Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1566
"power" lampa som vanligvis lyser grønt, lyser rødt når jeg skrur den på og det er ikke tegn til liv, eneste jeg har prøvd så langt er å koble fra alt av kabler å ha ledninga rett i veggen, ingen forskjell.

Før jeg begynner å gå drastisk til verks så tenkte jeg at jeg skulle høre her først, hva tror dere?
Gåen sikring kanskje? Står det noe med veeeeldig liten skrift ved eller under det røde lyset evt ett symbol?

Ser på ett annet forum på nettet at de kan skyldes varme. Enten at forsterkeren er spillt seg for varm eller rommet er for varmt til at forsterkeren trives. Om dette er troverdig? Tja ville vel helst sjekket sikringen først før jeg begynte og tukle med termostaten. Så jeg bare gjenga det jeg leste så du har flere options.
Sist endret av creavator; 29. november 2013 kl. 22:29. Grunn: Google ga flere potensielle løsninger.
Trådstarter
Jeg skrudde på lysbrytern til stikkontakten der forsterkern er og kom tilbake 20 min senere å da lyste den rødt. Så den sikringa kan være sannsynelig. Hvor er den da?
Sikringar ser du sikkert med en gang du åpner den. Er trolig ganske nært transfomatoren. Er
Har du kortslutta den før? Er truleg ei automat sikring slik det er på min, den må skiftast etter rundt 10 ganger. Mer eller mindre.