Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 785
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å hippie flippe, hvilken dosering burde jeg ta? Har 400mg mdma og 1g flein.
Jeg hadde kjørt 100mg mdma og 1g flein. Mdma først og når du kjenner det begynner å kicke så spiser du soppen. Da får du fin flyt inn i soppeland.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg hadde kjørt 100mg mdma og 1g flein. Mdma først og når du kjenner det begynner å kicke så spiser du soppen. Da får du fin flyt inn i soppeland.
Vis hele sitatet...
Høres nais ut. Er du erfaren? Hvis du er, hva tenker du om å ta mer mdma når virkningene begynner å gå bort? Sånn 4/5 timer inn i fleinrusen ellerno
Ved å redosere øker sjansen for nedtur så jeg prøver å unngå det. Selv om det er sykt vanskelig når man er i sving. Maks en gang hvertfall. Blir liksom litt skuffende uansett. Jeg tar heller en joint når ting begynner å dabbe av så får man litt fart på sakene uten noe økt nedtur. Noen friker litt ut med en joint når man tripper så vær forsiktig om du ikke er erfaren.
Jeg har hippie flippet noen ganger, vi pleide å begynne med flein da tror det meste som ble inntatt var en milkshake av 4,2g sopp, men du doserer etter sunn fornuft selvfølgelig.

1,5-2 timer etter flein droppet vi molly slik at man oppnår en peak samtidig. Kan si at eg brukte ikkje mye sunn fornuft på den tiden. Ganske vill opplevelse der man fort kan bli tom for ord.
Sopp og mdma varer nesten like lenge, så du bør ikke starte på mdmaen når soppen fader vekk.

Mdma 1 times tid etter soppen gir bra synergieffekt.

Weed er fantastisk tilskudd når hippieflippen begynner å dabbe av.

0,2g mdma er mer enn nok. 100 mg er safe, men kan bli noe svakt.

Ellers var candyflip (lsd+mdma) og kittieflip (mdma+ketamin) mine favoritt- flipper.
Sist endret av IneartheDx; 11. oktober 2023 kl. 09:46.