Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 696
Hei.

Her er kravene:

• Har en hotmail.com e-post og en gmail.com e-post.
• Vil ha begge disse i samme mailprogram på telefonen min (Jelly Bean 4.2.2).
• Vil ha syncet hotmail-kalenderen min mellom PC/iPad/Telefon, gmail-kalenderen er ikke nøye.
• Vil ha pushing av mail på begge kontoene.
• Vil ha syncet e-post mellom PC/iPad/Telefon slik at dersom jeg leser en mail på PC'n så er den også markert som lest på Telefon/iPad.

Her er problemene:
• Hverken K-9, Emoze, Aqua mailleserne syncer lest/ulest mail (usikker på om de syncer kalender).
• Standard mailprogrammet syncer lest/ulest mail, men ikke kalender.
• "Outlook.com"-mailprogrammet syncer lest/ulest mail og kalender, men støtter ikke gmail-kontoer.
• Når jeg legger til e-posten i "Outlook.com"-mailprogrammet og i standard e-postprogrammet så henter den ikke lenger mail i standard e-postprogrammet.
• "Gmail"-mailprogrammet støtter ikke hotmail-kontoer.

Noen som vet om en bra e-postapplikasjon som passer til det jeg ønsker å gjøre?

Takk på forhånd,
Junk.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken, men er usikker på hvor bra det fungerer på telefonen/iPaden.
Ønsker også å holde disse separat (annet enn at de skal leses i samme mailapplikasjon).

EDIT:

Fikset det ved å sette opp kontoen i det standard mailprogrammet istedenfor automatisk oppsett.
Brukte dene guiden.