Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 909
Kan noen anbefale meg en god mus, eller mus/tastatur pakke?

Liker selv best min gode gamle Intelli Explorer 3.0, men den er nå ødelagt. Har tittet litt på Microsoft Optical Desktop Fingerprint Reader, tastatur/mus, USB, som ser ganske grei ut. Men er litt skeptisk til batteritiden på trådløst utstyr.
Om du ikke skal bestille pakke, vil jeg annbefale: mus - Logitech mx518, tastatur - Logitech Ultra X flat.
Sist endret av eppes; 20. desember 2005 kl. 14:08.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Trådstarter
Pent tastatur, men virket som det var litt få media knapper på det?
Intellimouse 4.0 er å anbefale!

Trådløst tastatur og mus er etter min mening rimelig bortkastet brukt på stasjonære maskiner. Blir bare masse styr med batterier osv. Trådløs mus kan jeg se poenget med, men om tastaturet er trådløst eller ikke merker man uansett ikke en smule til.
Sist endret av Octavarium; 20. desember 2005 kl. 14:42.
Apple tastatur er best <3 Apple OS suger.
Sitat av Zpeef
Pent tastatur, men virket som det var litt få media knapper på det?
Vis hele sitatet...
Tja, det er : Media, Play/pause, Mute, favoritter, epost, www på det, om jeg ikke misforstod deg da. Eneste jeg kan komme på er at det burde være en knapp som justerer volum opp og ned.
Sist endret av eppes; 20. desember 2005 kl. 15:22.
Jeg backer up eppes.

Logitech Ultra X flat er totalt digg å skrive på once you get used to it.

Mediataster bruker en aldri uansett
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Trådstarter
Sitat av klovnen_
Mediataster bruker en aldri uansett
Vis hele sitatet...
Jeg bruker volum knappene veldig ofte, og i følge eppes så er det ikke volum opp/ned på det tastaturet
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Det er en mute knapp jo.
Zpeef:
http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227
Logitech Ultra X Flat tastaturet har knappene:
"Media; Play/Pause; Mute; Favoritter; E-post; WWW", og jeg bruker + og - på Numpad som volumkontroll. For øvrig har jeg byttet ut mediaknappene der med Winamp-kontroller fram og tilbake etc. Jeg anbefaler MX 518, G5 eller G7 (trådløs mus av ypperste kvalitet) om du er ganske all-around bruker. Er du en som spiller mye, burde en satse på G5 eller Razer Copperhead. Men alt til sin pris. Personlig elsker jeg Logitech Ultra X Flat.