Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 604
Jeg og noen venner lagte en montage/funtage av battlefield her om dagen

http://www.youtube.com/watch?v=ct76E...ature=g-crec-u

Hadde vert gøy og hørt hva du syns og sånn om videoen?

Se den i 1080p
Å springe rundt med hagle er vel ikke det som er mest imponerende. Men det er desverre alt for mange spillere som liker denne enkle måten å få kills på. Glad jeg avinnstallerte BF3 og fikk inn mw3 istedet igjen. Akimbonoobs fortjener mer respekt enn deg
Unødvendige kommentar til 1000. Ting trenger ikke å være imponerende før at det nytes. Grow up, her på freak slenger vi ikke drittkommentarer som man ikke har nytte av å vite.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Var faktisk en kul video, trodde den skulle suge men jeg tok feil.
Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Å springe rundt med hagle er vel ikke det som er mest imponerende. Men det er desverre alt for mange spillere som liker denne enkle måten å få kills på. Glad jeg avinnstallerte BF3 og fikk inn mw3 istedet igjen. Akimbonoobs fortjener mer respekt enn deg
Vis hele sitatet...
Finnes det noe som helst annet enn folk som løper rundt og skyter alt og alle i MW3?
Hagle hore , Neida awesome montage!