Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4032
Jeg prøver meg en siste gang nå, håper det klaffer!

Jeg forstår det slik at kmt94 skal til Bodø nå, og jeg er på tur med tog om to timer. På Tirsdag klokken 18:00 er det meldt helt OK vær, så da kan jo freaks møtes på Peppes! Jeg var der sammen med kmt94 for ett par uker siden, jeg mener pizzaen der var absolutt godkjent, men jeg tror han var mer tvilende

Er det noen som har noen formening? Dersom været faktisk endrer seg til det bedre, så er jo også grilling ute ett alternativ

Jontas treffinformasjon for neeewbz:

- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff


tl;dr TREFF I BODØ TIRSDAG 10. JULI, 18:00, PEPPES
Sist endret av sh0rtie; 8. juli 2012 kl. 12:00.
Sounds like fun.
OT:
Skal faktisk 1t unna Bodø neste mandag .
Sist endret av Mkvarner; 8. juli 2012 kl. 13:37.
Se etter to jenter (alder 16 og 18) på toget NÅ.
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Se etter to jenter (alder 16 og 18) på toget NÅ.
Vis hele sitatet...

Skal dere hele veien inn til Bodø? Sitter på NSB komfort, plass 15 eller 16, får se om jeg gidder å gå noen steds, jeg har gratis aviser og kaffe
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jente(12) prøver desperat å starte "freak-treff"? Kanskje dette er tidenes felle?!
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av lex123 Vis innlegg
Jente(12) prøver desperat å starte "freak-treff"? Kanskje dette er tidenes felle?!
Vis hele sitatet...
Hva..? Jeg forstår ikke hva du snakker om..
Hvis du faktisk er en jente på 12 år, burde du være litt forsiktig her på nettet hehe. Selv om det er mange koselige folk på freak så vet man aldri. Pluss det er noen som bare er innom forumet

Hadde jeg vært i Bodø hadde jeg tatt meg en tur, men jeg er på motsatt side av landet så det går nok ikke.
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvis du faktisk er en jente på 12 år, burde du være litt forsiktig her på nettet hehe. Selv om det er mange koselige folk på freak så vet man aldri. Pluss det er noen som bare er innom forumet

Hadde jeg vært i Bodø hadde jeg tatt meg en tur, men jeg er på motsatt side av landet så det går nok ikke.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke en Jente på 12, er nok nærmere en gutt på 16
Jente med reg dato: 2010. Innlegg: 804. Kp:400. Jeg stiller meg tvilende til at det er en jente på 12 bak profilen til shortie. Liten ligger vel bare i nicket, ikke in real life.
Sist endret av stagg; 8. juli 2012 kl. 15:17.
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
Jente med reg dato: 2010. Innlegg: 804. Kp:400. Jeg stiller meg tvilende til at det er en jente på 12 bak profilen til shortie. Liten ligger vel bare i nicket, ikke in real life.
Vis hele sitatet...
Du har forstått det!

Hørte forresten lite fra deg Spirituell, er du i Bodø nå?
Ølglad nordlænning
Ahh kjipe saker! Bor vanligvis i Bodø, men er på kreta helt til den 14. (Lørdagen). Hadde det vært etter det så sku jeg ha slengt meg med
jeg skal til bodø den 12. så kunne ha møtt da!
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Er det så lite interesse for ett treff? Dagen det skjer på er flyttbar for meg, iallefall en stund framover. Har uante dager på jobb, og har enda ikke bestilt returbillett
Ja folk har vel nok med sitt og de fleste som oppsøker et anonymt nettforum er vel helst interessert i å være anonyme.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Tja har ikke så masse penger, så får spørre så kan vell jeg joine.
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Da har treffdagen kommet! Slik som det ser ut nå er det bare meg, kmt94 og muligens quakecry som har respondert positivt.. Noen høyere?
Hadde joina hvis jeg var så langt unna

EDIT: 500 innlegg!
Sist endret av Bl1zzarD; 10. juli 2012 kl. 17:01.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Ja folk har vel nok med sitt og de fleste som oppsøker et anonymt nettforum er vel helst interessert i å være anonyme.
Vis hele sitatet...
16 stk på bergenstreff. Var ikke noen som viste et stort ønske om å være anonym.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Synd jeg så denne først så sent, skulle likt å møtt opp en eller annen gang med felles bodø-freaks.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Jeg har kommet til rette i leiligheta nå. Mye dødtid og lite cashish, men stiller opp om det skulle bli noe.