Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1053
Kjøpte en pose her om dagen, luktet den vanlige "sure" amflukta. I dag kjøpte jeg en liten bagger, og den lukter nærmest ingenting.

Er dette noe dritt? Så i en gammel tråd at det kan være "veldig rent", noe jeg tviler på da det er fra Storgata, lol.
Hvis du var der tidlig på morgenen så kan det være godsaker, det er da de mest hardbarka kommer for å handle.
De skal ha hero, benzo og speed.

Jeg har gått ens æren ned til brugata klokka 4 på morgenen for å stå i den køen.
Mer enn en gang og gått derifra med de rareste ting.
Brett med rohypnol og crystal meth amfetamin er de drøyeste kjøpene jeg har gjort der.
Måtte nesten sloss med de lokale heltene for å få kjøpe de rohypnolene

Resten av døgnet er det det egentlig bare tabletter som er "safe" å kjøpe.

Men god speed lukter veldig lite, helst ingenting.
Våt amfetaminen som lukter blomster er også et godt tegn, da kan tørkes til den er nesten luktfri.
Men alle andre kjemiske dufter er tegn på buff, men nå er jo Norsk gate amfetamin kjent for å være 70-80% buff.
Så ja, det er stor sansynelighet for at det er "noe dritt".
Sist endret av Lyd-Same; 30. desember 2023 kl. 17:11.
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Hvis du var der tidlig på morgenen så kan det være godsaker, det er da de mest hardbarka kommer for å handle.
De skal ha hero, benzo og speed.

Jeg har gått ens æren ned til brugata klokka 4 på morgenen for å stå i den køen.
Mer enn en gang og gått derifra med de rareste ting, brett med rohypnol og crystal meth amfetamin er de drøyeste kjøpene jeg har gjort der.
Måtte nesten sloss med de lokale heltene for å få kjøpe de rohypnolene

Resten av døgnet er det det egentlig bare tabletter som er "safe" å kjøpe.

Men god speed lukter veldig lite, helst ingenting.
Våt amfetaminen som lukter blomster er også et godt tegn, da kan tørkes til den er nesten luktfri.
Men alle andre kjemiske dufter er tegn på buff, men nå er jo Norsk gate amfetamin kjent for å være 70-80% buff.
Så ja, det er stor sansynelighet for at det er "noe dritt".
Vis hele sitatet...
Takk for utfyllende svar du! Haha, ja de er tidlig ute den gjengen der. Kjenner til denne "kjemiske blomsterlukta" godt, men denne jeg fikk nå var nesten helt uten lukt. Men greia er at de 2 siste posene med "lukta" har funket ganske dårlig. Skyldes ikke toleranse, har vært noen måneder uten.

Var der ikke så tidlig som deg da, kjøpte kvart på 5 sånn circa. Tok en ganske mini-stripe for å sjekke - virker jo som det skjer litt her.

Når du snakker om "noe dritt", snakker vi farlighet da eller bare dårlige greier? Har litt angst av meg skjønner du
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Takk for utfyllende svar du! Haha, ja de er tidlig ute den gjengen der. Kjenner til denne "kjemiske blomsterlukta" godt, men denne jeg fikk nå var nesten helt uten lukt. Men greia er at de 2 siste posene med "lukta" har funket ganske dårlig. Skyldes ikke toleranse, har vært noen måneder uten.

Var der ikke så tidlig som deg da, kjøpte kvart på 5 sånn circa. Tok en ganske mini-stripe for å sjekke - virker jo som det skjer litt her.

Når du snakker om "noe dritt", snakker vi farlighet da eller bare dårlige greier? Har litt angst av meg skjønner du
Vis hele sitatet...
Noe dritt som i at det er buff.
Det er sannsynlig at det er amfetamin med buff.
Men det er litt vanskelig å si uten å ha sett på den selv.
Sitat av Lyd-Same Vis innlegg
Noe dritt som i at det er buff.
Det er sannsynlig at det er amfetamin med buff.
Men det er litt vanskelig å si uten å ha sett på den selv.
Vis hele sitatet...
Dette hjelper nok utrolig lite, men hvorfor ikke.. Tok noen stygge bilder i et mørkt rom med flash.

Den fremste med litt ute av posen er den som ikke lukter.


Grønn: null lukt, blå: normal lukt, mer klumpete men ikke veldig "bra?"


Tviler på noen kommer langt med dette, men jeg vil helst ikke få noen kjipe komplikasjoner, lol.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har flere av de små posene med 1g i hver, hvis jeg lar en ligge åpen i noen dager så blir den ganske luktfri.

De typene som lukter løsemidler kan gjerne miste lukten helt om det ligger åpent, noen ganger blir det dog værende en mild odør. Selv de typene som stinker ut hele stua når du åpner posen kan miste lukta over tid. Hvis det ikke er løsemidler som stinker så vil lukten være mer «permanent».

Ren amf skal være luktfritt, men av erfaring så lukter selv den beste amfetaminen med mindre den har vært gjennom en aceton-vask. Vanskelig å bestemme seg helt her, men jeg vil også si at det er ett godt tegn når varer som virkelig stinker løsemiddel blir helt luktfritt av å ligge en liten halvtime på en tallerken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har flere av de små posene med 1g i hver, hvis jeg lar en ligge åpen i noen dager så blir den ganske luktfri.

