Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2539
Er det noen som har erfaringer med 2-cb?
Trippa for første gang på det i går.
I dag er jeg veldig sliten i hodet og trøtt, kan jeg trippe igjen i kveld?
Blandet det med weed og alkohol i går og trippet helt sykt 3-4 timer, det føltes ut som en blanding av mdma og lsd.
Ja du kan trippe igjen, men du må du øke doseringene litt. Men du burde regne med at du er enda mer sliten i morgen
Sist endret av EyesWideShut; 7. juni 2014 kl. 19:34.
Du kan jo gjøre akkurat som du vil, men jeg vil sterkt fraråde å gjøre det så ofte. Jeg syns man burde ha minst 1 mnd mellom hver gang, selvom jeg ikke alltid har holdt det slik.
Om det ikke er noe du gjør hver helg så er det nok ikke noe problem. Men som sagt over så må du nok kansje øke dosen litt i dag om du skal.
Have fun i såfall
Veldig irrelevant, men du er ikke tilfeldigvis fra Nord Norge?
Trådstarter
6 2
Sitat av Hutch Vis innlegg
Veldig irrelevant, men du er ikke tilfeldigvis fra Nord Norge?
Vis hele sitatet...
Nei, bor på østlandet.
Det vil gå bra men det er anbefalt å vente en uke. Så evt vente en måned eller mer hvis du har tatt et par helger på rad, men dette går nok mest på at du ikke lar trippinga bli en for stor del av hverdagen.
Tok en rundt 50-60mg på en fredagskveld. Helsikkes artig kveld. Tenkte å få kjøre en runde til dagen etter ca samma dose 5-10mg mindere, tok det nasalt. Satt en halvtimes til times tid å kjennte på noe som skulle ta helt av! Angra nestn på at dosen som forsvannt opp i næsgrævet ble så "stor". BOOM ikke noe i det heletatt. Borttkasta gode kbemikalier

Så om jeg var deg ville jeg nok ha valgt å ventet ei uke eller 2. Helst enda lengere om du/dere gidder å om dere kjører på igjenn i dag ta noe større dose en dagen før. Alltid 1up^^,
Har noen erfaringer med 2-Cb, den villeste skjedde på fest hos en kompis hvor jeg først droppet en liten dose, etterfulgt av en heftig stripe i nesa en halvtime senere. Har ingen anelse om hvor mye det var, men kombinert med det lille alkoholet jeg hadde i kroppen ble det rett og slett for mye. Aldri hatt så ekstreme visuals, vært så kjøttsuppe i hodet og ikke minst sett så ødelagt ut i trynet. Det var som et pistolskudd ble satt rett gjennom nesa og opp i hodet, og mitt høyre øye fosset helt over pga nesesmerter.

Etter å ha satt ute i regnet uten sko for å samle meg i ca 15min endte jeg opp i en seng hvor jeg brukte resten av natta på forskjellige merkelige aktiviteter som å prate til meg selv, vurdere livet og koke opp ideer som egentlig bare endte i noier, til jeg omsider landet sånn høvelig og skrudde om fokuset til mornings, noe som fort ble glemt av da jeg skulle på dass og så tilstanden på understellet, som på grunn av stimulanten (eller noe annet funky) ikke var helt i slaget.
Sett bort ifra at nasalt inntak ikke er en favoritt i noen situasjoner vil jeg fortsatt påpeke at det (personlig mening) ikke er en god vei å gå, spesielt med 2-Cb. Er også fint å ha en kompis i nærheten, enten han også er påvirket eller ikke. Alenetid med denne typen kjemikalier er kanskje bare for godt erfarne, om i det heletatt.
Sitat av Heptahydrated Vis innlegg
Har noen erfaringer med 2-Cb, den villeste skjedde på fest hos en kompis hvor jeg først droppet en liten dose, etterfulgt av en heftig stripe i nesa en halvtime senere. Har ingen anelse om hvor mye det var, men kombinert med det lille alkoholet jeg hadde i kroppen ble det rett og slett for mye. Aldri hatt så ekstreme visuals, vært så kjøttsuppe i hodet og ikke minst sett så ødelagt ut i trynet. Det var som et pistolskudd ble satt rett gjennom nesa og opp i hodet, og mitt høyre øye fosset helt over pga nesesmerter.

