Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2122
greit greit greit

har kanskje planer om å prøve oss frem med noe dmt en gang i nærmeste framtid og jeg har gjort rimelig med research og funnet ut det meste jeg trenger å vite.
MEN, alle steder jeg har lest om dmt står det at dette vil endre livet ditt i etterkant og at ting ikke vil være det samme igjen. De fleste sier selv at dette er en positiv endring og de har blitt vegiterianer, begynt med meditering..osv. Dette vil faen ikke jeg og lurer på om jeg trygt kan ta dmt uten å bli dyreaktivist eller hvafaen.

Jeg syntes at akkurat nå er livet mitt perfekt og jeg vil ikke at det skal endre. Har de beste vennene jeg kan be om, kjæreste som jeg kan stole på og ingen problemer med familien.

Så risikerer jeg å pye ut på samfunnet og flytte til skogen å lage et eget skogsamfunn. for selvom det kanskje er det jeg vil etter dmt, så vil jeg ikke det nå
Regner med at det er DMT i røykbar form det snakkes om?

Rick Strassman, som skrev boka DMT the spirit molecule bemerket at ingen av hans forsøkspersoner forandret livet i retning å begynne å meditere eller starte opp en åndelig praksis el.l som følge av DMT flasha. Han begynte å eksperimentere med psilocybin, fordi han følte dette gav større sjangse for transformasjon.

Så nei, med mindre du har annlegg for new age tendenser fra før av så er ikke DMT flash kjent for å være livsforandrende.

Du bør imidlertidig gå i deg selv for å finne ut hva som egentlig er motivasjonen for å røyke DMT. Det er en slim mulighet for at det KAN (mens det holder på, så vil det garantert gi deg mindblowing Aha opplevelser)gi deg visse aha opplevelser som kan påvirke deg også etter trippen. Hvis dette overhode ikke er ønskelig, så er igrunnen ikke psykedelika underholdningen du er ute etter.
Sist endret av Bearass; 2. mars 2016 kl. 00:46.
Hva er galt med å være vegetarianer eller drive med meditasjon?
Er det noe galt i og være mer bevist og mindre egoist?

Tenk mer på miljøet og mindre på deg selv du.
Jeg personlig tror ikke DMT kan endre synet ditt om du er så bestemt på ikke ville forbedre deg, men hadde vært supert om det faktisk gjorde det.
De som faktisk blir bedre mennesker etter en sånn opplevelse tror jeg innerst inne har lyst til og gjøre noe med seg selv.
Trådstarter
5 0
takk for svar!
ja, det er snakk om DMT i røykbar form det er snakk om.
har tatt lsd og flein flere ganger og var fornøyd med hvor annerledes jeg så på ting i etterkant, spesielt etter den første lsd-trippen. Men etter å ha gjort dette noen ganger så syntes jeg at jeg fortsatt ikke har oppnådd den syke trippen jeg er ute etter. jeg er også kun 18 år så tenker det kan være lurt å spare det i noen år, sånn jeg har full peiling hva det går i først

Alge, jeg sier ikke at det er noe galt med å være hverken vegetarianer eller drive med meditasjon. men det er noe jeg ikke vil. jeg er ung og egoet mitt kommer til å gå på en god del smeller i nærmeste framtid. og jeg syntes dette er noe vi bare skal la skje helt naturlig

jeg mener da at jeg ikke gjør noe galt i å trives i mitt eget liv og ikke vil at det skal endres. selv om jeg har lyst å oppleve nye ting å bli klokere på hva livets mørke bakgater har å tilby
Sist endret av Dodecha; 2. mars 2016 kl. 01:14.
Håper du får akkurat den smellen du trenger og blir dyreaktivist og blir vegetarianer (er ihvertfall det verden trenger)
men ta det helt med ro, vill du ikke så skjer det ikke...
Trådstarter
5 0
skjønner frustrasjonen din, men jeg har ikke planer om å ta dmt for å hjelpe verden å bli et bedre sted. ellers takk for svar. fikk svar på det jeg lurte på
Hei, prøvde dmt første gang for noen dager siden, ta det helt me ro for detta e morro!!, det er bare å starte lavt på sånn 20mg kanskjje også bygge deg oppover. Alt i et varer jo ca. 5min å toleransen forsvinner veldig fort så man kan røyke det flere ganger og ha det gøy, får lite mindfuck forresten og heelt fantastiske visuals. Du blir ikke noe særlig forandret med mindre du får en breakthrough
Trådstarter
5 0
takk for bra svar trooploop
fikk mer roen no og tenker vi kjører på til helgen. er de heftige visualsene jeg er ute etter
Lykke til! Skriv gjerne en rapport om du har lyst