De typene som lukter løsemidler kan gjerne miste lukten helt om det ligger åpent, noen ganger blir det dog værende en mild odør. Selv de typene som stinker ut hele stua når du åpner posen kan miste lukta over tid. Hvis det ikke er løsemidler som stinker så vil lukten være mer «permanent».

Ren amf skal være luktfritt, men av erfaring så lukter selv den beste amfetaminen med mindre den har vært gjennom en aceton-vask. Vanskelig å bestemme seg helt her, men jeg vil også si at det er ett godt tegn når varer som virkelig stinker løsemiddel blir helt luktfritt av å ligge en liten halvtime på en tallerken.
Vis hele sitatet...
Aha, det gir mening. Har lagt merke til det selv hvis jeg har lagt noe skikkelig vått noe på tørk på en tallerken at mesteparten av lukta forsvinner. Koblet det ikke sammen da.
[QUOTE Er dette noe dritt? Så i en gammel tråd at det kan være "veldig rent", noe jeg tviler på da det er fra Storgata, lol.][/quote] Dummeste man gjør er å tro at alt solgt i Storgata eller på Hospitser er bøff. Det er mye bøff ute å går der, men ingen jobber hardere for stoffet sitt en mange av de folka der. De, spiser, puster og driter drugs. De har ører og øyne over alt. Får du et godt forhold til de rette der er du garantert greie varer så lenge de har tilgang. Og de har ofte tilgang overaskende lenge. Har de ikke sier de det rett ut. Mange ganger har det vært tomt både her og der eller «hele byen» for diverse. Der er det alltid en luring som kjenner noen eller sitter på et lite stash lager selv. Sier ikke at det er high end og stedet å henge, men ikke undervurder de gamle revene………..
Hvor mye dritt har det blitt godtatt på amf siden, når utbøffa varer med kjemikalier som får Oppenheimer til å reagere. DET vil vi ha, og når det kommer noe som ikke lukter som katta har pissa på å dratt inn gjennom kloakken vil vi ikke ha det :P

Snakket med mange gamle travere som har hørt at den amfen som er bøffa ut gir ekstra kick og svir litt ekstra i nesa som at sistnevnte er kjennebetegnelsen på bra varer

Dette er gjerne folk godt ut i 50 åra
Er jo riktig at det er dritten som kikker. Rein vare «kikker» ikke. Mange skryter av bøff, «fy faen den kikka helt sjukt….. Kjente det gassa i alle porene i kroppen og plomba i tanna mi spratt ut». Da har du kjøpt dritt kamuflert som bra varer. Noen har visst hva de driver med. Reine varer er sømløse. Har ingenting med alder eller geografi å gjøre……
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Er jo riktig at det er dritten som kikker. Rein vare «kikker» ikke. Mange skryter av bøff, «fy faen den kikka helt sjukt….. Kjente det gassa i alle porene i kroppen og plomba i tanna mi spratt ut». Da har du kjøpt dritt kamuflert som bra varer. Noen har visst hva de driver med. Reine varer er sømløse. Har ingenting med alder eller geografi å gjøre……
Vis hele sitatet...
Mente ikke referansen som i demografi etc, men hvor lang tid dette har vært en praksis som har blitt til det motsatte
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Er jo riktig at det er dritten som kikker. Rein vare «kikker» ikke. Mange skryter av bøff, «fy faen den kikka helt sjukt….. Kjente det gassa i alle porene i kroppen og plomba i tanna mi spratt ut». Da har du kjøpt dritt kamuflert som bra varer. Noen har visst hva de driver med. Reine varer er sømløse. Har ingenting med alder eller geografi å gjøre……
Vis hele sitatet...
Gode varer kicker også. Bare se hva som skjer når du gir 70% til noen som bruker 0.25g som referansepunkt for å sjekke kvaliteten. Det blir fort for mye
Føler mange som liker kick er av typen som kunne sniffet gass.. så lenge følelsen er intens så er det digg liksom, kjenne at kroppen kjemper mot giften.
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
[QUOTE Er dette noe dritt? Så i en gammel tråd at det kan være "veldig rent", noe jeg tviler på da det er fra Storgata, lol.]
Vis hele sitatet...
Dummeste man gjør er å tro at alt solgt i Storgata eller på Hospitser er bøff. Det er mye bøff ute å går der, men ingen jobber hardere for stoffet sitt en mange av de folka der. De, spiser, puster og driter drugs. De har ører og øyne over alt. Får du et godt forhold til de rette der er du garantert greie varer så lenge de har tilgang. Og de har ofte tilgang overaskende lenge. Har de ikke sier de det rett ut. Mange ganger har det vært tomt både her og der eller «hele byen» for diverse. Der er det alltid en luring som kjenner noen eller sitter på et lite stash lager selv. Sier ikke at det er high end og stedet å henge, men ikke undervurder de gamle revene[/quote]



Ble noe tull med formateringen. Dette er det jeg prøvde å svare før det ble et rotete innlegg:
Ja, dumt sagt av meg. Bor rett ved så handler mye derfra jeg og har hatt veldig få problemer. Tilgi meg min venn
Sist endret av OblivionAccess; 31. desember 2023 kl. 02:53.