Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 15028
Hallo freakere!

Jeg lurer på en del ang. kjøp av vaporizer. Har dere noen å anbefale?

Jeg har prøvd Verdamper Vaporizer og likte den kongebra, men den er også kongedyr. Så da lurer jeg på et alternativ som er så likt som mulig, bare at prisen må være rimligere.

Everyonedoesit.com har jo en del Standard Vaporisers, men hvem er å anbefale? Eneste jeg vet om de, er at de selger denne på Shangri-La.

Har dere noen av dem? Evenutelt en å anbefale fra en annen webshop?
vapour star er helt topp!
Hold deg unna Vapir One. Den lekker veldig, veldig mye, og bråker noe aldeles forferdelig. Kan sammenlignes med et Widerøe-fly som skal til å ta av. Pervers liten sak..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av persi91nettby Vis innlegg
Vaporizer er noe drit. mekk pipe bong isteden mye bedre eller lag av en plastik pose selv:P eller av en kondom. funker lite fett. men Vaporizer er vell kansje den tryggeste måten å gjøre det på siden det er det de som får det på resept får som fyrings verktøy hehe
Vis hele sitatet...
offtopic;
hvordan er pipe bong bedre? det utsetter lungene dine for enorme mengder drit og møkk i forhold til hva en vaporizer ville gjort. vaporizer er uten tvil den aller beste røykemetoden, i mine øyne hvertfall. jeg velger å tro at det også vil være den "sunneste" måten å innta THC på.
ontopic;
jeg har kun prøvd "volcano" vaporizeren noen få ganger, og jeg vil si den er topp. den er noget dyr (rundt 4000 en plass i Norge,kan dog få den billigere dersom du bestiller den selv fra tyskland elns mener jeg å huske,) den er enkel å bruke, funker flott, og du blir skækk som en ape.
Sist endret av anonym49544; 7. januar 2010 kl. 11:28.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Digit Volcano selfølgelig!
Sitat av anonym49544 Vis innlegg
offtopic;
hvordan er pipe bong bedre?
Vis hele sitatet...
Fordi det finnes en del kids som regner oksygenmangel, nikotinkick og kroppens reaksjon på inhalasjon av dritt som en bra rus. Stick to the vape!

Forøvrig stemmer jeg også for volcano, den er rett og slett helt fantastisk.
Sist endret av meitemark; 27. desember 2019 kl. 19:30.
▼ ... over et år senere ... ▼
Heisann. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en vaporizer, økonomien er ikke helt på topp, så har kikket litt på denne; http://shady.no/products/digital-vaporizer-vp300 Noen som har kjennskap til denne?
▼ ... over et år senere ... ▼
kan anbefalle Pax som er den beste bærbare Vaporizeren - (ikke lett å få tak i når man bor i norge men kan finnes tilgjengelig på finn.no)
Sist endret av vapeman; 7. mai 2013 kl. 21:32.
Noen som har erfaringer med en vaporizer som fungerer godt med hasj?
http://shady.no/products/wispr-pocket-vaporizer

Noen som har testa denne? Helst på jakt etter en som funker til både brunt å grønt i den prisklassen
Er det ikke sånn at mange vaporizere KUN fordamper THC og flere av de andre rusgivende stoffene som CBD, CBN osv?
Kjøp dere en Arizer Solo fra ebay, billig og perfekt!
Volcano vaporizer, digital eller vanlig spelar ingen större roll. Den fungerar lika bra på weed som på hasj, så länge du är flitig på att göra rent risten direkt efter du är klar!
Den blir litt for stor for min del, men vil uten tvil gå til innkjøp av en Volcano senere i livet.

Etter mye frem og tilbake på youtube og google kom jeg frem til at denne måtte være den som passet best for meg nå

http://www.ebay.com/itm/251272254352

Egentlig litt skeptisk til så små, men en video på youtube fikk overbevist meg til prøve.
Silver Surfer Vaporizer er den beste jeg har prøvd.
Prisen starter på 1500, men velger du farge, inngravering og annet dilldall blir det dyrere.

Den har ingen bevegelige deler, alle glassdeler er glassblåst, laaaang strømlendning, ser fet ut og er generelt solid og awesome. Den blir til og med levert med en bag du kan pakke den ned i når du ikke bruker den.


Jeg har en Volcano også. Den er fin når det er mange mennesker på besøk. Da fyller man en diger pose med damp og sender rundt.
Mens Silver Surfer passer bedre når man er litt ferre mennesker. 1-4 er perfekt synes jeg =)
Sist endret av harald25; 8. mai 2013 kl. 09:55.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Bemu Vis innlegg
http://shady.no/products/wispr-pocket-vaporizer

Noen som har testa denne? Helst på jakt etter en som funker til både brunt å grønt i den prisklassen
Vis hele sitatet...
Har denne, veldig bra sak, vanvittig effektiv og pengebesparende. Hadde en "gammel" modell med innmat som feila, gratis erstatning og greier. God service i tillegg til et godt produkt.
Forresten!
Det funker å vaporize hasj også. Men hasjen må smuldres opp i så små biter du bare klarer for at det skal funke bra.
Jo mer overflate jo bedre.
Sitat av autopilot Vis innlegg
Digit Volcano selfølgelig!
Vis hele sitatet...
Helt enig. Volcano er best
Jeg bruker Da Buddha, og den fungerer utmerket. Kjøpte den for rundt 1500 kroner fra ebay.

Det er bare å slå den på, la den bli varm, og samtidig da løse opp weeden og plassere den i en pipe. Og så er det bare å inhalere. Kommer ikke mye røyk, og den bråker ikke i det hele tatt, og den funker som bare det. Blir en del høy på bare å vape litt.