Sitat av Trooploop Vis innlegg
Du blir ikke noe særlig forandret med mindre du får en breakthrough
Vis hele sitatet...
Trodde breakthrough var litt av poenget?
Sist endret av Alge; 2. mars 2016 kl. 01:52.
Sitat av Alge Vis innlegg
Lykke til! Skriv gjerne en rapport om du har lyst




Trodde breakthrough var litt av poenget?
Vis hele sitatet...
Ja men ikke for alle, en breakthrough opplevelse vil være veeldig intenst og den kan&vil forandre synspunktet ditt. Jeg har veldig lyst å snakke litt med katter/entiteter/whatsoever, men ikke alle som tåler slikt
Sist endret av Trooploop; 2. mars 2016 kl. 02:36.
Dersom jeg ikke tar helt feil så skriver Tøffetom at han har røykt DMT flere ganger, uten at det ser ut til å ha hatt en total livsendring som virkning, stemmer det Tøffetom? Regner med at han ikke har noe i mot å bli brukt som eksempel.
Jeg kunne tenkt meg å prøve selv, men metoden for inntak stopper meg tvert. Røyking av stoffet og vanskene ned å skaffe det hindrer meg. Dersom en kunne tatt det som en pille eller drikke det så hadde jeg nok forsøkt, kunne godt tenkt meg en endring i livsanskuelsen min.
Lykke til, fortell oss om din opplevelse med DMT.
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Dersom jeg ikke tar helt feil så skriver Tøffetom at han har røykt DMT flere ganger, uten at det ser ut til å ha hatt en total livsendring som virkning, stemmer det Tøffetom? Regner med at han ikke har noe i mot å bli brukt som eksempel.
Jeg kunne tenkt meg å prøve selv, men metoden for inntak stopper meg tvert. Røyking av stoffet og vanskene ned å skaffe det hindrer meg. Dersom en kunne tatt det som en pille eller drikke det så hadde jeg nok forsøkt, kunne godt tenkt meg en endring i livsanskuelsen min.
Lykke til, fortell oss om din opplevelse med DMT.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Har hørt ifra relativt sikre kilder at syrisk rue + ACB/MHB i feks kapsel = god tur :-)
ACB - acasia confusa rotbark
MHB - mimosa hostilis rotbark

Syrisk rue kan jo og brukes i ayahuasca og er ikke lov å importere men jeg har aldri fått det stoppa.

Bør være forsiktig med syrian rue da det er MAOI (noe som må til for å kunne ruse seg på DMT gjennom spising)
Ikke bland med antideppresiv feks
https://www.erowid.org/plants/syrian_rue/

Enjoy hyperspace

Tips til folk som får rotbarken sin stoppet og ikke tørr/vil nekte er å si du skulle bruke det til organisk fargestoff da det kan gi en nydelig og space lilla farge på tøy. Mange som bruker det til dette.
Kjøp helst ACRB da dette treet florer som bare juling i Hawaii og Taiwan. Nydelige MHRB derimot begynner det å bli mindre av etter at DMT produksjon på gutterommet til helt av for noen år siden. Overpriset er det og
Sist endret av RævSnerk; 2. mars 2016 kl. 10:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ronnyroman Vis innlegg
greit greit greit

har kanskje planer om å prøve oss frem med noe dmt en gang i nærmeste framtid og jeg har gjort rimelig med research og funnet ut det meste jeg trenger å vite.
MEN, alle steder jeg har lest om dmt står det at dette vil endre livet ditt i etterkant og at ting ikke vil være det samme igjen. De fleste sier selv at dette er en positiv endring og de har blitt vegiterianer, begynt med meditering..osv. Dette vil faen ikke jeg og lurer på om jeg trygt kan ta dmt uten å bli dyreaktivist eller hvafaen.

