Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1000
Hei.

Er glad i å reise, men pga. jobb blir det vanskelig å gjøre dette uten å måtte ta ut ferie.
Ønsker derfor tips på steder det er greit å reise bort en helg/langhelg.

Skriv gjerne litt om hva som er bra med stedet du anbefaler og gjerne også ting å finne på der hvis du vet om noen bra aktiviteter.
Husk på at reisen dit ikke burde være altfor lang mtp. at jeg ønsker mest mulig tid på destinasjonen og minst mulig tid på fly/tog/buss/taxi.

Så helst for meg utenlandsreiser, men kan selvfølgelig også være innlands.

Blir kanskje vanskelig for dere å gi meg noen tips mtp. at jeg ikke har fortalt hva jeg ser etter, men jeg er åpne for nye ting så gi meg tips på hvor dere ville dratt og hva dere ville gjort med kun en helg/langhelg til råde. Ønsker helst tips fra dere med personlige erfaringer.

Kjør på
Sitat av junkpal Vis innlegg
Blir kanskje vanskelig for dere å gi meg noen tips mtp. at jeg ikke har fortalt hva jeg ser etter
Vis hele sitatet...
Evt hvor du reiser ifra. Avreisesteder som Vadsø og Stavanger vil kanskje få forskjellige tips?
Hvis du liker å feste og oppleve nye, spennende ting, anbefaller jeg å ta flyet til Warszawa i Polen. Det er veldig billig i Polen, så man trenger ikke mye penger for å ha det fett. Det er fult av nattklubber,barer, og konserter. Man finner alltid noe galskap å finne på til en hver situasjon..
Hvis du bestiller tidlig, kan du får tur-retur billett for et par hundrelapper. Du kan få det enda billigere hvis du leier privat framfor hotel.

Uten om det er jeg usikker. Du kan jo alltids leie ei hytte i det norske fjell. Ingenting slår en kosetur med bål og kakao i fjellet
Sist endret av p4n; 27. desember 2013 kl. 06:10.
Bergen. En by med sjel og mange attraksjoner.

Ellers vil jeg anbefale deg London. Fantastisk by der du garantert finner utesteder, resturanter, butikker og attraksjoner som passer deg, uansett hvilke type du er og hvilket budsjett du har.

Jeg har vært i London 5 ganger, samtlige gode opplevelser. Har også prøvd andre småbyer som York, Newcastle og Manchester. Mye kultur og impulser. England er bra. Jeg skifter avatar.
Beste stedet for en livlig tur i Nord-Europa, om du liker livlige mennesker som liker å slå seg løs?

Dublin!

Kanskje aller helst på St Patricks’s day