Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 858
En ting har irritert meg noe som bare FF i window 8 er når jeg er på skrivebordet og gjør en liten bevegelse på tuchpad på bærbare så havner jeg plutseglig på appsiden?

er det noen som har en løsning på dette? irriterer meg noe grenseløst da dette kan skje flere ganger på rappen ARG!!
Ekstern mus, trådløs eller med ledning. GL&HF med Windows 8.
Jobber på el-butikk, og den gjennomsnittlige nordmann HATER windows 8(pga det du nevner, og mangee andre ting).

Selv synes jeg Windows 8 er ok så lenge du vet hvordan det brukes ordentlig(noe den gjennomsnittlige nordmann 30+ år gammel ikke gjør), og så lenge man har en god maskin.
Windows 8 funksjonene + noen av de ''dårlig'' og/eller overfølsomme touchpadde som er på laptop markedet nå, er en utrolig dårlig Windows 8 opplevelse(ifølge meg )
Sist endret av Zetta; 26. mars 2014 kl. 18:53.
Veit at på min ASUS pc så var det er programm som fulgte med som lot meg deaktivere disse funksjonene. Programmet het asus smart gesture.
Har windows 8 på bærbar pcn min. Synes det er ganske ok, men bruker og personlig mye hotkeys i windows så er ikke så avhengig av guin. Løsninga på ditt problem er å bare skru av smart gesture.
Trådstarter
bare skru av smart gesture?? og hvor finner jeg det?

jeg har en lenovo G580 core i5.


hei fant dette nå


"Hi. Can I start by saying I'm clued up with some things, but really a novice compared to most of you guys on here. A BIG thanks to who wrote the original post above.



I have a new Lenovo G580 laptop and in the control panel mouse properties under the last tab I have an "Elan" smart pad. Under the tab there was a bullet ticked to say there was an icon in the system tray (that looks like a screen monitor of all things). When I double clicked on this icon in the hidden icons area it was there that I found the edge swipe setting. I've now disabled it and voila!! the side bar is now disabled via edge swipes. Thank f!*@ for that. This has driven me insane since day 1!!

Many thanks, and I hope this will help those with the new Lenovo Laptops. All the best. Jules."



takker for hjelpen))
Sist endret av transam; 26. mars 2014 kl. 21:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.