Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2023
Hei

Trenger et spill jeg blir ekstremt avhengig av. Helst ett hvor jeg kan spille med flere, og gjerne strategi. hvis det kan lastes ned i bukta kan det godt koste penger...
Avhengighetsskapende strategispill? Her må jo Sid Meier's Civilization V nevnes!

I hovedsak går det ut på at du velger en sivilisasjon å starte som, hvor du kan velge mellom utrolig mange forskjellige og alle har spesielle egenskaper. Skaff DLC-ene forresten, da får du mer moro. Utviklingen av sivilisasjonen din starter i 4000 før Kristus, og derfra følger man en ganske historisk korrekt utvikling av mer eller mindre alle teknologiske gjennombrudd i historien. Når jeg skaffet dette, spilte jeg 78 timer den første uka, så kan love deg at det er jævlig underholdende!
Starcraft II, men det koster penger hvis du vil kunne spille multiplayer online..
Leauge Of Legends / Starcraft 2 / HoN / DotA
Anbefaler DayZ. Er ikke strategi, men ekstremt avhengighetskapende.
Sitter oppe til neste dag hvis jeg virkelig setter meg inn i Settlers 7
Var ganske hekta på skyrim en periode, anbefales hvis du ikke har prøvd det. Dayz og er morsomt, men synes det fortsatt er litt bugs og er plaget med veeeeldig lang loading :P
"Øko-Terrorist"
Eve Online sikkert den dypeste MMO som finnes. selv om du kanskje ikke er så interresert i MMO's så les litt om dette, det er helt annerledes en noe annet der ute, og har en ekstremt bratt lærekurve.

www.eveonline.com
CM / Fm serien (football manager)

Har vært hekta siden 1996.. runner flere 1000 timer hver år..
Minecraft! Try it
had to be nevnt WoW avhengihets skapende sa du ??
Selv blir jeg utrolig avhengig av spill som Fallout 3/New Vegas, Oblivion/Skyrim etc.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Aion.

Gratis å spille, og usaklig god grafikk om du har maskinvare til å drive det. Var visst dette spillet som skulle utfordre WoW.

Anyhooooo: http://www.youtube.com/watch?v=NwBEg...feature=relmfu
World of Warcraft. Snakkes om et par mnd'er Dette spillet blir ikke veldig avhengighets skapende før end game Men viktig man forsår prinsippet som man lærer underveis