Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1538
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg trenger en usb emultor til å kjøre en RC - Simulator (fly og helikopter).
Jeg har en Hitec Optic 6(ch) Radio med usb tilgang som jeg bruker til AeroFly Professional Deluxe.
Aerofly kostet meg 2000 spenn og av en eller annen grunn så fungerer det ikke på min maskin.. Kommer bare opp feil feil feil.. send feil ..
Er møkk lei, så jeg fant en torrent . Reflex XTR som er konkurenten til Aerofly.
Jeg var å sjekka prisen for Reflex XTR i går, da skulle de ha 1800 for den i en Kyosho butikk.. Svindel..
Det er veldig gode programmer, med god grafikk og god stikke trening.
Men alikevel har jeg ikke råd til å kjøpe meg enda en simulator som kanskje ikke vil virke heller..

Problemet med Reflex er at du kjøper Reflex ut i fra hvilken radio du har på for hånd.. Altså har du en Futuba så får du kabel til futuba. Har du en Hitec Laser 4 får du en kabel til Hitec laser 4. Jeg har altså Hitec Optic 6.
Inne på den Kyosho butikken så jeg at det var en liten sak som sto i usb'en. En slags boks som gikk fra usb til en "telefon-ledning".Altså til en plugg som man putter i telefonen.
Jeg har kjøpt meg en slik kabel, men mangler fremdeles den usb transformatoren..
Lastet den ned fra The Pirat Bay. Følgende info finner du -HER-.
Det står at det er mulig å "cracke" det på http://www.usb-emu.com/ -- men jeg får bare opp noe annet shit, og den åpner en ny side..

Er ganske hjelpesløs her.. Har ikke clue på hva jeg skal gjøre videre. Har søkt litt frem og tilbake.. Kom frem til en download, men den var seff ugyldig..

Anyone?
Sist endret av spQ; 20. juni 2006 kl. 21:28.