Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3298
Finnmarking
Hei

Jeg skal flytte til Trondheim pga studier og lurer på om noen har en ide om hvor jeg kan parkere bilen min? Jeg skal selge den og leter etter en plass hvor jeg kan parkere den til jeg får solgt den. Det fristet ikke og betale pr døgn i parkeringshus. Jeg skal bo hos noen venner midlertidig til jeg finner meg leilighet og de har ikke parkeringsplass der de bor.
Fins beboerparkering i Trondheim. Sjekk om du kan få det der du skal bo.

http://trondheimparkering.no/boligsoneparkering
Hvis Trondheim er like gale som Bergen når det kommer til offentlige etater så vil nok trådstarter ha solgt bilen lenge før en evt. boligsoneparkering er gått igjennom papirmølla..
På Ila er det en enveiskjørt gate med masse parkeringsplasser som er gratis. Kjør til Ila og spør noen hvor det er gratis å parkere, eventuelt bare kjør rundt, det er flere steder og om man gidder å lete litt.
Sist endret av Xasma; 11. august 2014 kl. 00:48.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
På Lilleby (Litt forbi Lade) bl.a. er det ingen regulering av parkeringsplassene (enda) og det er alltid mulig å finne en plass her. Ca 15 min gange fra sentrum.
Parker på Marienborg rett over sykehusbrua.
Der er det gratis parkering. Sto der selv i 3 dager pga overtid på jobben og det var ingen problem.
Ellers så finnes det et par plasser oppe på jakobsli og Byåsen der du kan parkere uforstyrret en liten stund i hvert fall.