Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 908
link har noen av dere prøvd det, og i så fall funker det bra? finnes det andre alternativer?
Søk.. Det fins uttalige tråder om det her allerede..
Den fungerte perfekt
TSN
TSN's Avatar
Trådstarter
Sitat av lefsaker
Den fungerte perfekt
Vis hele sitatet...
må den oppdateres ofte, og må man laste ned en ny verson via en torrent side eller oppdateres det automatisk?
I følge linken må du nok oppdatere ved å laste ned nyeste versjon selv...
Hvor ofte den må oppdateres kommer vel ann på Microsoft
Ikke at jeg er en design slave, eller jo , jeg er en slik slave. Hadde ikke lastet ned noe fra denne siden, også fordi at de kaller programmet *fucker. Må vel finnes noe mer seriøst der ute.
Sitat av k-f-j
Ikke at jeg er en design slave, eller jo , jeg er en slik slave. Hadde ikke lastet ned noe fra denne siden, også fordi at de kaller programmet *fucker. Må vel finnes noe mer seriøst der ute.
Vis hele sitatet...
Det kommer mye rart ut av ditt tastatur, men dèt tok kaka. Siden er plain hvit med en google-adsense rubrikk. Navnet har jo ikke en dritt med design å gjøre. Men du tror jo på alt - til og med jesus - så du får leve i din lille verden.
Den funker så lenge du ikke godtar WGA i Windows Updates.
Hmmmm. Hvor mange av de programmene du kjører har folk som kan lage skikkelige sider? Jeg kunne laget en slik side i 1991, men ville jeg lastet ned ett program fra en slik side? Nei, fordi vi er i 2006 og de som lager skikkelige programmer har lite problemer med å skaffe folk til å lage skikkelige hjemmesider for seg. Og plainwhite er det mange sider som har, inkludert google, men det er en hvis kvalitet over det hele. Hvis du ikke skjønner spøken i signaturen min er det lite jeg kan hjelpe deg med
Du er jo en premieidiot av rang. Du er klar over at kisen der ikke har noen ting med scenen å gjøre? Du vet kanskje ikke hva scenen er eller hva de gjør. Men det er ETH0 som står bak de to modifiserte filene som han referer til. Alt den gjør er å vise hvor du får tak i det og hvordan du legger det inn.

"Programmet" er et batch-script som ikke gjør noe spesielt annet enn å flytte på noen filer og overskrive dem.

Jeg legger sterk tvil i at du visste hva en PC var i 1991.
Sitat av k-f-j
Hmmmm. Hvor mange av de programmene du kjører har folk som kan lage skikkelige sider? Jeg kunne laget en slik side i 1991, men ville jeg lastet ned ett program fra en slik side? Nei, fordi vi er i 2006 og de som lager skikkelige programmer har lite problemer med å skaffe folk til å lage skikkelige hjemmesider for seg. Og plainwhite er det mange sider som har, inkludert google, men det er en hvis kvalitet over det hele. Hvis du ikke skjønner spøken i signaturen min er det lite jeg kan hjelpe deg med
Vis hele sitatet...
Herregud. Altså det er ikke de som har utviklet programmet, de har kun skrevet en guide om hvordan man legger det inn (les på siden!). Jeg vil mye heller lese en tekst på en minimalistisk side når den kun skal inneholde en liten guide, enn på en side med layout. Å ikke stole på et program pga. siden der det presanteres er minimalistisk er bare latterligt. Å lage et hardbarka design til en liten guide er rein idioti.

Edit: Og alt det Deezire sa.
Sist endret av voldern; 3. november 2006 kl. 22:18.
Sitat av Deezire
Du er jo en premieidiot av rang.
Vis hele sitatet...
Åja? Vil du sloss om det? (Hvilke svar forventet du egentlig?)
Sitat av Deezire
Du er klar over at kisen der ikke har noen ting med scenen å gjøre? Du vet kanskje ikke hva scenen er eller hva de gjør. Men det er ETH0 som står bak de to modifiserte filene som han referer til. Alt den gjør er å vise hvor du får tak i det og hvordan du legger det inn.
Vis hele sitatet...
Så? Jeg har ikke sett en scene siden barneskolen.
Sitat av Deezire
"Programmet" er et batch-script som ikke gjør noe spesielt annet enn å flytte på noen filer og overskrive dem.
Jeg legger sterk tvil i at du visste hva en PC var i 1991.
Vis hele sitatet...
Åååååh en batch fil. Hvordan bootet du i 1991? Hvordan fikk du dine spill til å dra maks nytte av maskinen? Tenker jeg spilte "avanserte" dataspill dagen du ble født....


Og hva faen er en premieidiot av rang for noe? En idiot som har vunnet mange premier og derfor kommet inn blandt de ti beste idiotene? Eller finnes ett rangeringsystem jeg ikke vet om? Welcome major idiot. Og ka faen er det du vil? You are a pussy"!!!!!! Bevis at jeg tar feil.

Edit: Beklager, leste sidene feil. Ble dratt litt med bare.
Sist endret av k-f-j; 3. november 2006 kl. 22:28.
Jeg trenger jo ikke å bevise noe du så åpenbart klarer å bevise selv.
k-f-j, skjerp deg. Du ber jo om å bli flamet til helvete når du påstår at ting ikke kan være seriøst om det ikke er pakket inn i et pent design.

Autoexec.bat ble ikke brukt til å boote med, men var et startupscript. Så var nok ikke mange som brukte batch-filer til å boote med i '91.
Sitat av Goophy
k-f-j, skjerp deg. Du ber jo om å bli flamet til helvete når du påstår at ting ikke kan være seriøst om det ikke er pakket inn i et pent design.

Autoexec.bat ble ikke brukt til å boote med, men var et startupscript. Så var nok ikke mange som brukte batch-filer til å boote med i '91.
Vis hele sitatet...
Hahaha....Så flame meg til helvete om dere ønsker, ser det ut til å bry meg? Jeg spurte tidligere om programmer som brukes, ikke har ett snev av god design på de sidene de legges ut på? Hvilke av de programene du bruker er ikke rik nok til å leie inn gode webdesignere? Og svar meg på det før du løper til neste spørsmål og ber meg flames til helvete...

Autoexec.bat ble ikke brukt til å boote med, men var et startupscript...... og for oss som gamet på den tiden (sa jeg 1991?). Hva faen er forskjell på ett startupscrip og Autoexec.bat, jeg mener, hva er forkjellen under en boot? For oss som spillte spill jeg mener? Og ja, jeg vil gjerne se en kopi av "start up scriptet". Script meg i ...l....
k-f-j: Har du ikke hørt uttrykket; "Det enkle er ofte det beste" - Dessuten er det helt latterlig å komme å påstå att ett "program" må ha en designside. Det er ett stort flertall av programvare for f.eks Linux som er fri for animerte gif's og smileys av den enkle grunn for å forenkle og gjøre siden mer brukervennlig.

Nå er det trossalt produktet som den respektive produsent/utvikler tilbyr som man er interessert i, man går nå ikke etter designet på siden!