Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1644
Hei der. Meg og noen andre har startet opp et "magasin" i wordpress som inneholder alt innen cannabis. Jeg er ikke her for å skryte, jeg ønsker kun kritikk på hva vi kunne gjort bedre og hva vi har gjort bra.

Som du kan lese, så er det alt i fra tutorials til informasjons artikler.
Hadde vært flott hvis noe hadde orket å lese gjennom en artikkel eller to for å så gi en liten tilbakemelding.
http://www.potfront.com/

Takker på forhånd for svar
sertifisert idiot
Hei,
Veldig bra side, mye god info, og godt skrevne artikler

Er egentlig ikke noe spess jeg kan komme på som er spesielt feil med siden, generelt bra!
Bra side. Et godt design som passer fint med temaet.

Eneste er to ting:
* Det tar veldig lang tid å laste siden. Kanskje du bør vurdere å flytte siden fra Tyskland til Norge? Evt se om det er noe andre feil som gjør at det tar så lang tid før siden er helt ferdig lastet.

* Veldig vanskelig å se søkeboksen øverst til høyre.


Ellers bra
Sist endret av Pippole; 16. juli 2012 kl. 09:50.
Sitat av Pippole Vis innlegg
Det tar veldig lang tid å laste siden.
Vis hele sitatet...
For meg laster den siden nesten umiddelbart.
Veldig bra dette, men noe jeg vil pirke på er at noen av artiklene er skrevet veldig norsk-engelsk. Språket er bra, men noen av formuleringene er litt unaturlige.
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Eneste jeg kan pirke på er vel den Wiz Khalifa videoen som i mine øyne ikke passer inn noensteds der det skal forsøkes å formidle objektiv informasjon om cannabis. Ellers er det mye bra på siden
Eodor's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Veldig bra dette, men noe jeg vil pirke på er at noen av artiklene er skrevet veldig norsk-engelsk. Språket er bra, men noen av formuleringene er litt unaturlige.
Vis hele sitatet...
Hadde du orket å fortelle meg hvilke artikler som du syns dette om?
Sitat av Vartec Vis innlegg
Eneste jeg kan pirke på er vel den Wiz Khalifa videoen som i mine øyne ikke passer inn noensteds der det skal forsøkes å formidle objektiv informasjon om cannabis. Ellers er det mye bra på siden
Vis hele sitatet...
Det er eieren av siden som styrer med dette. Er veldig enig med deg.

Der er på en måte som "Video of the Day" Vi bytter den ut hver andre dag eller noe sånt.

Uansett takk for alle svar
Likte den veldig godt, men eneste som var litt "dårlig" var vell søkefunksjonen, eller den var vanskelig og se. Burde kansje lages en egen "blokk" som den kan stå inni
Eodor's Avatar
Trådstarter
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Likte den veldig godt, men eneste som var litt "dårlig" var vell søkefunksjonen, eller den var vanskelig og se. Burde kansje lages en egen "blokk" som den kan stå inni
Vis hele sitatet...
Kan se det jeg og. Vi skal nok få ordnet det så fort som mulig.
Virker bra. Er vell litt tregt mellomrom mellom posting og sådan, men det ser bra ut.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Ser bra ut det her ja. Ingenting å klage på, nesten.
The main excuse for government to keep marijuana illegal is because they consider it a gateway drug. Let’s have a look at that myth and see is marijuana gateway drug for real?
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vi har gjort noen endringer på siden. Nå skal vi relaunche, så vis noen vil signe opp, så er det bare å gjøre det.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Vi har gjort noen endringer på siden. Nå skal vi relaunche, så vis noen vil signe opp, så er det bare å gjøre det.
Vis hele sitatet...
Kommer ikke inn på siden i det hele tatt jeg nå...

Glem det kom inn...

men hvorfor må man skrive inn mailen? :S
Sist endret av zitare; 9. august 2012 kl. 12:45.
Sitat av zitare Vis innlegg
Kommer ikke inn på siden i det hele tatt jeg nå...

Glem det kom inn...

men hvorfor må man skrive inn mailen? :S
Vis hele sitatet...
Det er hvis dere vil få beskjed når den åpner.

Personen som styrer det, kommer ikke hjem på et par dager. Derfor kan dere som vil få beskjed via e-mail når siden kommer opp.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Det er hvis dere vil få beskjed når den åpner.

Personen som styrer det, kommer ikke hjem på et par dager. Derfor kan dere som vil få beskjed via e-mail når siden kommer opp.
Vis hele sitatet...
Dette må dere fikse. Siden kan ikke plutselig være nede fordi ikke sjefen er hjemme? Sånn fungerer det bare ikke.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Dette må dere fikse. Siden kan ikke plutselig være nede fordi ikke sjefen er hjemme? Sånn fungerer det bare ikke.
Vis hele sitatet...
Som jeg sa ovenfor, så skal vi relaunche. Dette er grunnen til at siden er nede.