Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 442
Har hatt et skjermkort en god stund nå som har funket utmerket, helt til for noen dager siden hvor merkelige ting begynte å skje med pcen min. Den "Windows loadinga" som kommer når du skrur på pcen tok EVIGHETER! Og det virket som at alt egentlig gikk mye tregere. Jeg restartet og når jeg endelig kom meg inn i Windows igjen, fikk jeg opp en sånn liten gul boble sak som sa et eller annet om "SII" eller no. Kan ikke huske eksakt.

Uansett! Så gravde jeg opp et gammelt skjermkort(gForce Titan 4800se) og stappa det i(har forøvrig hatt problemer med dette kortet før(bluescreens) men trodde når det skjedde at det var en harddisk, så byttet ikke skjermkort før senere).
Nå funket alt som det skulle og jeg var lykkelig! Startet WoW, Spilte en god stund, og fikk bluescreen! HOORAAH! Dette skjer hele tiden nå. Men kunn når jeg spiller.

Så, mitt spørsmål! Noen som har no peil på hvorfor det skjer ? Noe jeg selv kan gjøre(bortsett fra å kjøpe et nytt skjermkort) for å _fikse_ det ?

Har "Event Viewer" loggen fra det. Og poster den gjerne om det kan avgi noen litt mer konkrete svar.

På forhånd takk <3
Et 4800 er jo ikke akkurat verdens sterkeste skjermkort. Spesielt ikke når det kommer til WoW. Kanskje det rett og slett blir overopphetet. Har du prøvd med å skru ned alle video innstillinger i wow?
t0g
t0g's Avatar
Trådstarter
Sitat av hedning*
Et 4800 er jo ikke akkurat verdens sterkeste skjermkort. Spesielt ikke når det kommer til WoW. Kanskje det rett og slett blir overopphetet. Har du prøvd med å skru ned alle video innstillinger i wow?
Vis hele sitatet...
Har ikke skrudd ned alt. Men har skrudd ned det meste. Skal prøve å skru ned absolutt alt nå. Om jeg får logget inn :P ><