Jeg syntes at akkurat nå er livet mitt perfekt og jeg vil ikke at det skal endre. Har de beste vennene jeg kan be om, kjæreste som jeg kan stole på og ingen problemer med familien.

Så risikerer jeg å pye ut på samfunnet og flytte til skogen å lage et eget skogsamfunn. for selvom det kanskje er det jeg vil etter dmt, så vil jeg ikke det nå
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør du ikke.

Målene i livet og forandringene du eventuelt opplever for å nå dem under en DMT trip er forenelige med dine generelle verdier og ønsker.

Du vil gjerne få en betydelig fokusering mot mål du allerede har, setter problemer du har på dagsordenen etc; men du får ikke plutselig for deg at du skal knulle bikkja eller noe. Du er fortsatt deg selv, og det er dine mest tungtveiende ønsker om forandring eller forbedring som katalyseres ved DMT-trip.

Min erfaring ihvertfall. Ingen fakta.
DMT eller psykedeliske stoffer generellt kan endre synet ditt/meninger om ting betraktelig. Som nevnt over forblir du deg selv mer eller mindre men du kan få helt andre meninger om et emne enn du hadde før du tok trippen.

Blir kanskje litt på kanten å sammenligne med, men da man var barn, så hadde man jo mange tanker/holdninger til diverse ting som ble snudd helt på hodet idet man gikk inn i "de voksnes rekker" for eksempel at jenter gikk fra noe man skydde som pesten til å bli verdens mest interessante ting.

Eller musikk for eksempel, for mange år siden kunne jeg ikke fordra sjangeren psytrance til jeg engang under en tripp hørte en sang og virkelig følte jeg forstod musikken, har ikke hørt på annet siden.
Om du tror at du kan "forandres" inn til et skogs-troll på grunn av et kjemikalie, tror jeg helt ærlig at du ikke er klar for en DMT tripp.

Jeg var vegetarianer, yoga fanatiske og dyreaktivist lenge før jeg prøvde DMT.
Nå flere år senere er jeg reflektert og oppegående. Jeg er ikke vegetarianer. Jeg er meg. Et reflektert og oppegående menneske.

Finn deg selv på egenhånd før du begir deg ut på et slikt eventyr, da vil du ha en mye mer givende tripp.
Sitat av ronnyroman Vis innlegg
MEN, alle steder jeg har lest om dmt står det at dette vil endre livet ditt i etterkant og at ting ikke vil være det samme igjen. De fleste sier selv at dette er en positiv endring og de har blitt vegiterianer, begynt med meditering..osv. Dette vil faen ikke jeg og lurer på om jeg trygt kan ta dmt uten å bli dyreaktivist eller hvafaen.
Vis hele sitatet...
Dette er det morsomste jeg har lest på forumet på lenge. Ler høyt enda. Hahahah. Til det du spør om, så har jeg fulgt mange venner da de har begynt med psykadelika. De har bare lært seg å se verden mer i fugleperspektiv. Det er jo en god ting, også for deg selv.
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Hahahaha. Må si meg enig med Relevant, fikk en god latter her på jobben..
Trådstarter
5 0
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dette er det morsomste jeg har lest på forumet på lenge. Ler høyt enda. Hahahah. Til det du spør om, så har jeg fulgt mange venner da de har begynt med psykadelika. De har bare lært seg å se verden mer i fugleperspektiv. Det er jo en god ting, også for deg selv.
Vis hele sitatet...
bra noen så på dette på samme måte som meg det du skrev er akkurat det jeg er ute etter også. så dette var meget relevant