Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1173
Hei!
Skal til London om ikke så lenge. Jeg reiser med 5 andre.
Kan noen gi tips til forskjellige attraksjoner man kan besøke?

Mulig vi drar innom Madame Tussauds, London Dungeon og London Eye.
Da ikke nødvendig å tipse om disse attsaksjonene.
Ta en tur i Camden Town.
Det feteste jeg gjorde i London, var en tur med rib på themesen. Kan anbefales på det høyeste!

http://www.thamesribexperience.com/
Skal selv på tur til London om noen uker. Er der et par turer i året og får alltid med meg det som er nytt av musicaler. Anbefaler deg / dere å bruke et par kveldstimer på en musical som passer dere! Oppsetningene av disse i London slår Broadway etter min erfaring!
Ellers er en guidet tur med båt minst like bra som en time i London Eye.. Dra gjerne helt ut til slusene sånn at du får med deg de også!
Det er båthavn noen få meter unna London Eye sånn at dette kan du jo gjøre før / etter en tur i hjulet.
Gled deg!
Sist endret av woff; 1. juli 2014 kl. 17:09.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg kan bruke timesvis på Sealife Aquarium, de har to gigantiske tanker over flere etasjer der en representerer stillehavet og den andre atlanteren samt masse annet.
Anbefaler sealife aquarium som dodecha. Det ligger rett ved London eye. London eye anbefaler jeg egentlig ikke, da det er milevis med kø, og ikke noe særlig overraskende utsikt. Camden town er greit nok, men etter brannen i 2008 er ikke alt like stilig som det en gang var. London dungeon er ganske kult, ihvertfall hvis du er Iron Maiden fan. Bildene av bandet på debutskiva er tatt nedi der, og hvis du har med deg sleeven kan du finne alle plassene i starten av touren.

Det arrangeres også dagsturer til Bath, Stonehenge og Windsor castle. Alle stedene har mye interessant historie. Anbefales.
Arnee's Avatar
Trådstarter
69 8
Takk for mange forslag, skal undersøke nærmere.
har vært i London en gang før, da besøkte jeg blandt annet Camden market og tok båt i kanalene og slusene oppover.
Noe annet?
Glemte forresten å nevne at vi som reiser er 47 , 46, 21, 16, 16 og 12 år.
EDIT: Lettere sagt en familie.
Sist endret av Arnee; 1. juli 2014 kl. 21:00.