Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1253
Når jeg har flere gram lukter det så innmari å foreldrene mine spør spørsmål… har det opp i zip lock påse, men lukten slipper fri uansett har noen «stoners» tips å triks?
norgesglass eller annen boks hjelper på

evt pose i pose i pose, så mange ganger du gidder. dong funker vell sikkert å, muligens bedre
Sist endret av DAE; 1 uke siden kl. 19:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er sikkert ikke bare hasjen som lukter. Det lukter sikkert av deg å klærne dine også
OhKyo's Avatar
Trådstarter
75 8
Sitat av Opponent Vis innlegg
Det er sikkert ikke bare hasjen som lukter. Det lukter sikkert av deg å klærne dine også
Vis hele sitatet...
Kanskje det, men dusjer etter og vært bort i og hatt på meg. Prøvde meg på sånn tuppevare matboks håper det holder lukten vekke
Fra en i din posisjon. Det funker sjeldent å skjule i lengden
Ekspert på påstander
Hvis du skal blande tobakk med hasj, bruk rulletobakk istedenfor sigaretter. Det er kanskje intens lukt når det er fyrt, men lukta forsvinner mye fortere iforhold til sigaretter som inneholder div stoffer som gjør at det lukter lenger.
Pakk det inn i gladpack og ha det i et lite norgesglass med gummipakning og klipslås.
Eliminerer all lukt.
Kjøp en extra tyggisboks.
Som sagt: Norgesglass eliminerer luktproblem. Men de tar langt større plass enn klipsposer, og en liten hasjklump «drukner» jo i det store glasset. Og visse typer «norgesglass» er faktisk ikke tette i det hele tatt, der lukten siver ut som bare det.

Men glass er tingen. Selv skaffet jeg meg noen små, flotte glass fra tyske ROOR en gang i tiden. Perfekte for hasj, eller 3–5 gram marihuana (eller litt sopp). Helt tette og ingen lukt – tysk kvalitet. Disse er dog litt mer stress å skaffe:

https://roor.de/en/product/glasdoseh...-beispielhaft/

(For øvrig skjønner jeg foreldrene dine, men skal ikke moralisere.)
Sist endret av KreaDep; 1 uke siden kl. 22:28.
Skyll et tomatpureeglass, funker fjell og ikke så stort.

Mvh
Jeg bruker sånne som Fraktalist linker til, er veldig fornøyd.
wææ krypdyra tar meg
PrimaRolige's Avatar
7 2
bruningen burde jo ikkje lukta noge fælt viss atte an e skikkele innpakkte, ellår? då e det nok klernå du burde vaska. elles, bare pakk den inn i tynn plastpose og surr an jækla godt (bare ver kreative) slik at ingen luft kan komma inn eller ut. så tar du en nye pose og gjør det igjen, då burde det ver gudd asså.
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Når jeg har flere gram lukter det så innmari å foreldrene mine spør spørsmål… har det opp i zip lock påse, men lukten slipper fri uansett har noen «stoners» tips å triks?
Vis hele sitatet...
Pleier bare og gunne på med parfyme. Og opne vinduet. Funker rått. Pleier ikke og kjøpe mer en 3g da så sikkert vanskeligere når det er flere.
Har du en bod eller garasje du kan gjemme det i? Dama krever at jeg har det i boden hvis der er grønt, men jeg kan ha det i mancaven min hvis det er brunt.

Jeg har det i en liten matboks, som er igjen i en litt større matboks. 2 lag med sikring. Tar bort kanskje 98% av lukta.
Sist endret av IneartheDx; 1 uke siden kl. 09:26.