Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4654
Som tittelen sier, spill som "hopper rett i det"

Det jeg mener da er spill der det ikke er lange tutorials som forklarer deg hvordan spillet fungerer.

Det kan gjerne være få/ingen ting du MÅ gjøre får å komme til neste level osv.

Har nylig spilt Dark Souls, likte dette ganske godt med tanke på hva jeg ser etter.


Andre type spill som Counter strike, hvor en velger en server og er "good to go" er jeg også interessert i. Liker generelt Action og RPG.

Takker for innspill og tips
DayZ mod. Er også Standalone men den er i alpha og det er mange bugs.
Der blir du kastet rett i det for å si det mildt.
Et spill jeg vil anbefale alle er: Alice: Madness Returns

Det er nok en liten intro før du kommer i gang, men når du først er startet så er resten opp til deg! Utrolig kult spill som ikke så mange vet om.
Sist endret av HappySmoothie; 21. desember 2013 kl. 14:05.
Serious Sam 3. Det er meningsløs og gøy action omtrent fra første sekund.
Hotline Miami

Et av de feteste action spillene jeg har spillt, utrolig gøy og latterlig fet soundtrack.
Action hele tiden, og du respawner hvis du dør.
7 days to die!!!!!

Kun alpha, men daamn.. Er forsåvidt lite bugs syns jeg, ihvertfall ikke noe som plager en.
Sist endret av A-haja; 21. desember 2013 kl. 15:21.
Det beste spillet jeg har spilt i nyere tid, foruten Hotline Miami som Juicekongen nevner, er VVVVVV.
Det er ikke det lengste spillet, men det er utrolig kjapt å sette seg inn i, og har en flott spillmekanikk og det deiligste soundtracket du kan tenke deg.
Kane & Lynch er veldig undervurdert. Tror forresten du kan få kjøpt det brukt for 20 kroner på game stop, eller under hundrelappen på biit.no
▼ ... noen uker senere ... ▼
Terraria? der spør du en npc om hjelp når du trenger, ellers kan du gjøre hva du vil.
God of War-spillene hiver deg vel stort sett inn i ting, med et par forklaringer, men ikke mange om jeg husker rett. Fantastiske spill er det også.
Om du ikke har noe i mot racing så foreslår jeg Trackmania. Enten Nations Forever som er gratis eller Stadium som man betaler for.

Bruker det som et lite avbrekk når jeg jobber. Da kan man åpne det, Spille i 15 min og så stikke. Spillet er så fair som det kan bli. Du skal kun slå tidene til de andre på serveren og slå din egen rekord. Utfordringen er elleville baner osv. Kontrollene er bare piltaster og Delete.

Ellers er Savant Ascent greit å hoppe inn i.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Serious Sam 3. Det er meningsløs og gøy action omtrent fra første sekund.
Vis hele sitatet...
"Double the gun, double the fun" -Serious Sam, når han plukker opp toløpet hagle.

Støtter også forslaget til Kane & Lynch, og jeg vil tro at spilleren har mye å hente hvis han spiller eneren først.
Sist endret av Rolsen Royce; 5. januar 2014 kl. 05:33.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
7 Days to die?
Du starter bare opp midt i ødemarka og ser noen zombier komme mot deg. er bare å begynne å finne ut av hva du skal gjøre før du blir spist
Battlefield 4 mulitiplayer...
Frankrikes Solkonge
Just Dance. Bokstavelig talt.
The Great Giana Sisters - Twisted Dreams. Oldschool platforming goodness Vanskelig er det og. Eg har vore nødt til å legge kontrollen ned og puste djupt eit par gongar :P
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Default Dan.

Mario-klone med en vri. Se videoen på linken så ser du. Er foreløpig i alpha.
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Just Cause spillene?
Volgarr the Viking er veldig bra og veldig likt Dark Souls, hvis du ser bort fra at det er en indie retro platformer.
Sist endret av Mith; 8. januar 2014 kl. 10:13.
Skyrim med "Alternate Start" mod?