noe særlig til felleskapet hadde blitt med og nytt godene av medlemskapet, godt mulig dere ser annerledes på saken...?
Vis hele sitatet...
Det spørs selvfølgelig på hvordan du selv er, men jeg ble ihvertfall positivt overrasket over de fleste. Jeg skal ikke si hva jeg forventet meg, men jeg kan trygt si at folka jeg traff overgikk mine forventninger. Første dagen jeg var der og traff Nichotin og Bakkus, håndhilste de og presenterte seg og allting. Om dette var fordi at jeg er jente eller ei vet jeg ikke, men det var ihvertfall koslig å bli møtt slik. Allerede dagen eller to dager etter (tror jeg det var), dro jo jeg, volddern, vidder, jrp, bakkiz og andre "veteraner" og spiste middag,, De fleste nFF'erne dro jo ut og kjøpte kebab sammen også, som gjorde at man ble enda bedre kjent med dem.. Så iallefall fra min vinkel tar de varmt imot folk, og er ikke sånn "omg lol du har under 100 poster, stikk av"


Nichotin og bakkus, hører jeg rykter om at dere ikke kommer for å beskytte meg med taperkniv på TG07?! jrp har bestemt seg for å blitzeie meg, og NB-folk har planlagt en forverret gaffing enn i fjor.. Dette skuffer meg
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Epinosa
Første dagen jeg var der og traff Nichotin og Bakkus, håndhilste de og presenterte seg og allting.
Vis hele sitatet...
Pleier alltid å gjøre sånn, jeg.. Har noe med oppdragelse å gjøre
Sitat av Epinosa
Om dette var fordi at jeg er jente eller ei vet jeg ikke, men det var ihvertfall koslig å bli møtt slik.
Vis hele sitatet...
Å være søt jente hjelper jo, men er ikke et krav
Sitat av Epinosa
Nichotin og bakkus, hører jeg rykter om at dere ikke kommer for å beskytte meg med taperkniv på TG07?!
Vis hele sitatet...
Nicho skal svikte oss alle og dra til et sted det skulle være varmt eller noe slikt. (galskap)
Jeg dukker opp som vanlig
Sitat av bakkus
Nicho skal svikte oss alle og dra til et sted det skulle være varmt eller noe slikt. (galskap)
Jeg dukker opp som vanlig
Vis hele sitatet...
Ah, herlig! Vel, da håper jeg voldern seater meg ikke så langt unna deg, for sist måtte jeg gå en halv rekke bortover for å komme bort til deg og afen.. og det ble slitsomt i lengden!
Henviser til denne for videre TG-diskusjon