Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3250
Jeg vil da forklare hvor ofte og når jeg har tatt lsd i det siste.
Lørdag 11.juni var jeg med noen kompiser på byen. Kom hjem på natta, og fant ut at vi skulle ta oss en dråpe lsd. Ca (130 ug). Tok den, og tura ganske bra.

2 dager etterpå ( mandag 13.juni), fant jeg ut at jeg skulle finne ut litt om meg selv og prøve 3 dråper alene den dagen. Kjente mye mindre intensitet på både musikk og farger, uansett om jeg hadde tatt 3 dråper (ca 400 ug).
Hvorfor skjer dette ?

Og på fredag 17.juni hadde jeg og en kompis planlagt å prøve lsd på ordentlig. Vi hadde kjøpt inn en del led lys å noe høytalere osv..
Og vi bestemte oss for å ta 4 dråper hver ( ca 550 ug). Vi droppet, og begynte å kjenne litt av lsd rusen komme inn. Men etterhvert, så ble det ikke noe mere enn at fargene ble bare litt mer intensivt og musikken ble bare litt bedre, ikke noe halliser eller noe.. så bestemte oss for å droppe 3 dråper til, fordi jeg var ganske irritert på å ikke kjenne noe av det lsd egentlig har å tilby.. droppet de, men ble ikke noe mer intensivt da heller ...

Kan dette ha noe å gjøre med at jeg tok 130 på lørdagen før, å ca 400 ug på mandagen før ?
Hvorfor fikk jeg nesten ingen virkning av 7 dråper lsd ( ca 900 ug)?
Håper på gode svar.. )
Har ikke tatt LSD ofte, men det er vel bevist at hyppig bruk øker toleransen?

Hva med å røyke en spliff under trippen, istedenfor å droppe mer? Det gjorde vidunderverker for min del i hvert fall
Sist endret av Tænman; 21. juni 2016 kl. 17:18.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
LSD og andre psykedelika har ofte en rask toleranseoppbygging, her er en graf som viser LSD sin:


Denne er utarbeidet av rapporter fra brukere på bluelight, Kilde.
Sist endret av Dodecha; 21. juni 2016 kl. 17:24.
Toleransen for LSD øker noe enormt etter første dropp. Du må vente 2 uker før du kan ta mer LSD.

http://i47.tinypic.com/2qvcw79.jpg

Edit: Sniped by Dodecha
Sist endret av seroto9n; 21. juni 2016 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
8 0
Okok. Da skjønner jeg.
Takker for bra svar.

Men nå har jeg og han samme kompisen planlagt å ta det om 3 uker. Da tenker vi å ta den helt ut, å droppe 4 dråper (ca 550 ug) hver.
Hvordan blir denne virkningen denne gang ? (Etter 3 uker uten)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av turingz Vis innlegg
Okok. Da skjønner jeg.
Takker for bra svar.

Men nå har jeg og han samme kompisen planlagt å ta det om 3 uker. Da tenker vi å ta den helt ut, å droppe 4 dråper (ca 550 ug) hver.
Hvordan blir denne virkningen denne gang ? (Etter 3 uker uten)
Vis hele sitatet...
Etter 3 uker skulle toleransen være borte så dere vil få fullt utbytte av den dosen.
Om det er andre spørsmål du lurer på om LSD anbefaler vi at du tar en titt på Nicho's Den store LSD tråden, da det er mye nyttig info der.