Etter å ha satt ute i regnet uten sko for å samle meg i ca 15min endte jeg opp i en seng hvor jeg brukte resten av natta på forskjellige merkelige aktiviteter som å prate til meg selv, vurdere livet og koke opp ideer som egentlig bare endte i noier, til jeg omsider landet sånn høvelig og skrudde om fokuset til mornings, noe som fort ble glemt av da jeg skulle på dass og så tilstanden på understellet, som på grunn av stimulanten (eller noe annet funky) ikke var helt i slaget.
Sett bort ifra at nasalt inntak ikke er en favoritt i noen situasjoner vil jeg fortsatt påpeke at det (personlig mening) ikke er en god vei å gå, spesielt med 2-Cb. Er også fint å ha en kompis i nærheten, enten han også er påvirket eller ikke. Alenetid med denne typen kjemikalier er kanskje bare for godt erfarne, om i det heletatt.
Vis hele sitatet...
Nasalt er en ypperlig vei å gå med 2cb, da en del kroppslige ubehageligheter ofte blir redusert (kvalme, magesmerter, osv). Problemet ditt er at du ikke veier opp mengen. Det er svært liten forskjell på for lite og for mye på stoffer med så lav dosering som 2cb.
jeg skal selv prøve 2cb for første gang på festival i morgen (fredag). om det blir suksess så blir det mdma + 2cb på lørdag. har hørt mye bra om den komboen. kom gjerne med tips til doser. både oralt og analt.
Sitat av mdmable Vis innlegg
jeg skal selv prøve 2cb for første gang på festival i morgen (fredag). om det blir suksess så blir det mdma + 2cb på lørdag. har hørt mye bra om den komboen. kom gjerne med tips til doser. både oralt og analt.
Vis hele sitatet...
Jeg foretrekker å ta 2cb nasalt, på måten jeg beskriver her. 5 + 5 + 5 + 2,5 + 2,5 (osv), med 10 min mellomrom, helt til du er der du vil (eller kjør på med mer på en gang, om du liker hurtig come-up). Fyll på med 2-7mg etterhvert som effekten minker. Det er ingen problem å redosere flere ganger utover kvelden, jeg deler påfyllene opp på forhånd.
Hvordan er smerten i nesa med små mengder pulver? Altså 2.5 til 7 mg
Sist endret av Snilepisk; 12. juni 2014 kl. 08:56.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Hvordan er smerten i nesa med små mengder pulver? Altså 2.5 til 7 mg
Vis hele sitatet...
Du kjenner det godt for å si det sånn.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Hvordan er smerten i nesa med små mengder pulver? Altså 2.5 til 7 mg
Vis hele sitatet...
Det er mindre smerte jo mindre du tar av gangen.

Det er også veldig individuelt hvor vondt man syns det er, selv om de fleste kjenner det godt. Jeg syns ikke det er noe vondt i det hele tatt (svir litt, og blir iskaldt), mens samboeren min syns det kjennes ut som å få et slag i tryne.

Smerten/ubehaget varer i rundt 2 min. Etterhvert som du kommer opp kjenner du mindre og mindre hver gang. Jeg kjenner ingenting når jeg fyller på når jeg allerede er oppe, det samme gjelder min samboer.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av randomize Vis innlegg
Nasalt er en ypperlig vei å gå med 2cb, da en del kroppslige ubehageligheter ofte blir redusert (kvalme, magesmerter, osv). Problemet ditt er at du ikke veier opp mengen. Det er svært liten forskjell på for lite og for mye på stoffer med så lav dosering som 2cb.
Vis hele sitatet...
Utrolig sen info, men det som gikk i nesa var ca 70mg, og åpenbart ikke en behagelig opplevelse (første ordentlige møte med psychedelics).
Nasale doser over 10mg er som å ha en lighter tent oppi nesa i 15 min. Stiller alltid meg selv det samme spørsmålet, hvorfor tar vi det på den måten? Glemmer det fort når svien er borte